Gå til innhold

Silikonpupper i konfirmasjonsgave

Babyface

Anbefalte innlegg

Jeg hørte akkurat om ei som fikk silikonpupper i konfirmasjonsgave av foreldrene sine! Hva er dette?! Sjokkerende!

Jeg synes heller foreldrene burde lære ungen sin å bli glad i seg selv. Dessuten er det ingen 14-15 åringer som er ferdig utvokst når det gjelder pupper, så dette kan da ikke være bra?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Sinnsykt spør du meg..

Hun er jo bare et barn...

INgen seriøse kirurger opererer en 14 åring.. selv med foreldrenes(som umulig kan ha noe vett) samtykke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, var dette i Norge?

Om det var i USA så sjokkerer det meg dessverre ikke.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo sjokkerende! Silikonpupper i konfirmasjonsgave er jo vanvittig! Har selv ei som skal konfirmeres, og men aldri har jeg villet ha spandert så masse penger på noe sånt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så vanvittig sykt.

Det er jo akkurat det det er - sinnsykt.

Ingen med bittelitt omløp i hodet vil tenke tanken på å gi datteren silikonpupper til konfirmasjonen, selvfølgelig - kan dette være lov?

Kan ikke skjønne annet enn at dette hører hjemme hos barnevernet.

Grøss!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Det er som om man håper at dette bare er en sprø historie for å vekke vår bevissthet...

Det har nettopp vært/går en rettsak mot en kirurg i Danmark som har silikonoperert jenter ned i 16-års alder.

Verden kan være et merkelig sted.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo helt vanvittig. hadde selv ikke fått pupper enda på den alderen, hvis jeg skulle putta inn innlegg som hadde gitt meg f.eks. b-cup den gangen, hadde jeg sittet med f-cup eller deromkring i dag, da! kan ikke noen være så snill å fortelle disse jentungene at puppene vokser til de er oppi 20-åra, og så fortelle deres foreldre at det er en smule uansvarlig å finansiere disse operasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Silikonpupper i konfirmansjonsgave...

Enkelte mennesker skulle rett og slett bare blitt fatatt sine barn.

Håper den som startet denne tråden sa sin mening til foreldrene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg noe mer ultimat for ei ungjente med små pupper å få silikon!

Det er sjeldent foreldre respekterer døtrenes ønsker så inderlig.

All respekt til dem. Så får heller dere andre misunnelige damer betrakte disse idealene på avstand....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco, du er litt ironisk her, ikke sant?

Silicon til unge jenter som ikke er ferdig med å vokse enda er kort og godt tåpelig!

Hva er nå det godt for? Om ikke foreldrene sier stopp, så må da legene gjøre det!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rani, jeg er av motsatt oppfattning. La jentungene ta litt ansvar selv. Vil dem være flotte og deilige, la dem få lov!!!

Det er ikke værre enn det.

Forresten er det bare på tide at vi begynner å legge litt skjønnhetspress på ungjentene våre, men det jo egentlig en helt annen diskusjon.....

Waco

*stadig forbauset over kvinners litt enkle tankegang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn som står til konfirmasjon er 14 år. De er fortsatt barn.

Utviklingen er jo så vidt kom igang.

Som forelder og vil gi sin datter noe slikt til konfirmasjon?

En må jo være mentalt tilbakestående bare ved å tenke tanken.

Vet ikke om jeg biter på heller, for hvem lege er det som opererer en så ung jente.

Det har vært så mye fokus på jenter og silikon at jeg tror ikke noen lege vil være kjent for å ha gjort noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanske noe silikon til gutta også,i pen----

Det hadde de sikert likt,for så kunne de ha konkorert om hvem som var størst.

Kaspara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være skadelig å gi en fjortenåring silikonpupper? Man er jo ikke ferdig utvokst før en er ca 20 år, hvis man DA vil ha større pupper, ja så værsågod! Men ikke som fjortenåring! Og alvorlig talt, vil vi virkelig at jenter på 14 skal være sexobjekter? Er de ikke litt for unge til det? Den seksuelle lavalder er tross alt 16 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Waco, jeg gjennomskuer deg. Du er bare ute på å provosere litt, så jeg gidder ikke bruke mer tid på deg her. Kom tilbake når du er blitt voksen..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...