Gå til innhold

Filmatisering av Harry Hole


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Harry Hole er for meg en lite attraktiv mann... Leo er definitivt ikke en av de jeg ser for meg som Hole. Kanskje Stellan Skarsgård av disse som er lista opp, men det er jo ikke bare utseendet som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry Hole er for meg en lite attraktiv mann... Leo er definitivt ikke en av de jeg ser for meg som Hole. Kanskje Stellan Skarsgård av disse som er lista opp, men det er jo ikke bare utseendet som spiller inn.

Hæ? Stellan Skarsgård er da en veldig attraktiv mann? Sexy as hell... Leo er en pen mann, men ikke sexy nok til å spille rollen som Harry Hole :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at noen hadde foreslått Liam Neeson og Mads Mikkelsen i kommentarfeltet på artikkelen. Ser for meg begge to i rollen som Harry Hole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DiCaprio er for ung og glatt etter min mening. Av de det var bilde av der, synes jeg Benicio del Toro ligner mest på sånn jeg har sett ham for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hvordan ser du for deg Harry Hole? Hvem passer best til å spille denne karakteren?

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10031815

Lager de en film om harry hole i norge vedder jeg på at det er Aksel Hennie som får jobben selv om han ikke passer. Om de laget en utenlandsk film om han ser jeg for meg at Johnny Depp faktisk hadde passa. Harry Hole er jo en ganske sær fyr og Depp er kjent for å spille sære roller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hæ? Stellan Skarsgård er da en veldig attraktiv mann? Sexy as hell... Leo er en pen mann, men ikke sexy nok til å spille rollen som Harry Hole :rope:

Stellan er for gammel til å spille harry hole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg så at noen hadde foreslått Liam Neeson og Mads Mikkelsen i kommentarfeltet på artikkelen. Ser for meg begge to i rollen som Harry Hole.

Enig med mads mikkelsen. han er styggpen akkurat som jeg ser for meg harry hole.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stellan er for gammel til å spille harry hole.

Er ikke Harry hvertfall 50 år da? I hvert fall det jeg har intrykket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Er ikke Harry hvertfall 50 år da? I hvert fall det jeg har intrykket av.

Han er vel ikke mer enn begynnelsen av 40? Trodde jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hugh Laurie eller Liam Neeson kan jeg se for meg. Leo er en dyktig skuespiller, men jeg klarer ikke se for meg han som Harry Hole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hugh Laurie eller Liam Neeson kan jeg se for meg. Leo er en dyktig skuespiller, men jeg klarer ikke se for meg han som Harry Hole.

Leo kunne spilt han om han ble sminka styggpen. Du ser jo bare charlize theron i monster. Vakre dama var så stygg i den filmen at hun ikke var til å kjenne igjen.

Men når jeg tenker meg om bør vel han som spiller harry være temmelig høy? Hole er en ganske høy mann, men det og kan jo filmtriks gjøre noe med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo kunne spilt han om han ble sminka styggpen. Du ser jo bare charlize theron i monster. Vakre dama var så stygg i den filmen at hun ikke var til å kjenne igjen.

Men når jeg tenker meg om bør vel han som spiller harry være temmelig høy? Hole er en ganske høy mann, men det og kan jo filmtriks gjøre noe med..

Joda, kan jo alltids sminkes, men klarer uansett ikke se det for meg :P Harry er også i femtiårene, og som du sier veldig høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Joda, kan jo alltids sminkes, men klarer uansett ikke se det for meg :P Harry er også i femtiårene, og som du sier veldig høy.

Trodde harry bare var tidlig i førtiårene. Aha. George clooney kunne spilt han.

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde harry bare var tidlig i førtiårene. Aha. George clooney kunne spilt han.

Slutten av førtiårene er vel mer riktig etter et kjapt googlesøk. George Clooney. nam. Men han er også for pen føler jeg. Harry ser jeg for meg egentlig som litt stygg og ustelt, og ikke spesielt vakker :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Slutten av førtiårene er vel mer riktig etter et kjapt googlesøk. George Clooney. nam. Men han er også for pen føler jeg. Harry ser jeg for meg egentlig som litt stygg og ustelt, og ikke spesielt vakker :fnise:

Men det er der sminken kommer inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Mads Mikkelsen som Harry Hole. Passe røff og "sliten", men samtidig sexy og tiltrekkende. Viggo mortensen kunne vel også kanskje passet, men han ser litt for snill ut...

Leonardi Dicaprio blir for ung og glatt, for lite "hærja". Jeg har generelt ikke sansen for at en skuespiller skal sminkes stygg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...