Fandenivoldsk Skrevet 23. november 2011 #21 Del Skrevet 23. november 2011 Pelsbøndene kan ta seg av dyrene sine så bra de bare vil for min del, det rettferdiggjør ikke det faktum at de lever hele livet sitt innesperret i et lite bur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #22 Del Skrevet 23. november 2011 Ja jeg skjønner at for andre blir det rart og at de kan bli provoserte. For meg er det provoserende når folk legger et digert skille mellom mennesker og andre dyr. Vi er alle tross alt bare dyr, noen arter mer utviklet enn andre. Men i bunn og grunn er vi alle dyr. Jeg tror det er mange som er enige med deg, i mye av det du skriver. De aller fleste er mot dyremishandling og det virker som de fleste her inne også er imot pelsindustrien. Men det er argumentene dine ut over om det er rett eller galt folk sier seg uenige i tror jeg. Det virker liksom ikke helt som du setter deg inn i andres meninger om emnet, og du virker litt ute etter å provosere og svartmale andres meninger og forslag til løsninger :/ noe jeg synes er merkelig, siden de fleste i utgangspunktet er enige i dine verdier, bare at de har en annen måte å angripe problemene på, og de ser ikke alt svart/hvitt. At en bonde mishandler dyrene sine, betyr ikke at alle gjør det, f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå