^KinderMaxi^ Skrevet 20. november 2011 #1 Del Skrevet 20. november 2011 Noen som vet når det er ventet snø på østlandet? Sør for Oslo. Det er 1.advent til søndag, gleder meg masse til å pynte litt. Men hvor blir det av snøen? Blir ikke det samme uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cody Skrevet 20. november 2011 #2 Del Skrevet 20. november 2011 Den er på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. november 2011 #3 Del Skrevet 20. november 2011 Er meldt plussgrader og tåke hele uka i Vestfold :( Savner snøen litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 20. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 20. november 2011 + Den er på vei:) Hvor er den nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. november 2011 #5 Del Skrevet 20. november 2011 Haaaaaaaaater snø! Sjeleglad den ikke er kommet, ville heller hatt regn hver dag hele vinteren enn den forbanna snøen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 20. november 2011 Haaaaaaaaater snø! Sjeleglad den ikke er kommet, ville heller hatt regn hver dag hele vinteren enn den forbanna snøen! Snøen som er så koselig ved juletider. Elsker snø i advent/juletider. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #7 Del Skrevet 20. november 2011 Håper vi får en like fin vinter som i fjor med skikkelig kulde og masse snø, men det ser dårlig ut så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. november 2011 #8 Del Skrevet 20. november 2011 Snøen som er så koselig ved juletider. Elsker snø i advent/juletider. Jeg liker ikke jul heller, jul betyr stress og dårlig råd! Ikke er jeg kristen heller så det føles hyklerisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #9 Del Skrevet 20. november 2011 jeg tror rett og slett at snøen har glemt oss i år! siden en gang ikke bjorli har fått snoen sin, så er det noe muffens altså! bjorli som vanligvis har metervis med snø på denne tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 20. november 2011 #10 Del Skrevet 20. november 2011 Sjeldent det er snø så tidlig, er det ikke? Vanligvis, slik jeg kan huske, så er det vanlig med snø i slutten av desember, januar og februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 20. november 2011 #11 Del Skrevet 20. november 2011 Håper ikke det kommer noe snø i år, men det gjør vel det som alltid. Hater snø 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #12 Del Skrevet 20. november 2011 Sjeldent det er snø så tidlig, er det ikke? Vanligvis, slik jeg kan huske, så er det vanlig med snø i slutten av desember, januar og februar det er mange år at det har kommet snø i slutten av oktober, men den blir jo ikke liggende særlig lenge...også pleier det å komme snø i november så ligger enda lenger, også kommer det enda mere snø i desember, før den berømte kakelina kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. november 2011 #13 Del Skrevet 20. november 2011 Snøen gir meg bare julestemning på julaften og i romjula, så jeg er glad den ikke har kommet enda. Vil heller ha en snøfri jul enn en snørik og lang vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #14 Del Skrevet 20. november 2011 Endelig ser det ut til at den globale oppvarming har gitt resultater! For både minusgradene og snøen vitner med sitt fravær, all den tid det på denne tid både i fjor og året før var kundegrader og hvitt på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. november 2011 #15 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) vi har da vært uten snø på denne tiden mange år. noen ganger kommer ikke snøen før 24.des . takk og lov for det. hunden min begynner å bli gammel, så kan ikke drive med snø og sånt tull nå . ser ut som om moder jord er enig :gjeiper: Endret 20. november 2011 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrænOrka Skrevet 20. november 2011 #16 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg vil ha snø! Håper VIRKELIG det begynner å snø i desember! Og hvertfall over jul! Blir så mye mer koselig med snø, synes jeg! Og så koselig å pakke seg inn i masse klær og gå tur med kjæresten med kakao på termos! Og så er snøen så fin å se på! SNØØØØØØ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 20. november 2011 #17 Del Skrevet 20. november 2011 I Tromsø har vi akkurat fått snø :-) Og det lukter så herlig vinter ute! Snø er tusen ganger kosligere enn det sabla regnet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #18 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg vil ha snø! Håper VIRKELIG det begynner å snø i desember! Og hvertfall over jul! Blir så mye mer koselig med snø, synes jeg! Og så koselig å pakke seg inn i masse klær og gå tur med kjæresten med kakao på termos! Og så er snøen så fin å se på! SNØØØØØØ! enig! også er det så deilig at det føles så mye mildere ute når det er snø på bakken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrænOrka Skrevet 20. november 2011 #19 Del Skrevet 20. november 2011 enig! også er det så deilig at det føles så mye mildere ute når det er snø på bakken JA! Og så lyser den opp hele byen i tillegg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #20 Del Skrevet 20. november 2011 JA! Og så lyser den opp hele byen i tillegg! det er helt sant når jeg går skogsstiene hjem nå, etter kl 17, så er det bekkmørkt! den eneste løsningen på dette problemet er at det måå komme snø altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå