Gjest just words Skrevet 21. november 2011 #41 Skrevet 21. november 2011 Vel så langt inn i tråden føler jeg for å trekke frem mitt første poeng, nemlig at en blir ikke nødvendigvis positiv til dop om en snuser. Jeg er i mot dop, og spesielt amfetamin som lages i så urene former som det som seles i Norge. Mens andre mener at snus er fy-fy men at amfetamin er ja-ja.. Nok en grunn til at tråstarter kan ta det meste med ro
She_Leiva Skrevet 21. november 2011 #42 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes du har gjort det på riktig måte jeg TS. Nå må du huske at det ikke er ditt ansvar å kjefte på han for noe slikt, ved å gjøre det utløser du bare en usikkerhet hos han som kan resultere i at han aldri tør å fortelle deg noe som helst. Du kan ikke gjøre noe annet enn å informere han om at det er helsefarlig og at du ikke synes noe om det/vil se det o.s.v. Han er akuratt i den alderen der han tester ut saker og ting og det mener jeg at han må få gjøre(snakker av erfaring her, han småsøsken selv). Ikke glem at du også har vert 15år og at mye var spennende da. Det er trossalt mange som har vært 15år og både snust og røyket, men det har da blitt folk av de også.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #43 Skrevet 21. november 2011 Man kan jo kaste ham ut av familien, de ville jeg gjort. Selvfølgelig kaster man ut en 15-åring som ikke skader andre enn seg selv. La barnevernet få ham. 1
Anglofil Skrevet 22. november 2011 #44 Skrevet 22. november 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå