Gå til innhold

Filmatisering av Harry Hole


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

men da er det jo bedre å finne noen som man ikke behøver å sminke til det ugjenkjennelige. synes jeg.

Nevn en hollywoodskuespiller som er stygg naturlig? dessuten må de jo ha en som er styggpen. ikke direkte frastøtende stygg. harry Hole har ikke akkurat problemer med å få seg kvinnfolk.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevn en hollywoodskuespiller som er stygg naturlig?

Jeg sa ikke at de behøver å være stygge. Bare ikke vakker. Hugh Laurie og Liam Neeson har ikke det prettyboy-preget som Leo og George Clooney har, derfor synes jeg de passer bedre. De vil ikke behøves å sminkes for å bli styggere enn de er.

Og nå mener jeg ikke at de er stygge, bare så det er sagt. Bare litt mer rufsete og røff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Harry Hole som lang og styggsexy. Han ser slitt og brukt ut i ansiktet og har en kropp som man kan se at har vært aktiv, samtidig som den bærer preg av at han er hobby-alkoholiker. Han er i starten av førtiårene. Jeg ser for meg at alderen og høyden er det de lettest endrer på i en filmatisering.

Leonardo DiCaprio passer ikke inn i den beskrivelsen. Leo er en dyktig skuespiller, men ingen Harry Hole. Ei heller er Johnny Depp, Bruce Willis, Matt Damon, George Clooney eller Viggo Mortensen noen Harry Hole i mitt hode. Jeg kan se for meg Daniel Day-Lewis, Mads Mikkelsen eller Daniel Craig, men det behøves sminke og et lite forfall før de passer helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...