Gå til innhold

Flaut å løpe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere som synes det er flaut å løpe ute, som på fortauet ikke i skogen? Det synes jeg av en eller annen grunn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg. Redd folk skal se den vakre appelsinrumpen riste som gele.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg løper på en løype inni skogen hvor det ikke er så mange. :sjenert:

Skrevet

Haha, jeg også. Men er like flaut på løpebånd, men da håper jeg alle andre er mer opptatt av sin egen løping, en å titte på ristende appelsinrumpe ja. :sjenert:

Skrevet

Nei, absolutt ikke! Hvorfor skulle det være flaut? Synes forøvrig det er kjempekult å se mennesker som helt tydelig har mange kilo å miste faktisk ta tak i problemet og trener, enten det er ute eller på treningssenter!

• Liker 5
Skrevet

Enig med mac84. Ingen bryr seg om at du løper,bare deg selv.

Synes du det er flaut å se en fremmed som løper?

Skrevet

Jeg liker ikke springe langs vei/fortau fordi folk som kjører forbi glaner jo så mye at de omtrent faller ut av bilruta. Det synes jeg er irriterende! Da løper jeg heller på ei turløype hvor det kun er turgåere som ser meg:)

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg beundrer folk som jogger. Og det gjør jeg helt uavhengig av hvor mange ekstra kilo de eventuelt måtte ha - jeg er nemlig av typen som løper langt inni skauen selv.

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

I begynnelsen ja, men nå bryr jeg meg ikke :gjeiper: Har blitt vant til det. Og ingen legger spesielt merke til meg... Bortsett fra en gang da en fyr kjørte forbi meg og tutet på meg og ga meg tommel opp :fnise:

Men foretrekker uansett å jogge på grus og myke underlag da det er bedre for knærne. Asfalt og f.eks tredemøkker er IKKE bra for beina over tid.

Om dere synes det er flaut at ting rister litt kan dere bare kjøpe dere klær som dekker rumpa litt? Som en lengre topp eller noe.

Skrevet

Nei, ikke flaut, bare kjedelig. :P

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei, ikke flaut, bare kjedelig. :P

Kjedelig å løpe? Nei, kjempekjekt! :D Så lenge man har god musikk på ørene i mens da. Orker selv ikke løpe med mindre jeg har ny og spennende musikk på. Merker selv at det er gørr å løpe om ipodens innhold er oppbrukt...

Skrevet

Kjedelig å løpe? Nei, kjempekjekt! :D Så lenge man har god musikk på ørene i mens da. Orker selv ikke løpe med mindre jeg har ny og spennende musikk på. Merker selv at det er gørr å løpe om ipodens innhold er oppbrukt...

Kjempekjekt er vel kanskje å ta i litt, da ;) Hadde det ikke vært for effekten av trening på kropp og helse, så hadde nok jogging/trening kommet langt ned på listen over ting jeg har *lyst* til å gjøre...

• Liker 1
Skrevet

Finnes ikke flaut. Jeg jogger til og med til Sats gjennom Oslo sentrum, og favorittrunden er om Sognsvann.

Jeg trur man tenker mest på dette selv, det er virkelig ingen andre som tenker to ganger på at de ser en jogger. Har et par venninner som er sånn - vil ikke sitte på det bordet, vill ikke vente på den plassen, vil ikke jogge den løypa, fordi "alle ser på oss". Nei - de gjør ikke det. Folk har nok med sitt.

Selvfølgelig ser jeg overvektige på joggetur og på tredemølle, det er bare flott. Jeg løper daglig, og når jeg tenker etter akkurat nå kan jeg ikke huske en eneste annen jogger jeg har sett, hverken på grunn av rar løpestil, appelsinhud, overvekt eller tempo.

(Og jeg er enig med BabyBlue - løping er noe av det morsomste som finnes, særlig med musikk ;) )

• Liker 1
Skrevet

Pleier å bry meg veldig lite, men jeg foretrekker å løpe der det ikke er mye folk, mest fordi jeg liker freden. Så det blir mye i skog og mark.

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke flaut! Tenker bare at folk synes jeg er flink som er ute og jogger :)

Skrevet

Jeg syns det er flaut! Syns folk som jogger ser rare ut, de har ofte litt merkelige ansiktsuttrykk..

Skrevet

Jeg syns det er flaut! Syns folk som jogger ser rare ut, de har ofte litt merkelige ansiktsuttrykk..

Hva med det er egentlig flaut?? ...og er ikke alltid like lett å opprettholde et "vanlig" ansiktsuttrykk når man er så sliten at man holder på å kaste opp ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kommer man seg gjennom livet hvis man synes dette er flaut?

• Liker 1
Gjest Marregutt
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Hvorfor skulle det være flaut? Synes forøvrig det er kjempekult å se mennesker som helt tydelig har mange kilo å miste faktisk ta tak i problemet og trener, enten det er ute eller på treningssenter!

Helt enig! Akkurat det står det respekt av, spør du meg.

Men for å svare på spørsmålet til TS, nei, jeg synes det ikke er flaut. Liker spesielt å bli sett når jeg løper, og spesielt av jenter, for det øker motivasjonen min for jeg vet jeg løper fort og er i bra fysisk form. Det jeg hater, er når noen løper fra meg, og jeg ikke klarer å ta dem igjen.. skjer ikke så ofte da:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...