Gjest undrenrde Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 har aldri egentlig prøvd å få barn, har bare vært i et forhold i seks - 6 år - uten en eneste gang å ha brukt prevensjon, og aldri blitt gravid. Begynner nå å tenke at kanskje jeg er steril .HAdde klamydia da jeg var 19, gikk ganske lenge med den . Kanskje den har ødelagt meg? Har alltid hatt mens med tre måneders mellomrom. Gynekologen jeg var hos for å se om jeg har cyster på eggstokkene, sa at jeg sannsynligvis ikke hadde eggløsning. Syntes det høres rart ut. Kan man blø uten å ha eggløsning? Kanskje jjeg aldri har hatt egggløsning, siden jeg alltid har hatt så sjelden mens? Vel uansett....er vel snart klar for å bli mor (er 33) og lurer på hva som er behandlingen for meg, og hvor lenge jeg må utredes og undersøkes før denne evt behandlingen kan settes igang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. desember 2003 #2 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvis du allerede er i dialog med gynekologen din om dette, så fortsett der. Be om nærmere utredning, be om å få hjelp slik at du får eggløsning, Merkelig at h*n ikke foreslo dette for deg, egentlig. Hvis ikke denne gynekologen kan hjelpe deg, be om å få en henvisning videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 13. desember 2003 #3 Del Skrevet 13. desember 2003 Normalt har man ikke blødning uten å ha eggløsning. Men normalt har man en syklus på ca. 1 måned også. Hadde jeg vært deg, hadde jeg spurt hva gynekologen din kunne gjøre for å hjelpe deg med å få eggløsning. Jeg ville også ha lett litt rundt på nett for å finne informasjon om hvilke virkningen klamydia kan ha på produktiviteten. Du kvalifiserer godt til utredning med 6 års ubeskyttet sex! Om ikke din nåværende gynekolog gidder å gi deg dette, så gå til en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå