AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #1 Del Skrevet 21. november 2011 Har hatt en sexvenn den siste mnd (ikke døm). vi sover hos hverandre og har det utrolig godt sammen. Vi treffes noen ganger utenom også, fordi vi har mange felles venner. De vet ingenting. Sist han var her sa jeg "Lurer på hva de andre vennene våre hadde sagt" Vi har tidligere blitt enige om å ikke si noe til dem,fordi det blir så mye styr. Da sa han "er kansje ikke så lurt å si noe, eller hva synes du?" Jeg sa at det måtte vi aldri gjøre. Så lo han og sa vi var så lite smarte,fordi det kom til å bli følelser fra en av oss etter hvert. Denne natta kalte han meg gullet, og kysset meg da han skulle gå. Det har han ikke gjort før. Han kysset meg og stirret meg inn i øynene mens han smilte til meg. Før har det kun vært sex, hvis dere skjønner.. Han tok også oppvasken før han skulle gå, og lekte med hunden min. Virker det som han kansje kan ha litt følelser for meg? Vet ikke med dere, men om jeg hadde sagt slike ting, så hadde det kansje betydd noe for meg. Og det virker jo som han ikke har like stort behov for at ikke alle skal vite det lenger.. Synspunkter her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kada Skrevet 21. november 2011 #2 Del Skrevet 21. november 2011 Har hatt en sexvenn den siste mnd (ikke døm). vi sover hos hverandre og har det utrolig godt sammen. Vi treffes noen ganger utenom også, fordi vi har mange felles venner. De vet ingenting. Sist han var her sa jeg "Lurer på hva de andre vennene våre hadde sagt" Vi har tidligere blitt enige om å ikke si noe til dem,fordi det blir så mye styr. Da sa han "er kansje ikke så lurt å si noe, eller hva synes du?" Jeg sa at det måtte vi aldri gjøre. Så lo han og sa vi var så lite smarte,fordi det kom til å bli følelser fra en av oss etter hvert. Denne natta kalte han meg gullet, og kysset meg da han skulle gå. Det har han ikke gjort før. Han kysset meg og stirret meg inn i øynene mens han smilte til meg. Før har det kun vært sex, hvis dere skjønner.. Han tok også oppvasken før han skulle gå, og lekte med hunden min. Virker det som han kansje kan ha litt følelser for meg? Vet ikke med dere, men om jeg hadde sagt slike ting, så hadde det kansje betydd noe for meg. Og det virker jo som han ikke har like stort behov for at ikke alle skal vite det lenger.. Synspunkter her? Han er forelsket.. Tror nå jeg.. hva med deg, kunne du tenke deg noe mer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 21. november 2011 #3 Del Skrevet 21. november 2011 Har hatt en sexvenn den siste mnd (ikke døm). vi sover hos hverandre og har det utrolig godt sammen. Vi treffes noen ganger utenom også, fordi vi har mange felles venner. De vet ingenting. Sist han var her sa jeg "Lurer på hva de andre vennene våre hadde sagt" Vi har tidligere blitt enige om å ikke si noe til dem,fordi det blir så mye styr. Da sa han "er kansje ikke så lurt å si noe, eller hva synes du?" Jeg sa at det måtte vi aldri gjøre. Så lo han og sa vi var så lite smarte,fordi det kom til å bli følelser fra en av oss etter hvert. Denne natta kalte han meg gullet, og kysset meg da han skulle gå. Det har han ikke gjort før. Han kysset meg og stirret meg inn i øynene mens han smilte til meg. Før har det kun vært sex, hvis dere skjønner.. Han tok også oppvasken før han skulle gå, og lekte med hunden min. Virker det som han kansje kan ha litt følelser for meg? Vet ikke med dere, men om jeg hadde sagt slike ting, så hadde det kansje betydd noe for meg. Og det virker jo som han ikke har like stort behov for at ikke alle skal vite det lenger.. Synspunkter her? Kanskje han vil bli kjæresten din? Fullt og helt og offisielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #4 Del Skrevet 21. november 2011 Han føler nok litt for deg, men det er nok betinget av at du oppfører deg så avslappet. Vil du at han skal ha følelser for deg? Isåfall ville jeg tatt det meget rolig. Har på følelsen av at han er en mann som vil få kalde føtter med en gang pulevenninnen får følelser ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 21. november 2011 #5 Del Skrevet 21. november 2011 Snakk med han! Dere må bli enige om hva dere vil, sex eller følelser - eller begge deler. Spør du han, så slipper du analyser og å lure masse på hva han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #6 Del Skrevet 21. november 2011 takk for mange gode svar ja,jeg vil at det skal være noe mer .. men jeg vil ikke skremme ham med "praten" før han eventuelt gjør det. Nå har jeg ikke gitt lyd fra meg siden han dro i 3 tida igår, tror dere det er lurt at jeg venter til han gir lyd fra seg? Vil ikke virke masete. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 21. november 2011 #7 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor MÅ mannen alltid ta det første steget? Du trenger jo ikke skremme vettet av han fordi du lufter følelsene dine... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2011 #8 Del Skrevet 21. november 2011 tror heller vi kan vri spørsmlet over til deg. for det er du som virker forelsket. jeg har og hatt en fuckfriend som lekte med bikkja mi. hvorfor ikke liksom, han likte bikkja mi. han hjalp også med oppvasken fordi han hadde spist der. en gang puttet han tøyet i tørketrommelen snill som han var. nr faren min ble syk så ringte han å var bekymra og lurte på om jeg hadde det ok. vi brydde oss om hverandre selvfølgelig fordi vi kjente hverandre men det var ikke slike følelser mellom oss av den grunn. nå kan det jo så absolutt hende at din fuckfriend har følelser for deg. men da burde du heller spørre hvordan dere ligger ann, for selv om han bryr seg så er det ikke dermed sagt at han har romantiske følelser for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #9 Del Skrevet 21. november 2011 tror heller vi kan vri spørsmlet over til deg. for det er du som virker forelsket. jeg har og hatt en fuckfriend som lekte med bikkja mi. hvorfor ikke liksom, han likte bikkja mi. han hjalp også med oppvasken fordi han hadde spist der. en gang puttet han tøyet i tørketrommelen snill som han var. nr faren min ble syk så ringte han å var bekymra og lurte på om jeg hadde det ok. vi brydde oss om hverandre selvfølgelig fordi vi kjente hverandre men det var ikke slike følelser mellom oss av den grunn. nå kan det jo så absolutt hende at din fuckfriend har følelser for deg. men da burde du heller spørre hvordan dere ligger ann, for selv om han bryr seg så er det ikke dermed sagt at han har romantiske følelser for deg er ikke klar for å spørre hvordan vi ligger an enda, for jeg har ikke mine egne følelser helt på plass enda. Vil se ting litt an.. Men hvordan bør jeg oppføre meg? Skal jeg la være og kontakte han,for å se om han tar kontakt?ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 21. november 2011 #10 Del Skrevet 21. november 2011 Hvis du vil se det an litt, gjør som du pleier. Ikke noe mas om skal skal ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 21. november 2011 #11 Del Skrevet 21. november 2011 Høres ut som om han har utviklet litt følelser, ja. Hvis du ikke vet hva du føler ennå, så bare la ting være akkurat som de var. Ikke begynn å analysere din eller hans oppførsel, ikke la være å ta kontakt fordi du vil være "hard to get". Ta kontakt så ofte som du pleier/så ofte det faller seg naturlig, og bare fortsett i samme spor som dere har gjort frem til nå. Du vil fort nok skjønne hva du selv føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #12 Del Skrevet 21. november 2011 vær litt hard to get,vi menn elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #13 Del Skrevet 21. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå