Gjest Nuppdupp Skrevet 20. november 2011 #21 Skrevet 20. november 2011 (endret) ja, det er det. er redd folk skal vurdere kondisen min, så løper ekstra fort før jeg må inn i en busk å hvile litt når jeg tror ingen ser meg, så fortsetter jeg å løpe fort igjen. foretrekker skogen Endret 20. november 2011 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #22 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes det er flaut med folk som løper i travel sentrumsnære gater, så det hadde jeg blitt flau over å gjøre selv også. Jeg synes svette joggere skal holde seg på litt mer øde veier, i parken eller i skogen. Møtte på en jogger i Oxford Street her om dagen, det var litt sært. Jeg er ikke en person som blir lett flau, og det handler ikke om at jeg synes det er flaut med ansiktsuttrykk eller folk i tights eller noe sånt. Det er bare så ekstremt å absolutt prakke jogging på folks handleturer og kafébesøk. 2
Gjest Daenerys Skrevet 20. november 2011 #23 Skrevet 20. november 2011 ja, det er det. er redd folk skal vurdere kondisen min, så løper ekstra fort før jeg må inn i en busk å hvile litt når jeg tror ingen ser meg, så fortsetter jeg å løpe fort igjen. foretrekker skogen Hehe, jeg jogger selv, og jeg bryr meg fint lite om andres tempo. De fleste er på ulikt nivå. Jeg tenker bare positivt om andre som er ute og løper, uansett hvor raskt eller sakte! Tror du tenker for mye på hva andre mener.
Gjest Nuppdupp Skrevet 20. november 2011 #24 Skrevet 20. november 2011 Hehe, jeg jogger selv, og jeg bryr meg fint lite om andres tempo. De fleste er på ulikt nivå. Jeg tenker bare positivt om andre som er ute og løper, uansett hvor raskt eller sakte! Tror du tenker for mye på hva andre mener. hehehe var ment litt morsomt. men tanken har slått meg løper alltid litt fortere blandt folk da
Gjest Badabing Skrevet 20. november 2011 #25 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes også det er flaut, men mest fordi jeg føler at jeg ser utrolig teit ut når jeg løper. Av den grunn løper jeg helst i skogen, der de fleste andre også løper eller går tur.
UnderCover Skrevet 20. november 2011 #26 Skrevet 20. november 2011 Jeg synes det var kjempeflaut første gangen, litt mindre flaut 2 gangen osv. Men da jeg en hel vinter løpte i en 3 etasjes bilgarasje, da kan man si at jeg var kvitt flauheten gitt 2
Geparden Skrevet 20. november 2011 #27 Skrevet 20. november 2011 Jeg blir veldig selvbevisst på en negativ måte av å jogge på fortau eller bygate. Så det blir ofte kveld/mørke tider på dagen og villaveier heller enn sentrumsgater. Det er litt for langt å jogge til skogen, og jeg vil ikke bruke bil for å kunne løpe. Det føles litt for miljøsvin. Pussig nok er jeg bare positiv til andre som løper. Uavhengig av stil, fart og påkledning de måtte ha. Go figure. Det eneste jeg ikke liker er folk som ser helt utrente ut og løper fortere enn meg. De ødelegger alt!
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #28 Skrevet 20. november 2011 Løper/jogger ikke selv (shame on me) :gjeiper: Men jeg syns det er "flauere" å se de ekstremt veltrente jogge rundt omkring enn de "normale" eller "utrente". De legger jeg egentlig ikke merke til. Men disse sports-joggerne er litt som sports-syklistene. Jeg har ingenting i mot Olga med kurv på sykkelen som kjører av gårde, men disse i kondomdrakt som gjør alt for å komme før meg i lyskryss liker jeg dårlig
Viljaa Skrevet 21. november 2011 #29 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes ikke det er flaut. Synes derimot det er herlig å se at folk benytter byrommet til flere ting enn å komme seg fra a til b. Jeg kommer fra en liten by hvor folk er veldig dårlige på dette, kanskje fordi naboer/kolleger kan kjøre forbi? Da jeg bodde en periode i Berlin fikk jeg sjokk over å se hvor mange som benyttet byen til å sitte på kafè, jogge, utendørs gruppetreningstimer, trille barnevogn, ja stort sett oppholdt seg i det offentlige rom hele den tiden de ikke var på jobb. Litt mildere klima og billigere priser gjør de jo kanskje mer mulig for disse, men det var uansett herlig, og da jeg dro derifra ble jeg mye mer obs på å benytte meg av hele byrommet, enn bare for et spesifikt formål.
FantasDick Skrevet 21. november 2011 #30 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes ikke det er flaut i det hele tatt. Løper gjerne "gatelangs"! Jeg føler meg bare pro når jeg løper ute.
Gjest Noevik Skrevet 21. november 2011 #31 Skrevet 21. november 2011 Nei, ikke flaut. Men av en eller annen grunn blir jeg stresset hvis jeg løper i dagslys(?) Jeg presterer rett og slett dårligere. Løper derfor helst når det begynner å bli/eller er ganske mørkt ute. Elsker å løpe! Men må si meg enig med noen ovenfor, synes det blir litt sært å løpe, pese og svette i folkefulle storbygater.
muffins Skrevet 21. november 2011 #32 Skrevet 21. november 2011 Ja, jeg synes det er flaut å løpe der noen kan se meg. Jeg puster og peser, og har sikkert en litt hissig rødlig farge i fjeset, hehe... Så jeg tror jeg forbeholder løpingen til de dype mørke skoger. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå