Gå til innhold

Mette-Marit-doku i kveld!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk at jeg vil se på og bli litt bedre kjent med henne.

Hun ser ut til å ha fått grepet på sin rolle og har funnet seg selv midt oppi alt sammen,

og det er godt gjort syns jeg.

Det går på Nrk i kveld 20 nov. kl.20.15 Del en av to. :)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt det inn i kalenderen på mobilen (som jeg gjør med alt jeg skal se) og gleder meg til å få med meg både delen i dag og den delen som kommer neste søndag, mest sannsynlig til samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt å se på det. Jeg sitter nå her likevel i sofakroken. :-) Jeg håper å få svar på hvordan hun kan være så inderlig engasjert og interessert i ting som må være dørgende kjedelig for en dame på hennes alder(som f.x å få en kirke oppkalt etter seg). :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

niks liker hu ikke blir dårlig når jeg ser hu

men hun har fått meg til å spare mye penger...siden jeg nå ikke lengre kan kjøpe blader..trynet hennes er som oftes klint utover en eller annen side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kronprinsfamilien virker som oppegående folk jeg :)

Nå uttalte jeg meg bare om MM, og hun virket ikke oppvakt, om det er lov å si. Litt enkelt utstyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå uttalte jeg meg bare om MM, og hun virket ikke oppvakt, om det er lov å si. Litt enkelt utstyrt.

Men hun er jo et veldig komplekst menneske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Mette Marit virker som et flott og reflekterende menneske med mange gode kvaliteter. :) Og så syns jeg hun skal ha ros for hvor godt hun har taklet rollen som kronprinsesse, jeg hadde ikke orket et slikt konstant press på meg og null form for privatliv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Mette Marit virker som et flott og reflekterende menneske med mange gode kvaliteter. :) Og så syns jeg hun skal ha ros for hvor godt hun har taklet rollen som kronprinsesse, jeg hadde ikke orket et slikt konstant press på meg og null form for privatliv.

Hun har mye fravær på jobben, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har tenkt å se på det. Jeg sitter nå her likevel i sofakroken. :-) Jeg håper å få svar på hvordan hun kan være så inderlig engasjert og interessert i ting som må være dørgende kjedelig for en dame på hennes alder(som f.x å få en kirke oppkalt etter seg). :-D

Det følger selvfølgelig med det å være kronprinsesse. Representasjon.

Liker henne jeg. Kan ikke være enkelt for en helt vanlig kvinne å komme i en sånn posisjon.

Vil likevel tro at det er enklere i Norge enn en del andre kongedømmer.

Er ingen rojalist, dog. For meg kunne vi forsåvidt avskaffet hele kongedømme. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Det følger selvfølgelig med det å være kronprinsesse. Representasjon.

Liker henne jeg. Kan ikke være enkelt for en helt vanlig kvinne å komme i en sånn posisjon.

Vil likevel tro at det er enklere i Norge enn en del andre kongedømmer.

Er ingen rojalist, dog. For meg kunne vi forsåvidt avskaffet hele kongedømme. :jepp:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja har tenkt å se på det. Jeg sitter nå her likevel i sofakroken. :-) Jeg håper å få svar på hvordan hun kan være så inderlig engasjert og interessert i ting som må være dørgende kjedelig for en dame på hennes alder(som f.x å få en kirke oppkalt etter seg). :-D

Jeg har ikke sett programmet, men fra før synes jeg igrunnen at både MM og kronprinsens "glødende" engasjement i dørgende kjedelige saker virker påfallende påtatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...