Lykkelitenen Skrevet 20. november 2011 #21 Del Skrevet 20. november 2011 JA! jeg ønsker meg en kasse til jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 20. november 2011 #22 Del Skrevet 20. november 2011 Dagens gladnyhet. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. november 2011 #23 Del Skrevet 20. november 2011 åååå hvorfor liker dere ikke soho??? Håpe det er flere der ute som elsker den så de ikke slutter å lage den igjen... Fordi den var tørr og ekkel og smakte surt (joda, jeg vet at yoghurt skal være syrlig, men det passer liksom ikke i sjokolade). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #24 Del Skrevet 20. november 2011 Fordi den var tørr og ekkel og smakte surt (joda, jeg vet at yoghurt skal være syrlig, men det passer liksom ikke i sjokolade). jeg likte det syrlige jeg. smakte liksom friskt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 20. november 2011 #25 Del Skrevet 20. november 2011 Ble litt glad iallefall, for Soho var nå litt god da, om jeg ikke har gått å savna den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 18. januar 2012 #26 Del Skrevet 18. januar 2012 Selger de den i de fleste matvarebutikker, eller er det bare noen som selger den? Har savnet den, så gleder meg til å smake den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #27 Del Skrevet 18. januar 2012 Selger de den i de fleste matvarebutikker, eller er det bare noen som selger den? Har savnet den, så gleder meg til å smake den igjen har ikke sett den posen med den sjokoladen i noe sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2012 #28 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg fant posen på Gardermoen taxfree av alle steder. Har ikke sett den noe annet sted ennå. Jeg ELSKER Soho, men ble litt skuffet over bitene i posen - de er mye mindre enn vanlig, men med like tykt sjokoladetrekk. Altså blir det mye mer sjokoladesmak, og mindre yoghurt- og crispsmak enn den originale størrelsen. Men, men, bedre enn ikke noe - og jeg håper den kommer i stor størrelse igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #29 Del Skrevet 18. januar 2012 jeg har sett den på kiwi, meny, ultra og centra (og mulig rema ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
talin Skrevet 18. januar 2012 #30 Del Skrevet 18. januar 2012 ble dere glade nå? Lenge leve brød og sirkus til folket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 18. januar 2012 #31 Del Skrevet 18. januar 2012 http://www.facebook.com/nidarfavoritter Stem stem på din favoritt åååh jeg eeelsker soho! <3 Men er det galt av meg å si at jeg likte litt den bursdags fudgen også? litt fordi den....eller..JEG ELSKER fudge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #32 Del Skrevet 18. januar 2012 http://www.facebook.com/nidarfavoritter Stem stem på din favoritt åååh jeg eeelsker soho! <3 Men er det galt av meg å si at jeg likte litt den bursdags fudgen også? litt fordi den....eller..JEG ELSKER fudge jeg vil kjøpe den posen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #33 Del Skrevet 18. januar 2012 har du lett etter den i nærområdet ditt og ikke funnet den bettyboop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #34 Del Skrevet 18. januar 2012 har du lett etter den i nærområdet ditt og ikke funnet den bettyboop? ja har sett både på rema, prix og mega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #35 Del Skrevet 18. januar 2012 ja har sett både på rema, prix og mega bra tenkte jeg kunne sende den til deg om du bodde landlig til serru men da trengs jo ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #36 Del Skrevet 18. januar 2012 bra tenkte jeg kunne sende den til deg om du bodde landlig til serru men da trengs jo ikke det! men jeg fant den jo ikke der da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. januar 2012 #37 Del Skrevet 18. januar 2012 men jeg fant den jo ikke der da... aaah..misforstod jeg! bor du i oslo eller omegn? for da skal det ikke være vanskelig altså.. eller så sender jeg en pose til deg om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #38 Del Skrevet 18. januar 2012 aaah..misforstod jeg! bor du i oslo eller omegn? for da skal det ikke være vanskelig altså.. eller så sender jeg en pose til deg om du vil! nei stavanger så den burde jo være her en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #39 Del Skrevet 18. januar 2012 aaah..misforstod jeg! bor du i oslo eller omegn? for da skal det ikke være vanskelig altså.. eller så sender jeg en pose til deg om du vil! Så snilt av deg å tilby Blir så glad av sånne tilfeldige gode gjerninger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. januar 2012 #40 Del Skrevet 18. januar 2012 Så snilt av deg å tilby Blir så glad av sånne tilfeldige gode gjerninger ja var utrolig snilt:) glemte å si det, unnskyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå