Gå til innhold

Elsker jula og skal feire den alene i år

somla

Anbefalte innlegg

og har ingen problem med det,ser faktisk litt frem til det og,slipper unna pinnekjøtt og riskrem,og kan spise nett det jeg vil på julaften.

Meg,hund og katt skal sitte å se på masse julefilmer,tenne masse røde lys fyre i ovnen,og åpne pakker og kose oss masse.

Jeg er bedt bort i jula men jeg vil ikke at dyrene mine skal være alene på en slik dag.

Kommer til å pynte huset til jul,julebaksten er begynt.Og jeg gleder meg til jul og ser frem til den.

Så å feire jul er ikke alene tragisk eller ensom...den kan være herlig den :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jul alene kan være vel så bra som jul med venner aller familie :) Det finnes ingen oppskrift på hvordan jula skal feires!

Skjønner godt at du ikke vil la dyrene dine være hjemme alene.

God jul - kos deg med hund og katt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig koslig ut :)

For deg og andre som velger selv å være alene så er det nok hyggelig.

For de derimot som ikke har noen andre og må være alene så blir nok feiringen heller ensom og tragisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En julaften alene kan være god så lenge man planlegger.

Jeg bakte til jul, pyntet til jul som vanlig men droppet juletreet, hadde full julemiddag, ekstra med filmer og bøker samt noe godt i glasset. Med planlegging så blir det meste bra. Skal sannsynligvis igjen ha en ny jul alene. Må finne ut hvilke kaker jeg har lyst på, hvilke nye filmer og bøker jeg skal kjøpe. Trår kanskje til med noe nytt garn så jeg kan strikke litt. Lillejulaften er jeg opptatt på kvelden med noe som er tradisjon. 1. juledag skal jeg sose rundt i pysjen. Julemusikken er klar. Juletreet dropper jeg, men pynter akkurat så mye jeg har lyst til. Jeg vet det blir en god jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du skal kose deg. Mener ikke å være uhøflig, men lurer på hvorfor du ikke vil at dyrene skal være alene på "en slik dag" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vil ikke at dyrene mine skal være alene på julaften for ingen som jeg er glad i skal være alene på julaften,om de selv ikke ønske det..Der for vil jeg ikke at de skal være alene.:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

jeg vil ikke at dyrene mine skal være alene på julaften for ingen som jeg er glad i skal være alene på julaften,om de selv ikke ønske det..Der for vil jeg ikke at de skal være alene.:)

Love you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig koselig ut :)

*misunner deg* . høres så stille og godt ut!

ikke noe mas :)

Selv skal jeg feire med min mor og bror. ettersom vi bor sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en koselig måte å feire jul på, men jeg er allikevel ikke helt for denne formen for menneskeliggjøring av dyr. De aner ikke hvilken dag det er, og for dem er det det samme om de er alene mandag 5/12 eller lørdag 24/12. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...