Gå til innhold

Sørger dere for å skaffe dere back up når dere har kjæreste?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på en kollega dere flørter med eller en bestevenn dere er veldig nære. Jeg vet dere har back ups, det er den eneste måten å forklare hvorfor kvinner går så enkelt inn i nye forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel hendt at jeg har gjort det når forholdet jeg var i allerede var på en vei ingen av oss kunne snu på. Men gjør ikke det med vilje nei, føler jeg meg tiltrukket av noen så har jeg flørtete tone automatisk.

Jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på en kollega dere flørter med eller en bestevenn dere er veldig nære. Jeg vet dere har back ups, det er den eneste måten å forklare hvorfor kvinner går så enkelt inn i nye forhold.

Forholdet jeg hadde før det jeg har nå tok slutt flere år før jeg møtte min nåværende partner...så nei jeg gikk ikke rett inn i et nytt forhold...

Jeg har flere bestevenner jeg har et nært forhold til, men ingen av dem er potensielle partnere i mine øyne, de er nettopp kun det de er, bestevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske normalt å se at kvinner går rask inn i et nytt forhold når det blir slutt med den gamle. Så går dere inn for å skaffe dere en flørtende tone med venner, kollegaer osv just in case dere blir lei forholdet? Kan virke sånn mange ganger.

Jeg synes at det er et flertall av menn som går fra det ene forholdet til det andre.

Dama er nesten ikke flyttet ut før det kommer inn ei ny.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.

Nei. Jeg vet best selv hva jeg gjør og ikke. Grunnen til at det blir fort nytt forhold er fordi det forrige ble melket til følelsene knapt var der lenger, og at jeg tørr å satse på en ny. Ikke fordi jeg analyserer alle rundt meg for å finne en back-up. Geeh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg vet best selv hva jeg gjør og ikke. Grunnen til at det blir fort nytt forhold er fordi det forrige ble melket til følelsene knapt var der lenger, og at jeg tørr å satse på en ny. Ikke fordi jeg analyserer alle rundt meg for å finne en back-up. Geeh.

Du flørter med alle du finner attraktive sier du. Du gjør det med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du flørter med alle du finner attraktive sier du. Du gjør det med vilje.

Nei. Du har aldri sett noen med flørtende personlighet altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du har aldri sett noen med flørtende personlighet altså?

Så røykere røyker ikke med milje altså, de har bare en røykepersonlighet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Men jeg er helt enig i at det virker slik på en relativt stor andel av befolkningen. Jeg kan bruke årevis på å møte en person jeg virkelig klaffer med og der det i tillegg er rett timing for begge. Folk rundt meg får seg ny kjæreste særdeles fort til tider, og det er tydelig at dette ikke er noen de bare har røsket med seg fra et utested. Tror mange etablerer en god tone med noen av det annet kjønn, ikke nødvendigvis bevisst, som man lett kan plukke opp og arbeide videre med når man er singel igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ganske normalt å se at kvinner går rask inn i et nytt forhold når det blir slutt med den gamle. Så går dere inn for å skaffe dere en flørtende tone med venner, kollegaer osv just in case dere blir lei forholdet? Kan virke sånn mange ganger.

Jeg har en annen oppfattelse, for de kvinnene jeg kjenner venter lenge før de går inn i nye forhold mens mennene har funnet ny etter kort tid. Kan jo da stille spørsmålet i retur til mennene da.

Jeg tror de færreste er slik som du tenker, og har du sett det hos en eller to er det ikke dermed sagt at alle er slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så røykere røyker ikke med milje altså, de har bare en røykepersonlighet?

:rolleyes:

Jeg bestemte meg ikke en dag at jeg plutselig skulle begynne å smile og blikke med mennesker jeg finner attraktiv. Dette gjorde jeg fra før jeg ble seksuelt aktiv, men det er først når man vet hva sex er at dette kalles flørting. En røyker valgte å plukke opp røyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rolleyes:

Jeg bestemte meg ikke en dag at jeg plutselig skulle begynne å smile og blikke med mennesker jeg finner attraktiv. Dette gjorde jeg fra før jeg ble seksuelt aktiv, men det er først når man vet hva sex er at dette kalles flørting. En røyker valgte å plukke opp røyken.

Jeg foreslår at du forsøker å få hjelp til å venne deg av det, fordi dette er et samfunnsproblem. Jeg tror utroskap skyldes fristerinner og fristere, så vennligst kutt ut med det. Flørting når man er i et forhold er dårlig stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du forsøker å få hjelp til å venne deg av det, fordi dette er et samfunnsproblem. Jeg tror utroskap skyldes fristerinner og fristere, så vennligst kutt ut med det. Flørting når man er i et forhold er dårlig stil

Ja jøss.. Uskyldig flørt er helt ufarlig, så lenge man vet hvor grensen går og da er det ikke uskyldig lenger. Og grensen hos enkelte vil jeg heller si er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke gått inn for å skaffe backup overhodet, men jeg vet at jeg har... noen som "venter" på meg hvis det blir slutt. Ikke dermed sagt at jeg hopper rett på de eller at de er aktuelle. De bare.. er der. Fra før. Eller hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...