AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #1 Skrevet 19. november 2011 http://www.dagbladet.no/2011/11/19/nyheter/utenriks/rumpe/19082408/
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 Fytte...! Stakkars jente! Jente?! Det er jo en mann på 30 år... 1
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Jente?! Det er jo en mann på 30 år... "Som takk for betalingen fikk nemlig kvinnen over en periode injisert en blanding av sement, mineralolje, et middel for å tette dekk (kalt «Fix-a-Flat tire») på spraykanne, ifølge politiet." Laserkirurgi neste for å rette opp gangsynet hos deg?
Gjest Applestore Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 "Som takk for betalingen fikk nemlig kvinnen over en periode injisert en blanding av sement, mineralolje, et middel for å tette dekk (kalt «Fix-a-Flat tire») på spraykanne, ifølge politiet." Laserkirurgi neste for å rette opp gangsynet hos deg? Fordel og få med seg alt før du kommenterer? Og det er ham det er bilde av 7
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Fordel og få med seg alt før du kommenterer? Og det er ham det er bilde av Det var ikke personen på bildet jeg synes synd på, det var personen som hadde blitt maltraktert av "kirurgen" som fikk min medlidenhet. Og det blir gjennom hele artikkelen omtalt som en kvinne. 4
^me^ Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 (endret) hvis TS er den samme som startet tråden "her snakker vi bollemus dere" så synes jeg at han/hun seriøst bør ta seg sammen og ta en runde med seg selv om dette vikelig er morsomme artikler i avisene/bladene. dette er personer som har fått livene sine ødelagt pga kirurger som aldri skulle ha praktisert og som må leve med disse skadene resten av livet. hvilken del av disse artiklene i avisene/bladene som er morsomme ser jeg ikke... Endret 19. november 2011 av ^me^ 2
Gjest Applestore Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Det var ikke personen på bildet jeg synes synd på, det var personen som hadde blitt maltraktert av "kirurgen" som fikk min medlidenhet. Og det blir gjennom hele artikkelen omtalt som en kvinne. Ah, beklager! Trodde du mente bildet.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #9 Skrevet 19. november 2011 hvis TS er den samme som startet tråden "her snakker vi bollemus dere" så synes jeg at han/hun seriøst bør ta seg sammen og ta en runde med seg selv om dette vikelig er morsomme artikler i avisene/bladene. dette er personer som har fått livene sine ødelagt pga kirurger som aldri skulle ha praktisert og som må leve med disse skadene resten av livet. hvilken del av disse artiklene i avisene/bladene som er morsomme ser jeg ikke... Jeg er TS, og kan avkrefte at jeg har startet Bollemus-tråden. Jeg innrømmer dog at tittelen er myntet på samme tråd. Men jeg reagerer ganske kraftig at du åpenbart, både i denne tråden, og i bollemustråden, påtar deg en rolle som moraliserende myndighetsperson. Mulig du finner glede i å sitte på din høye hest og fortelle alle andre her inne hva de bør skrive og ikke skrive. Du mener kanskje at alt du skriver er rett, og alle andre galt? Det er i hvertfall inntrykket. Så er det noen som bør skjerpe seg så er det du med din særdeles nedlatende holdning overfor andre debattanter. Synes faktisk du bør stikke fingern i jorda og innse at man har ulike meninger. Dette dreier seg om kvinner som oppsøker plastisk kirurgi for å endre på sitt utseende. I det bollemus-tråden gjelder det en kvinne som har vært sinnsykt overvektig, og velger altså å benytte et UNDERHOLDNINGSPROGRAM TV for å få gjort noe med dette. Tror du skaperne av programmet har laget det for å være snille? Selvsagt ikke. Her er det penger som er motivet, og noe som åpenbart også er grunnen til at denne kvinnen har valgt å bruke TV og ikke et privat besøk på en klinikk. Derfor har jeg store problemer med å ha sympati for denne kvinnen som ikke går av veien for å vise sin "nye kropp" til hele verden. Hun vet selv hvilke farer og risiko som ligger bak slike inngrep. Det finnes millioner av mennesker og barn på denne kloden som virkelig lider. Det er også på sin plass å spørre hvorfor hun er minst 60 kg overvektig? Er det samfunnets skyld? Jeg blir mektig provosert. Jeg er selv glad i snacks og snop, og er nødt til å ta meg sammen for å ikke gå opp i vekt, men det er da for svarte ingen andres skyld om jeg eter meg feit! Denne tråden omhandler en kvinne som har oppsøkt kirurg for å pynte på sitt utseende. Ja vel, da får hun også ta konsekvensen av at det er en luguber business. Det finnes tusenvis av tilsvarende eksempler. Jeg synes dine innlegg oser av forakt mot andre debattanter som tross alt velger å se det komiske i at dette sinnsvake skjønnhetsidealet av og til medfører slike resultater. Alle som gjennomfører dette må være forberedt på at det kan gå galt, og den risikoen må de leve med og ta ansvaret for selv. Så ja, jeg fikk meg en god latter når jeg så den enorme ræva til denne personen, og ikke minst når man ser dette bildet: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00851/min_nakne_hemmeligh_851566a.jpg
^me^ Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 (endret) Men jeg reagerer ganske kraftig at du åpenbart, både i denne tråden, og i bollemustråden, påtar deg en rolle som moraliserende myndighetsperson. Mulig du finner glede i å sitte på din høye hest og fortelle alle andre her inne hva de bør skrive og ikke skrive. Du mener kanskje at alt du skriver er rett, og alle andre galt? Det er i hvertfall inntrykket. Så er det noen som bør skjerpe seg så er det du med din særdeles nedlatende holdning overfor andre debattanter. Synes faktisk du bør stikke fingern i jorda og innse at man har ulike meninger. jeg har ytret min mening om hva jeg synes om artikkelen, på samme måte som du gjør nå ved og svare meg igjen, dette er en debatt på lik linje med andre debatter. og nei, jeg tror ikke at jeg har rett hele tiden, men som sagt, det er mine meninger som kommer frem, har jeg ikke rett på og si hva jeg vil om sakene som blir skrevet her inne på lik linje med andre? kanskje du rett og slett ble overasket over at andre synes noe annet enn deg? Dette dreier seg om kvinner som oppsøker plastisk kirurgi for å endre på sitt utseende. I det bollemus-tråden gjelder det en kvinne som har vært sinnsykt overvektig, og velger altså å benytte et UNDERHOLDNINGSPROGRAM TV for å få gjort noe med dette. hun bruker faktisk dette tv programmet til og informere andre om hva som har skjedd med henne etter at hun har vært så uheldig og godtroende at hun har blitt operert av en kirurg som har utgitt seg for og være noe han ikke er og rett og slett ødelagt livet hennes ved og ødeleggge kroppen hennes. hennes misjon i dette tv-programmet var at andre skulle lære av henne og undersøke grundigere om hvilken kirurg de brukte og hvilke resultater de andre pasientene har fått. IKKE for og vise hele verden sin nye kropp for at vi skulle le av henne! ja privat kirurgi er en luguber business og ja, pasientene i disse tilfellene som kommer opp i artiklene har vært godtroende og trodd at de skulle få pene kropper for et par tusen norske kroner (noe som rett som slette er galskap og tro) men gir det deg rett til og gjøre narr av de der de står og viser frem sine ødelagte kropper og prøver og gi et budskap om at andre ikke må falle i samme fellen?jeg synes det er utrolig tøft gjort og stå frem for hele verden og gjøre dette! og om du synes det er morsomt, greit, men det synes ikke jeg! Tror du skaperne av programmet har laget det for å være snille? Selvsagt ikke. Her er det penger som er motivet, og noe som åpenbart også er grunnen til at denne kvinnen har valgt å bruke TV og ikke et privat besøk på en klinikk. Derfor har jeg store problemer med å ha sympati for denne kvinnen som ikke går av veien for å vise sin "nye kropp" til hele verden. vitsen med dette programmet var og løfte frem kvinner som har blitt ødelagt av useriøse kirurger som har utgitt seg for og være noe de ikke er og for og la de fortelle sine historier om hvorfor de gjorde som de gjorde og hvordan livene deres har blitt forandret i ettertid av opr. ja det er underholdning, men ikke av den komiske typen, men av den seriøse dokumentartypen. det uroer meg at du tolker dette som morsom underholdning.. hun har brukt tusenvis av penger på en totalt mislykket operasjon og har nok vært deseperat etter og fått fikset det som kan fikses opp igjen, og det fikk hun nok sponset av tv-programmet. det hadde sikkert jeg også gjort om jeg hadde vært i hennes sko, ny opr av en sykt god kirurg (ja, det og reoperere en person med nye arrvev er rett og slett et helvette for kirurger, derfor er det få som ville ha gjort dette gratis) koster en formue! Hun vet selv hvilke farer og risiko som ligger bak slike inngrep. hvis hun visste hvordan dette ville ende opp, tror du virkelig hun hadde gjort det da?husk at her ligger det en syk person som har utgitt seg for og være en kirurg med kunnskap om plastisk kirurgi. du tror ikke det at han heller har lovet henne gull og grønne skoger og latt være og fortelle om egentlige risikoer og hvor lite kunnskap han egentlig har? Det finnes millioner av mennesker og barn på denne kloden som virkelig lider. eh...javel?og dette har med saken og gjøre?... Så ja, jeg fikk meg en god latter når jeg så den enorme ræva til denne personen, og ikke minst når man ser dette bildet: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00851/min_nakne_hemmeligh_851566a.jpg jeg ser bare en ødelagt kropp... Endret 19. november 2011 av ^me^
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #11 Skrevet 19. november 2011 "Som takk for betalingen fikk nemlig kvinnen over en periode injisert en blanding av sement, mineralolje, et middel for å tette dekk (kalt «Fix-a-Flat tire») på spraykanne, ifølge politiet." Laserkirurgi neste for å rette opp gangsynet hos deg? Hva er det du babler om? Det er da ingen tvil om at bildene viser den tiltalte mannen! Om noen så er det du som må sjekke gangsynet ditt. "Personen avbildet øverst i saken er den arresterte mannen, ifølge politiet."
^me^ Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 enten er det dagbladet som har blingset eller så er det virkelig mannen som er avbildet. i overskriften (med store bokstaver) står det faktisk "og det er han det er bilde av" just as u know: det er lesesynet det er noe galt med da, ikke gangsynet ditt, det bruker du når du GÅR
rastløs_89 Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Aldri skal en dråpe silikon, botox, restylane eller hva enn det måtte være få komme inn i min kropp! Ugh!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #14 Skrevet 19. november 2011 Hva er det du babler om? Det er da ingen tvil om at bildene viser den tiltalte mannen! Om noen så er det du som må sjekke gangsynet ditt. "Personen avbildet øverst i saken er den arresterte mannen, ifølge politiet." Og igjen, det er ikke han jeg synes synd på.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #15 Skrevet 19. november 2011 jeg har ytret min mening om hva jeg synes om artikkelen, på samme måte som du gjør nå ved og svare meg igjen, dette er en debatt på lik linje med andre debatter. og nei, jeg tror ikke at jeg har rett hele tiden, men som sagt, det er mine meninger som kommer frem, har jeg ikke rett på og si hva jeg vil om sakene som blir skrevet her inne på lik linje med andre? kanskje du rett og slett ble overasket over at andre synes noe annet enn deg? Jeg reagerer ikke på at vi har ulike meninger, men at du ber folk "om å ta seg sammen" i stedet for å fokusere på motargumenter. Når du mener man bør "ta seg sammen" og "å gå i seg selv" mener du implisitt at våre meninger ikke har livets rett, og man får inntrykk av at vi "ikke ved bedre". I Bollemus-tråden antyder du at de som finner dette litt morsomt gjør barn til mobbere. Sitat: er det merkelig at våre barn blir mobbere når vi voksne sitter og ler av andre personers fysiske anatomi og ulykker? Dette finner jeg fullstendig uakseptabelt. Å gi folk ansvaret for barns mobbing pga dette er direkte usaklig og det tar jeg fullstendig avstand fra. Utover dette er dine argumenter helt saklige og greie. Du synes ikke det er morsomt, det respekterer jeg. Jeg finner disse bildene ganske så festlige, og mange med meg.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #16 Skrevet 19. november 2011 Hva er det du babler om? Det er da ingen tvil om at bildene viser den tiltalte mannen! Om noen så er det du som må sjekke gangsynet ditt. "Personen avbildet øverst i saken er den arresterte mannen, ifølge politiet." Men personen hun synes synd på er kvinnen det står om i artikkelen!
Gjest Mira Skrevet 19. november 2011 #17 Skrevet 19. november 2011 Men personen hun synes synd på er kvinnen det står om i artikkelen! Det er uansett noe som er galt med artikkelen. Den har 2 bilder av den samme jenta. Ingen mann som jeg kan se.
Gjest Survival Skrevet 19. november 2011 #18 Skrevet 19. november 2011 Lett at jeg aldri skal ta plastisk operasjon.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #19 Skrevet 19. november 2011 jeg tror dem har oversett siden fra engelsk til norsk fra Google for mannen ligner fryktelig på ei dame. og det har kjed med meg når jeg bruker Google til få en engels side til stå på norsk
Gjest Vampen Skrevet 19. november 2011 #20 Skrevet 19. november 2011 Det er uansett noe som er galt med artikkelen. Den har 2 bilder av den samme jenta. Ingen mann som jeg kan se. Den jenta ER mannen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå