Gå til innhold

Damer og kjendiser, hva er greia?

Gjest Lurerpådette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lurerpådette

Blir de? Ukjent fenomen for min del.

Ehh?? Kjendiser kan jo ha så mye sex de bare vil... Selv om de er stygge som bare juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir "ville i nikkersen" av kjendiser

- andre reagerer helt motsatt

- og resten bryr seg lite.

Dette gjelder både menn og kvinner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurerpådette

De blir da ikke det.

Ikke dum deg! Damer legger seg mye lettere på ryggen for en kjendis enn en vanlig mann. Er det pengene, eller hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Tipper at menn ikke er så mye bedre, i så fall. For egen del kan jeg bli litt starstruck i blant, men jeg blir da ikke "vill i nikkersen" for det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dum deg! Damer legger seg mye lettere på ryggen for en kjendis enn en vanlig mann. Er det pengene, eller hva er det?

Det er jo ikke alle som gjør det :P Jeg er overhodet ikke interessert i å ligge med en kjendis. Jeg avviste faktisk en kjendismann som jeg egentlig syns er litt sexy for noen år siden. Så da knulla han venninna mi istede.

Så noen gjør det, mens andre gjør det ikke. Akkurat sånn som noen menn ville takket ja, mens andre ville takket nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh?? Kjendiser kan jo ha så mye sex de bare vil... Selv om de er stygge som bare juling.

Jaha. Jeg er tydeligvis uopplyst om kjedisers sexliv. Greit for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så om f.eks Jenny Skavland, Tone Damli, Marit Larsen, Ane Dahl Torp hadde lagt an på deg, ville du lagt deg på magen og blånektet?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kjendisene har kanskje andre kvaliteter enn fotomodellutseende, som faktisk er attraktive. Kanskje Kristian Valen er morsom, sjarmerende, intelligent og gjennomføringsdyktig ?

Kanskje Petter Northug er en morsom, intelligent, gjennomføringsdyktig vinnertype med pene bein?

Nå er jo disse gutta relativt pene også , men ikke smellvakre som Kristian Kjelling og David Beckham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen damer blir det. aner ikke helt hvorfor, men kanskje det kan ha noe med jakten på en fasade/mann med ressurser/anseelse eller noe slikt å gjøre. Mennene det er snakk om trenger ikke å være ordentlige kjendiser en gang, bare de har vist seg litt i offentlighetens lys på en eller annen måte.

Min kjære jobber en del med div. artister og har observert mye slikt i tillegg til at dette medfører at enkelte er veldig interessert i å snakke med ham også - siden han er med bandet/skuespillerne eller hva det måtte være. Menn som tar kontakt spør ofte mest om det tekniske utstyret, men kan også være litt "stalkende" av typen "Jeg kjenner ham også! Jeg snakket med ham på en konsert for to år siden da han ba om å få låne lighteren min"

Merkelig fenomen!

Synes forsåvidt at det ofte ser ut til at det er damer av den litt småbillige og oppmerksomhetssøkende typen som er veldig opptatt av slikt- kanskje de føler at de får litt bekreftelse fordi de har fått oppmerksomhet av en "viktig person".

Edit: Menn kan sikkert også være slik, det er bare det at jeg ikke har hatt anledning til å observere dem like mye (fordi jeg stort sett har vært på konserter der det er menn som er utøvere) - bortsett fra dem som prøver å bli "kompiser" med bandet eller hva det måtte være, med å forsøke å virke som en "viktig person" de også.

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurerpådette

Jeg har sex med damer jeg synes er deilige, jeg gir blanke F i om de er kjente eller ikke. Damer kan jo faktisk ha sex med stygge mannfolk bare fordi de er rike/kjendiser. Hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurerpådette

Noen damer blir det. aner ikke helt hvorfor, men kanskje det kan ha noe med jakten på en fasade/mann med ressurser/anseelse eller noe slikt å gjøre. Mennene det er snakk om trenger ikke å være ordentlige kjendiser en gang, bare de har vist seg litt i offentlighetens lys på en eller annen måte.

Min kjære jobber en del med div. artister og har observert mye slikt i tillegg til at dette medfører at enkelte er veldig interessert i å snakke med ham også - siden han er med bandet/skuespillerne eller hva det måtte være. Menn som tar kontakt spør ofte mest om det tekniske utstyret, men kan også være litt "stalkende" av typen "Jeg kjenner ham også! Jeg snakket med ham på en konsert for to år siden da han ba om å få låne lighteren min"

Merkelig fenomen!

Synes forsåvidt at det ofte ser ut til at det er damer av den litt småbillige og oppmerksomhetssøkende typen som er veldig opptatt av slikt- kanskje de føler at de får litt bekreftelse fordi de har fått oppmerksomhet av en "viktig person".

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sex med damer jeg synes er deilige, jeg gir blanke F i om de er kjente eller ikke. Damer kan jo faktisk ha sex med stygge mannfolk bare fordi de er rike/kjendiser. Hva er greia?

menn kan da være slående tiltrekkende og sjarmerende selv og de er "stygge" eller rike! de kjendisene jeg hadde gått med på å ligge med hadde vært de jeg hadde funnet sjarmerende, at de er kjendiser hadde vært meg ravende likegyldig, men folk i media får man jo lettere inntrykk av "personligheten" til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er inne på noe her. Enkelte damer vil gjerne overvinne sine venninner , og vise dem at de er ettertraktet av statusmenn.

Men er menn så mye bedre? Jeg er sammen med den mest intelligente vakre blondina jeg noensinne har møtt, og jeg synes det er helt ok å ha høystatusdame. Selv om det ikke er grunnen .

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Kanskje de synes de er kjekke da, selv om du ikke synes det. Folk har jo forskjellig smak.

Noen har kanskje sex med kjendiser for å ha noe å skryte av, eller de tror de kan bli kjendis selv ved å få kontakt med kjendiser?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har kanskje sex med kjendiser for å ha noe å skryte av, eller de tror de kan bli kjendis selv ved å få kontakt med kjendiser?

Jeg vet om en mannlig fotograf som til og med har klart å komme på TV fordi han ble sammen med kjendisdame. Bra for bissniss.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...