Quinn Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Hva slags syn har dere KG-damene på gaming? Finnes det noen her som gamer selv? Hva gamer dere? etc.
HopelessFear Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Greit nok. Kan være litt kjipt om den ene parten spiller mer enn den andre. Jeg spiller en del, men lagt ifra hvor mye samboeren min spiller. For tiden går det mest i Skyrim, Orcs Must Die, Space Marine og Dragon Age.
Yme Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Når er det det går fra "å spille" til "å game", og hva mener du med "gamer"? Er det en person som liker å spille, eller er det en person som er opphengt i spill på samme måte som fotballentusiaster er opphengt i fotball? 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Fin hobby det, så lenge man da ikke gjør hobbyen 7 dager i uken. Akkurat nå har jeg pustepause fra Zelda. :gjeiper: Ellers går det i div indiespill på steam og wow.
Tabris Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Jeg er selv en gamer, og det er også min samboer. For meg er det rett og slett en hobby, og jeg spiller spill i stedet for å se på tv eller strikke.
Quinn Skrevet 18. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2011 Når er det det går fra "å spille" til "å game", og hva mener du med "gamer"? Er det en person som liker å spille, eller er det en person som er opphengt i spill på samme måte som fotballentusiaster er opphengt i fotball? Altså.. Ett menneske som har spilling som en av hovedhobbyene sine Det er ihvertfall min definisjon.
Yme Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Okei, da blir det på samme måte som sånne fotballentusiaster... Jeg blir en gamer de første dagene etter det har kommet et bra spill, men jeg mister interessen veldig fort. Kan ikke forstå at spill skal være noe dårligere hobby enn andre ting, men det er vel noen som er innprenta med "spill = nerd"-bildet.
Rødtoppen86 Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Kan vel si at jeg er delvis gamer. Har spilt CS, CSS, BF2 og MW2, og nå er det BF3 og Settlers 7 som gjelder. Dette er da på pc. Beste spillet jeg har spilt igjennom var Drømmefall, og så spilte jeg myyye mario og tetris på gode gamle NES. Er litt kresen på spill, så det er ikke så ofte det kommer spill jeg klarer å spille så altfor lenge.
Gjest Consensio Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Spiller det aller meste av det som blir sluppet. Har vært ganske så hardcore-gamer noen år, men nå er det mer som kos en kald høstkveld Spiller alt fra x-boks spill til WoW, men blir fort lei da jeg ofte runder ett spill i løpet av et par dager, eller får alle achievements og slikt ganske fort Akkurat nå koser jeg meg bare med Monkey Island (for ørtende gang )
Chelmon Skrevet 19. november 2011 #10 Skrevet 19. november 2011 (endret) Ja, spiller wow. Samboer spiller litt wow innimellom men mest playstation (skyrim akkurat nå). Endret 19. november 2011 av Chelmon
Quinn Skrevet 19. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2011 Ja, spiller wow. Samboer spiller litt wow innimellom men mest playstation (skyrim akkurat nå). Hva spiller du? Hvilken faction og server?
Raven Emerald Skrevet 19. november 2011 #12 Skrevet 19. november 2011 Vi spiller WoW. Og ellers hva vi måtte snuble over, som ser gøy ut. =)
Chelmon Skrevet 19. november 2011 #13 Skrevet 19. november 2011 Hva spiller du? Hvilken faction og server? Holy paladin, horde, sunstrider!
dobby Skrevet 20. november 2011 #14 Skrevet 20. november 2011 Zelda! No eg det Skyward Sword for alle penga, elles spelar eg gjerne dei gamle spela om att.
mocci Skrevet 22. november 2011 #15 Skrevet 22. november 2011 Ja jeg er en kvinnelig gamer. Spilling er for meg en hobby, bruker en del tid på det. Samboeren min spiller ikke i det hele tatt så han kan bli litt oppgitt av meg til tider. Jeg spiller for det meste MMORPGs, har holdt meg til Lord of the rings(LOTRO)de siste årene.
Ildra Skrevet 22. november 2011 #16 Skrevet 22. november 2011 CoD-serien, Dead Island, Skyrim, Alien v. Predator, Stalker, beta av The Old Republic, WoW... Jau. Man spiller jo litt. Men jeg "gamer" ikke. Reagerte på det akkurat som Yme. Føler meg tolv år bare med å gjenta det i gåseøyne. 1
Sugerøret Skrevet 22. november 2011 #17 Skrevet 22. november 2011 Liker spill ja,har mange på Steam. Cs,cz,css osv. mannen min som kjøpte HL til meg for mange år siden
Gjest Tirkes Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 Jeg gamer ALDRI. Jeg bare nerder rundt i sirkler uten å stoppe. (Siden vi finner på fine spilleutrykk, liksom). Spiller og peller på det meste. Tilbakevendende favoritter: Age of Empires-series, Total War-serien, L4D2, WoW, KOTOR + 2 på Xboxen, Gran Tourismo på PS3en, Worms World Party (Man må elske et spill som lar deg teppebombe motspilleren med sauer), Battlefield 2 (jeg er et vanedyr, ikke helt sikker på om jeg liker BF3 bedre ennå. Må gi det tid). Jeg peller på det meste, og holder meg til litt. ...Nå fikk jeg skikkelig lyst til å spille Unreal Tournament. 2
herpassion Skrevet 25. november 2011 #19 Skrevet 25. november 2011 Samboer fikk meg til å spille et spill på x-box, nesten helt hekta, men de andre spillene bryr jeg meg fint lite om. Syns det er greit at han gamer så lenge det ikke går ut over oss. Hvis jeg leser, altså jobber med studiene eller spiller selv så går det greit.
Gjest Tirkes Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 "Du skal få lov til å drive med hobbyen din, kjære. Når jeg er opptatt med andre ting". Det er litt vittig at det er så lite stuerent og annenrangs. Er glad jeg er selvstendig nok til å ikke føle meg avvist om Herr Tirkes skulle spille mens jeg kjeder meg og teller prikker i tapeten. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå