Gjest Anonym Skrevet 19. november 2011 #1 Del Skrevet 19. november 2011 Er 22 år og har vært sammen med samboeren min i over 2 år. Vi pleier egentlig å ha det ganske bra sammen, kun små diskusjoner, slik som de fleste par har. Men i det siste har det egentlig bare vært dritt! Jeg har jobbet kjempe mye (opptil 8 vakter i uken), i tillegg tar jeg opp et par eksamen eksamener. Så det blir mye lesing. Og jeg blir selvfølgelig trøtt! Når jeg står opp rundt 7 hver dag, er jeg trøtt når kvelden kommer. Og vil gjerne legge meg i halv 11 tiden. Jeg vet jeg ikke kommer til å få sove med en gang. Men er godt å ligge å slappe av litt etter en lang dag.... Kjæresten min studerer og jobber en gang i uken. Men han tar studiene svært lite seriøst. Dropper gjerne en hel dag med forelesning til fordel for å sove lenge, deretter sette deg på dataen til eg kommer hjem i 7-8 tiden om kvelden. Da vil han at jeg skal sitte oppe med han til tolv tiden, se på tv og så ha sex. Men jeg orker jo ikke, er kjempe trøtt da Skjønner jo at han e opplagt når han ikke gjør noe... Blir jo krangling da. Jeg syns han kan legge seg m meg, kose oss i sengen. Men han vil sitte oppe lenge, og at han heller kan vekke meg å kose og ha sex når han kommer å legger seg i halv to tiden. Syns det er deilig at han begynner å kose med meg, holde rundt meg og sånn. Men sex gjør meg våken og da får ikke jeg sove igjeno før lenge. Det er jo ikke sånn at eg vil stå opp så tidlig. Men jeg må jo nesten gå på jobb! Og det er ikke det at jeg ikke vil ha sex, for det vil jeg. Sex er digg!! Elsker kjæresten min, men dette gjør meg lei Hvertfall når han blir sur på meg når jeg ikke vil kl halv to om natten. Nå er det skikkelig dårlig stemning , hater det ( Dette blir en "bra" lørdag... Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver her, måtte vell bare få sagt det til "noen". Si at det er noen andre der ute som også krangler pga sex....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 19. november 2011 #2 Del Skrevet 19. november 2011 Har du fortalt han alt du skriver her da? Hva med en kjappis i stua før du legger deg? Trenger nødvendigvis ikke å være i senga 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. november 2011 #3 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Problemet deres handler ikke om sex, men om søvn. Du får for lite søvn, og han ser ikke problemet ditt. Louise hade ett bra innspill. Men du er nødt til å snakke med typen din , og forklare hvordan du sliter med å få nok sovetid. Du jobber også for mye. Kan du kutte ned på det? Endret 19. november 2011 av I Grosny 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 19. november 2011 #4 Del Skrevet 19. november 2011 Har du snakket med han om det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 19. november 2011 #5 Del Skrevet 19. november 2011 Få han til å se det fra din side, uten at dere trenger å krangle noe særlig for å få det frem Han er jo bare en gutt, stakkars... Så du får forsøke å få han til å skjønne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 19. november 2011 #6 Del Skrevet 19. november 2011 LOl dette er et luksusproblem! Seriøst! Har du snakket med han? HVis ikke, gjør det nå før du snakker med oss. Og du kan vel kanskje trappe ned på vaktene dine da? Og så har dere jo helgen? Jobber vel ikke og øver til eksamen 24/7 i 7 dager i uka?! Når man har kjæreste, er man nødt til å balansere livet sitt litt. Hørtes ut som du jobbr dritmye, så kanskje du skal trappe ned litt på det og heller ta deg mer tid til kjæresten Så kan kjæresten din jobbe litt mer... dermed blir det ikke mindre penger, men heller mer balanse mellom dere to! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinn Skrevet 19. november 2011 #7 Del Skrevet 19. november 2011 Kan ikke han komme i sengs med deg, så stå opp igjen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2011 #8 Del Skrevet 19. november 2011 LOl dette er et luksusproblem! Seriøst! Har du snakket med han? HVis ikke, gjør det nå før du snakker med oss. Og du kan vel kanskje trappe ned på vaktene dine da? Og så har dere jo helgen? Jobber vel ikke og øver til eksamen 24/7 i 7 dager i uka?! Når man har kjæreste, er man nødt til å balansere livet sitt litt. Hørtes ut som du jobbr dritmye, så kanskje du skal trappe ned litt på det og heller ta deg mer tid til kjæresten Så kan kjæresten din jobbe litt mer... dermed blir det ikke mindre penger, men heller mer balanse mellom dere to! Seriøst...det er IKKE et luksusproblem å få for lite søvn over lang tid! Særlig når den andre partnen er ufølsom nok til å ikke begripe det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #9 Del Skrevet 19. november 2011 Bare gi ham ultimatumet. Gå bort til han rett før du skal legge deg, stryk ham på ryggen og si 'nå eller aldri.' Hvis han ikke vil da, så er det hans problem. Du har like stor rett til å 'kreve' seg kl. 22 som han har kl. 01.30. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 19. november 2011 #10 Del Skrevet 19. november 2011 Hvis han vil ha sex får han legge seg med deg, og heller stå opp igjen dersom han ikke klarer å sove så tidlig. Så enkelt hadde det i alle fall vært her i huset. Foreslår at du begynner å røske i han i 6-7 tiden hver morgen og kreve sex før jobb. Det er jo da du er våken? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #11 Del Skrevet 19. november 2011 har litt samme problem med min kjæreste. Hun legger seg helst seint og vil se ting ferdig på tv og legger seg gjerne i halv 12 tida, mens jeg ikke syns det er så viktig å se på tv og heller koser litt og ha quality time i senga meg henne:( begge to må vi stå opp kvart på sju.. men jeg klarer ikke å stå opp så tidlig hvis jeg har lagt meg klokka 12. Hun mener jeg maser mye om at hun må legge seg samtidig med meg og at jeg er for klengete men jeg har bare lyst på kos.. akkurat som deg, TS, vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. har tatt det opp med blir ikke tatt seriøst. grrr (ville ikka ta over tråden din forresten.. men ville bare si at du ikke er den eneste..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 21. november 2011 #12 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg legger meg ved 4-5 tiden, mens samboer legger seg 12. Vi har sikkert mer sex enn de fleste fordi om. Det går an å ha sex på dagen, eller bli med inn i sengen om så skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå