Gå til innhold

Han er out of my league. Redd for at han innser det :(

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er en fyr som jeg traff på fest for noen uker siden har tatt kontakt med meg og virker interessert i meg. Blir litt satt ut fordi han er helt out of my league...hvis dere skjønner hva jeg mener? Tenker at han nok må ha vært for full til å huske hvordan jeg ser ut eller hva vi pratet om.Han har skrevet til meg på Facebook også og vil gjerne treffes. Han er bare en dødskjekk hyggelig fyr(såvidt jeg vet). Er så redd for å treffe han,også innser han at jeg ikke er bra nok.Hvorfor skulle han ville ha MEG liksom? Uff,jobber med å holde igjen litt på følelsene.Er veldig betatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vel sett bilde av deg på Facebook også?

Han syns sikkert at du er verdens nydeligste :)

Takk for koselig svar :) Går ut fra at han har sett bildene mine også.Jeg bare skjønner ikke helt hva han ser i meg.Han er så altfor altfor bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha tro på deg selv nå! Du er sikkert penere enn du tror selv også, bare det at du mangler litt selvtillitt for å innse det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi han sex før du er sikker, mange gutter som later som de er interessert for å få sex.

Hva så? Hun får da sex hun også? Fatter faen ikke hva som feiler dere, virker i blant som dere hater sex og heller vil ha en mann som kan stryke dere i håret og gi komplemanger. Så meningsløst og barnslig. deres elendige holdning til sex gjør at vi player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg tenker akkurat slik jeg og.. Møtte en fyr i går jeg som jeg synes er råkjekk, og så var han interessert i MEG liksom.. haha! Mange jenter som er mye penere enn meg. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ta kontakt med han igjen imorgen etter jobb. :) Håper han svarer meg, eller så går jeg og kjøper meg en is eller no.. Ingen har noen gang dumpa meg, så jeg er veldig nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg kanskje 15 sekunder på kg å se at kvinner ikke alltid skjønner helt hva som gjør dem attraktive :)

Ikke at jeg ikke ante det fra før men fordommer stemmer altså noen ganger.

Noen menn tar feil også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så? Hun får da sex hun også? Fatter faen ikke hva som feiler dere, virker i blant som dere hater sex og heller vil ha en mann som kan stryke dere i håret og gi komplemanger. Så meningsløst og barnslig. deres elendige holdning til sex gjør at vi player.

å det er deres elendige holdning til langvarige forhold og forpliktelser som gjør at vi kniper igjenn.... det der går begge veier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å det er deres elendige holdning til langvarige forhold og forpliktelser som gjør at vi kniper igjenn.... det der går begge veier

Hva høres mest fristende ut? Sex, eller å sitte å se en film sammen? hvorfor kan dere ikke bare nyte sex uten å tvinge gutten til å bare være med dere resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun får også sex og det er supert så lenge det er det hun vil ha. Hvis hun derimot vil ha gjensidig forelskelse med sex og han lyver fordi han vil ha bare sex så er det faktisk et poeng å knipe igjen. Det slipper vi hvis menn rett og slett kan si sannheten! Forøvrig har vi rett til å knipe igjen UANSETT grunn!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun får også sex og det er supert så lenge det er det hun vil ha. Hvis hun derimot vil ha gjensidig forelskelse med sex og han lyver fordi han vil ha bare sex så er det faktisk et poeng å knipe igjen. Det slipper vi hvis menn rett og slett kan si sannheten! Forøvrig har vi rett til å knipe igjen UANSETT grunn!

Og samtidig har vi rett til å sjarmere jentene til sengs, selv om det bare er for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva høres mest fristende ut? Sex, eller å sitte å se en film sammen? hvorfor kan dere ikke bare nyte sex uten å tvinge gutten til å bare være med dere resten av livet?

for meg er å se en film mye mer fristende, hvis det hadde vært enten eller.

Og samtidig har vi rett til å sjarmere jentene til sengs, selv om det bare er for sex.

det beste er vel om begge er åpne nok til å fortelle hva de ønsker og fremdeles motparten hvis den ikke ønsker det samme. vil ikke du gifte deg finner jeg en anna, vil ikke jeg pule burde du vise like stor respekt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg er å se en film mye mer fristende, hvis det hadde vært enten eller.

det beste er vel om begge er åpne nok til å fortelle hva de ønsker og fremdeles motparten hvis den ikke ønsker det samme. vil ikke du gifte deg finner jeg en anna, vil ikke jeg pule burde du vise like stor respekt for meg.

..og fremdeles respektere motparten....

edit, glemte et vesentlig ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til den kommentaren...Stakkars menn som treffer på slike damer. Helt enig. TURNOFF damer- MEN

Selv er jeg ei dame som gjerne har sex veldig tidlig og gjerne viser han interesse og lyst på sex omså ved de første møter OM kjemien er god. Men damer som oss er det tydeligvis også noe gale med...vi blir omtalt som lett på tråden, billige etc NETTOPP forde vi viser interesse for sex med han selv og på eget initiativ. Det er ikke lett å være dame. Alt man gjør kan jo tolkes feil av dere menn og i verste retning. Uansett hva vi gjør. Kniper bena tekkelig sammen i evigheter, eller vil ha han TIDLIG ...og ikke klarer å vente,Er man sexuelt tennt og kjemien er god. Er det nå vanskelig å vente særlig lenge med å ha sex sammen.

Men har man den holdningen . Ike gi han sex før du er sikker på forhold og seriøsitet. Da er nok jenta NEPPE så lidenskapelig av seg, eler særlig glad i sex egentlig. Høres ut som om det er noe hun " gir " han. Kunn forde han har lyst men ikke hun....

Må si jeg synes synd på menn som treffer slike damer. Lidenskapen er jo tydeligvis ikke gjengjeldt...Kjemien stemmer ikke mellom disse to- om hun ikke føler lyst på han selv ....og tør å vise det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til den kommentaren...Stakkars menn som treffer på slike damer. Helt enig. TURNOFF damer- MEN

Selv er jeg ei dame som gjerne har sex veldig tidlig og gjerne viser han interesse og lyst på sex omså ved de første møter OM kjemien er god. Men damer som oss er det tydeligvis også noe gale med...vi blir omtalt som lett på tråden, billige etc NETTOPP forde vi viser interesse for sex med han selv og på eget initiativ. Det er ikke lett å være dame. Alt man gjør kan jo tolkes feil av dere menn og i verste retning. Uansett hva vi gjør. Kniper bena tekkelig sammen i evigheter, eller vil ha han TIDLIG ...og ikke klarer å vente,Er man sexuelt tennt og kjemien er god. Er det nå vanskelig å vente særlig lenge med å ha sex sammen.

Men har man den holdningen . Ike gi han sex før du er sikker på forhold og seriøsitet. Da er nok jenta NEPPE så lidenskapelig av seg, eler særlig glad i sex egentlig. Høres ut som om det er noe hun " gir " han. Kunn forde han har lyst men ikke hun....

Må si jeg synes synd på menn som treffer slike damer. Lidenskapen er jo tydeligvis ikke gjengjeldt...Kjemien stemmer ikke mellom disse to- om hun ikke føler lyst på han selv ....og tør å vise det også.

Jeg digger selv sånne damer som deg som er syns det er greit at vi tømmer og rømmer. Viktig at dere ikke tar det for høytidlig. Sannsynligheten for at jeg sender på ny melding om å treffes igjen er jo større om jenta er åpen for sex under forhold og derfra kan jo følelsene utvikle seg. Kvinner som truer med forhold etter en gang i senga sammen skygger jeg langt unna, og det blir med 1. date. Dessto mer arbeid for hullet, dessto mindre gira blir jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...