Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #1 Del Skrevet 20. november 2011 jeg har sett i gjentatte tråder at så mange savner soho-sjokoladen, så jeg tenkte jeg skulle komme med en gledesnyhet til dere Nemlig at soho-sjokoladen kommer tilbake- muligens i originalembalasjen! http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1729385.ece ble dere glade nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 20. november 2011 #2 Del Skrevet 20. november 2011 Soho smakte grevling, så for meg er det ubegripelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 20. november 2011 #3 Del Skrevet 20. november 2011 Soho smakte grevling, så for meg er det ubegripelig. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #4 Del Skrevet 20. november 2011 jeg har sett i gjentatte tråder at så mange savner soho-sjokoladen, så jeg tenkte jeg skulle komme med en gledesnyhet til dere Nemlig at soho-sjokoladen kommer tilbake- muligens i originalembalasjen! http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1729385.ece ble dere glade nå? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har drømt om soho sjokoladen i årevis. Endelig er min kjære kjære soho tilbake. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. november 2011 #5 Del Skrevet 20. november 2011 Hvorfor blei den borte, egentlig? Og hvorfor var det så mange som kalte den Shoho? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2011 #6 Del Skrevet 20. november 2011 jeg har sett i gjentatte tråder at så mange savner soho-sjokoladen, så jeg tenkte jeg skulle komme med en gledesnyhet til dere Nemlig at soho-sjokoladen kommer tilbake- muligens i originalembalasjen! http://www.adressa.no/nyheter/okonomi/article1729385.ece ble dere glade nå? Ikke nevneverdig, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #7 Del Skrevet 20. november 2011 Hvorfor blei den borte, egentlig? Og hvorfor var det så mange som kalte den Shoho? talefeil. Og den ble borte fordi den ikke solgte godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 20. november 2011 #8 Del Skrevet 20. november 2011 Endelig kan jeg smake på denne veldig omtalte sjokoladen så kanskje jeg skjønner hva alt maset er for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. november 2011 #9 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Ikke nevneverdig happy, nei. Jeg smakte den en gang og det holder i grunnen for resten av livet. Stratos med nøtter, se det er en annen sak Endret 20. november 2011 av Cata 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 20. november 2011 #10 Del Skrevet 20. november 2011 Mmmmh Soho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #11 Del Skrevet 20. november 2011 Ikke nevneverdig happy, nei. Jeg smakte den en gang og det holder i grunnen for resten av livet. Stratos med nøtter, se det er en annen sak åååå hvorfor liker dere ikke soho??? Håpe det er flere der ute som elsker den så de ikke slutter å lage den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. november 2011 #12 Del Skrevet 20. november 2011 talefeil. Og den ble borte fordi den ikke solgte godt nok. Men de greide jo fint å si Soho, når de snakka om stedet som heter Soho... Som sjokoladen er oppkalt etter :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 20. november 2011 #13 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg er svært fornøyd! Nammis-sjokkisen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2011 #14 Del Skrevet 20. november 2011 Endelig kan jeg smake på denne veldig omtalte sjokoladen så kanskje jeg skjønner hva alt maset er for Det er noe slags yoghurt-gruff. Ikke godt. Bamser med bananskum, derimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #15 Del Skrevet 20. november 2011 Men de greide jo fint å si Soho, når de snakka om stedet som heter Soho... Som sjokoladen er oppkalt etter :gjeiper: Kanskje..hmm de syntes det var rart at den het det samme som byen soho og ikke trodde helt at den het helt det samme..... ehhh. Nei nå babler jeg bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. november 2011 #16 Del Skrevet 20. november 2011 Er det slemt av meg om jeg slenger ut et par linker som forteller at over 90% av alle kakakoplantasjer driver med barneslaveri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. november 2011 #17 Del Skrevet 20. november 2011 Kanskje..hmm de syntes det var rart at den het det samme som byen soho og ikke trodde helt at den het helt det samme..... ehhh. Nei nå babler jeg bare tull. Det viktigste er at du prøver å gi meg svar på denne forferdelige gåten, og det setter jeg stooooor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #18 Del Skrevet 20. november 2011 Er det slemt av meg om jeg slenger ut et par linker som forteller at over 90% av alle kakakoplantasjer driver med barneslaveri? Litt... Men jeg er for glad i sjokolade at det vil få meg til å slutte å spise det... Im Weak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2011 #19 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg er svært fornøyd! Nammis-sjokkisen! det tviler jeg ikke på heloise er det noen jeg vet at elsket denne sjokoladen, så er det deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #20 Del Skrevet 20. november 2011 Soho er uinteressant for meg - bamsemums med banan og ikke minst SMØRBUKKSTANG derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå