Gjest gjest Skrevet 20. november 2011 #21 Del Skrevet 20. november 2011 Hmm. Jeg undres på hva som ligger bak denne oppførselen til dama. Hun høres litt negativ ut. Ikke noe som frister? Jeg ville gått for noe spiselig som du/dere vet hun liker. Enten alkohol, kaker, delikatesse, sjokolade, drops eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 20. november 2011 #22 Del Skrevet 20. november 2011 Lag en gamliskurv til sure mormor; kamferdrops, kremtopper, abbonement på hjemmet/allers/se og hør, kryssordblad, strikketøy,håndkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 20. november 2011 #23 Del Skrevet 20. november 2011 Mannen min har en mormor som vi ikke vet hva vi skal kjøpe til. Hun er ca 80 år, har alt, og er frekk nok til å si fra hvis hun ikke liker gaven. Hvert år har vi anstrengt oss for å finne en fin gave, men hun gidder ikke å late som hun liker den engang Mannen min sier at vi ikke skal prøve så veldig i år, bare kjøpe noe, og regne med at hun ikke liker gaven uansett, men jeg merker at jeg ikke er helt komfortabel med det. Når vi spør hva hun ønsker seg sier hun bare at vi ikke trenger å kjøpe noe, men jeg er helt sikker på at det hadde blitt oppstyr hvis vi faktisk hadde hørt på henne, selv om det frister :gjeiper: Vi har en gutt på ett år, som kanskje kunne malt et bilde til henne, men vet ikke om det er bra nok som den eneste gaven. Tenker også å kanskje gi noe spiselig? Ideer og synspunkter? Du får si at dere krever ønskeliste hvis ikke blir det ingen gaver på henne i år:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå