Gå til innhold

Gift elsker

Gjest Hanne

Anbefalte innlegg

Ingenting er så avgjørende for utroskap som makt – og kvinner er akkurat like utro som menn. Slik konkluderer en ny nederlandsk studie, som overrasker dansk forsker.

Av de 1250 som svarte spesifikt på spørsmålet om å ha vært utro (25 nektet), hadde 26 prosent vært utro minst en gang. Antallet menn og kvinner var omtrent det samme.

http://www.forskning.no/artikler/2011/mai/288742

Likheter mellom mennesker og fugler.

http://www.forskning.no/artikler/2003/april/1049374043.34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gjør dere det med elskerne deres i jula? Gir dere gaver når han er gift? Inså fall hva type gave? Er jo begrenset hva han kan dra i hus uten at kona eller samboeren merker noe?

:hakeslepp: Hærrefredåfader NEI ikke gi han gave, gir ikke dere hverandre nok uanstendige "gaver"?? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å gi en liten ting til min. Det er bare å kjøpe noe som er sannsynlig at han kunne kjøpt selv, så får det være opp til han å forklare seg ovenfor damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig at du skal gi din gifte elsker julegave som han skal pakke opp foran kone og barn????

Jeg hadde iallefall stusset hvis min man fikk julegave fra et, for meg, vilt fremmed kvinnemenneske!

Hvis du absolutt skal gi noe, så gi han noe hjemme hos deg, og la det bli hjemme hos det.....

Hva jeg moralsk sett mener om dette er en HELT annen sak :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi ham en tjeneste istedenfor en ting, da slipper kona å lure på hvor den kommer ifra :gjeiper:

Synes TS får unødig mye pes i denne tråden. Det er jo fyren (som er gift!) som er synderen her

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig at du skal gi din gifte elsker julegave som han skal pakke opp foran kone og barn????

Har noen sagt at de skal det? Slike gaver gir man selvsagt når man treffes, og pakker opp der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Jeg har sett mange rare tråder, folk som legger ut bilde av "mus" og "kuk", "hvem er deiligst?", men denne tok kaka...

At folk ikke synes det er flaut å så latterlig lett innrømme at de har en elsker slik jeg har rent undertøy hver morgen :overrasket:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har KG mennesker så store problemer med å la være med å komme med sin moraliserende pekefinger? Denne damen vet meget godt at det hun gjør er feil, hun kommer ikke til å slutte selv om vi påpeker det aldri så mye.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sagt at de skal det? Slike gaver gir man selvsagt når man treffes, og pakker opp der og da.

Såvidt jeg kunne lese skrev Ts at det måtte være noe han kunne dra i hus uten at kona reagerte. Uansett om elskeren pakker om gaven hjemme eller hos Ts så bør han oppbevare gaven hos Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har KG mennesker så store problemer med å la være med å komme med sin moraliserende pekefinger? Denne damen vet meget godt at det hun gjør er feil, hun kommer ikke til å slutte selv om vi påpeker det aldri så mye.

Ja,er det ikke gøy? Hun spør etter tips til julegave, å svarene er bare pes og styr og lange lister med forskning på utroskap.

Hva med å faktisk holde seg til trådens tema, eller droppe å svare?

Lurer litt på hvilken diagnose slike moral-voktere egentlig har? for i god KG-ånd, så bør det jo være en diagnose på fenomenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Ja,er det ikke gøy? Hun spør etter tips til julegave, å svarene er bare pes og styr og lange lister med forskning på utroskap.

Hva med å faktisk holde seg til trådens tema, eller droppe å svare?

Lurer litt på hvilken diagnose slike moral-voktere egentlig har? for i god KG-ånd, så bør det jo være en diagnose på fenomenet?

Det kalles "lavmål-syndromet".

Veldig utbredt og veldig kjent, men ikke enda en ordentlig godkjent diagnose.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg slett ikke sikker på at hun vet nei... men tror ikke moraliserende pekefingre vil bidra til å klare opp i den misforståelsen.

Har hun ikke skjønt det så langt er det lite trolig at det plutselig skal gå opp for henne pga noen sure kommentarer på et nettforum

...edit: Så (utrolig nok) ikke den siste siden :gjeiper: - poenget har visst kommet fram allerede

Endret av Flair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må da være lov til å reagere.

Noen ganger skulle jeg nesten ønske det ikke var det, dette er KG i et nøtteskall, i stedet for å svare på det trådstarteren spør om kommer alle med alle andre mulige svar, gjerne krydret litt med sin moralske pekefinger og skal fortelle en hvor stygg og slem man er. Liker du ikke det du leser, og ikke har et svar på det man spør etter, la være å svare da!

nei jeg er ikke trådstarter selv og nei jeg er ikke utro og nei jeg støtter ikke utroskap... (

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Og hvis man ikke tåler det svaret man får så får man la være å legge ut moralen sin her da!

Dette kan diskuteres i evigheter, men vi er folk, og folk reagerer fordi vi er utstyrt med empati og evnen til å sette seg inn i hvordan andre har det (her ungene og dama til denne hodeløse mannen) og sånn ER det bare.

Fri verden og åpent forum.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg har ingen forventning om at ts skal slutte å være utro selv om jeg fordømmer hennes handlinger.

Utroskap er noe samfunnet av helt naturlige årsaker fordømmer da det inneholder svik og løgner fra en av dine aller nærmeste. Det å forvente det skal være stuerent å diskutere julegaver i utenomektenskapelige forhold uten at normale mennesker kommer med pekefingeren er naivt. Jeg mener det er helt på sin plass å minne om at utroskap er forkastelig.

Jeg håper aldri det blir normalt og akseptabelt å diskutere julegaver til gifte elskere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå vært her inne på forumet en ganske god stund nå, og jeg kan love deg at det er langt mellom dem som har empati. Det ender alltid opp i å bli en moraliserende gjeng som kaller den som startet tråden alt mulig, men det er jo for guds skyld gjort i empati må vite!

Nei jeg er ikke naiv, men jeg har nå også lov å mene at om man rett og slett er imot utroskap så kan man like gjerne holde seg utenfor tråder som omtaler dette om man ikke har noe annet å komme med, enn nettopp å være moraliserende.

Har sett dette skje i utallige tråder hvor utroskap ikke en gang er nevnt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...