Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

40 man raids som paladin med 5min single-target blessings.

Yay.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firelands er jo ikke mye å skryte av. På serveren min pugger vi fult Firelands, med 2-3 hard modes uten problem.

Firelands har og blitt overnerfet før sin tid, spør du meg.

Og vanilla var hva det var.. 40 mans raiding var ikke jeg noe fan av, men mange som begynte å spille på den tid har jo selvfølgelig gode minner fra den tid. Jeg likte at ting var litt mer utfordrende på den tid.. Det tok mye tid og jobb å få til det man ville, så man kunne føle seg litt mer spesiell og stolt over det man gjorde. Nå kan alle gjøre alt :) Samme med TBC, men der er jeg og ekstra fascinert av loren. PVP på den tid var ikke noe digg (jeg spilte enhancement shaman), men ellers var det en utrolig fet expansion.

Skrevet (endret)

spiller world of warcraft og har gjort det i 6 år:)

(jeg er jente:P)

har spilt litt red alert 3, warcraft og prøvd ut litt andre spill og:) men wow har liksom alltid blitt spilt fast! Har 4 lvl 85, og har raidet ganske seriøst mesteparten av tiden, bortsett fra da jeg gikk på folkehøgskole, og nå som jeg studerer.. (pluss at jeg ikke har tilgang på teamspeak på hybelnettet her så da blir det litt vanskelig å raide)

Min main er en resto druid night elf btw :D

Syntes gaming er en kul hobby :D gøy å møte på andre som gamer!

Endret av otilie
Skrevet

Synes ikke det har blitt dårligere, fokus nå er jo på firelands - ikke på 5 mans. Normalmodes har blitt så lett at alle kan gjøre dem, og rag hc er jo fortsatt en utfordring for de fleste.

DS raidfinder ser veldig bra ut, og normal + heroic er tuna bedre enn hva firelands er kanskje fordi de har funnet en egen mode for casuals.

Folk er raske til å snakke om hvor bra det var i vanilla, men de fleste av de som raida da synes det er bedre nå. 40 man raids *shiver*

haha jeg raida ikke i vanilla, siden jeg ble lvl 60 rett før tbc kom ut... men jeg har hørt at det var ganske ille til tider å raide da... først klare å mekke sammen en guild der 40 stk alltid møtte opp på raid, problemer med lagg, og det at det ikke fantes noe wowwiki osv (har jeg hørt) der man kunne lese tactics/se tactics...

TBC likte jeg veldig godt da. Det var utfordrende! Det var skikkelig gøy å ha fullført en hc dungeon fks :P Men det var noe slit å finne grupper/replace en gruppemedlem.. det gjelder vanilla og da. Brukte jo gjerne 15 min å reise fra et sted til dungeon..

Og det var morsomme, og utfordrende raid!! Men jeg var litt mer noob da enn jeg er nå, jeg satte meg ikke så godt inn i tactics som jeg burde :P

wotlk var jo rævva...... husker jeg alltid gikk og tok meg en sigg på den båt-fighten i icc... trengte jo bare en healer :P

cata er gøy! FL var utfordrende for oss de første gangene, men nå er fl 25 normal på farm... guilden har drept en 3-4 boser på hc da, men jeg har ikke fått være med på dette siden jeg ikke kan raide nå da. blææ:(

Skrevet

Jeg savner faktisk reisetid og ventetid.

Mye fordi jeg er en oversosial spiller og traff mange som ble venner i pugs. Jeg hadde tre briter, to svensker og en russisk jente i bryllupet mitt i høst, alle var truffet gjennom pugs i gamle dager, mange ved Strat eller Scarlet Monestary-runs... For det var alltid en person som ventet til alle var der og ba om summon, bare for å bli fortalt at ingen av oss kunne summone.. (Før meeting stones).

Så da hadde vi 15-20 min med tørrprat og kødding forran oss til vi startet.

Og fulle BRD runs. Kunne jo ta 4 timer i en 10mans pug.

Nå er det irritasjon og FFS dersom noen ber om 15 sek til å fylle kaffekoppen før man starter. Har vært sånn siden LFG, har blitt vant til det, men... Savner litt at folk hadde tid til å kaste bort mer er "hi" og "thx 4 run bye" på hverandre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...