Gå til innhold

Hvordan ha friends with benefits

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei KG,

Ikke for å være klein, men jeg er ei jente på 22 som ser ganske bra ut. Jeg har jobbet som modell, men nå studerer jeg i Tr.Heim.

Jeg er ikke typen jente som ligger rundt/finner meg mannfolk på byen. Men som alle andre så har jeg også behov, og blir smellkåt om jeg går for lenge uten sex! Nå har jeg ikke hatt sex på et år (Siden det ble slutt med min x), og går og tenker på det konstaaant.

Også føler jeg om en mann har sex med ei som ser sånn halvveis ok ut, så får han en trang til å skryte om det. Hvordan kan ei jente ha ubetinget sex uten å bli stemplet som tøs? Hvordan skal man sile ut de mennene som IKKE har behov for å fortelle slikt? Føler ikke man finner de på byen akkurat...

Igjen, det er ikke meningen å være klein, men jeg vet jeg ser over gj.snitt bra ut, men er ikke på noen måte cocky, så dere kan spare meg for sure comments :-)

Takk for svar!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hei KG,

Ikke for å være klein, men jeg er ei jente på 22 som ser ganske bra ut. Jeg har jobbet som modell, men nå studerer jeg i Tr.Heim.

Jeg er ikke typen jente som ligger rundt/finner meg mannfolk på byen. Men som alle andre så har jeg også behov, og blir smellkåt om jeg går for lenge uten sex! Nå har jeg ikke hatt sex på et år (Siden det ble slutt med min x), og går og tenker på det konstaaant.

Også føler jeg om en mann har sex med ei som ser sånn halvveis ok ut, så får han en trang til å skryte om det. Hvordan kan ei jente ha ubetinget sex uten å bli stemplet som tøs? Hvordan skal man sile ut de mennene som IKKE har behov for å fortelle slikt? Føler ikke man finner de på byen akkurat...

Igjen, det er ikke meningen å være klein, men jeg vet jeg ser over gj.snitt bra ut, men er ikke på noen måte cocky, så dere kan spare meg for sure comments :-)

Takk for svar!

Skaffe seg en pulevenn?

Skrevet

Du skaffer deg en knallkompis av typen som kan å holde kjeft om seksuelle eskapader.

Skrevet

Hei KG,

Takk for svar!

Mannfolk som skjelden får seg noe- bør du holde deg unna...disse vil garantert skryte til alle han kjenner, om ha først får seg noe.Når det sansynligvis er ÅREVIS siden sist han fikk med seg ei dame. Det er min erfaring.Desverre.Skikkelig tragisk med slike menn. De bare ødelegger enda mer for seg selv.

Jeg føler det faktisk tryggere å ligge med skikkelig playere, for disse er det ingen big new`s å fortelle absolutt alle at de ENDELIG har fått seg noe...

Skrevet

Men det finns jo ikke!

Kan ikke bare gå på byen/si til random : "Hei skal vi være pulvenner?" Da blir man uansett sett på som billig. Har ingen interesse av å ha sex med noen av mine mannlige venner som jeg allerede har.

• Liker 1
Skrevet

Hei KG,

Takk for svar!

Burde vel ikke være noe problem å ordne seg en pulekompis hvis du som du så beskjedent sier er så over gjennomsnittet pen......

Gjest badeand1
Skrevet

Men det finns jo ikke!

Kan ikke bare gå på byen/si til random : "Hei skal vi være pulvenner?" Da blir man uansett sett på som billig. Har ingen interesse av å ha sex med noen av mine mannlige venner som jeg allerede har.

Nei, da får du ty til dildoen.

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Men det finns jo ikke!

Er det viktigst for deg å unngå at noen vil karakterisere deg som billig/løs? Det er utenfor din kontroll hva andre velger å omtale deg som, sånn som jeg ser det.

Så lenge du gjør det som riktig for deg, og kan stå for det, så ser jeg ingen trussel i at noen skal si at du er "billig". De er jo akkurat like billige selv isåfall, hvis de har sex med deg på samme premisser som du har sex med dem.

Skrevet

Men det finns jo ikke!

Nei det er IKKE måten å gjøre det på : )

Du må FLØRTE vet du... Du må kle deg litt sexy ...Du må vise at du er sexy vet du og interesert selv i sex. Du må SJARMERE og KURTISERE en eller annen mann du har godt øye til...

Det tar nok ikke så lang tid før han skjønner hva du er ute etter ...he he Verdens enkleste ting. Spør du meg.

Si meg - har du absolutt INGEN erfaring med menn ???? Dette er da ikke vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Men det finns jo ikke!

Prøv å avertere etter en på iflirt eller noe.

Skrevet

Nei det er IKKE måten å gjøre det på : )

Du må FLØRTE vet du... Du må kle deg litt sexy ...Du må vise at du er sexy vet du og interesert selv i sex. Du må SJARMERE og KURTISERE en eller annen mann du har godt øye til...

Det tar nok ikke så lang tid før han skjønner hva du er ute etter ...he he Verdens enkleste ting. Spør du meg.

Si meg - har du absolutt INGEN erfaring med menn ???? Dette er da ikke vanskelig.

Hehe! :) Joda, har det! I forhold kan jeg gjøre det, men føler meg litt billig om jeg skal gjøre slik med en random på byen?! Føler ikke det er så veldig tiltrekkende heller med ei som "selger seg" slik med en gang. Eller kanskje det bare er meg?!?

Skrevet

Prøv å finn en på byen! Det vil ta den 2 min max! :)

Litt off topic:

Yme: Jeg er hemmelig forelsket i deg :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Duh. Jeg er på en måte i samme båt (og by) som deg TS, bare at jeg er av motsatt kjønn og har ikke jobbet som modell :lur:

Har ikke funnet noen løsning selv så skal følge med på tråden!

Hva med å bli skikkelig kjent med en person (som en venn) før du tar neste steg? da finner du nok fort ut etterhvert at personen er en skrytepave.

• Liker 1
Skrevet

Hehe! :) Joda, har det! I forhold kan jeg gjøre det, men føler meg litt billig om jeg skal gjøre slik med en random på byen?! Føler ikke det er så veldig tiltrekkende heller med ei som "selger seg" slik med en gang. Eller kanskje det bare er meg?!?

Det er nok BARE deg som føler deg billig om du gjør som jeg anbefaler deg.

Hvorfor gå rundt å være så livredd for at noen skal tenke at du er billig ? Damer har da vell lov å vise interesse for en mann og sex, uten at det automatisk skal bety at hun er billig .Er jo ikke bare menn som har lyst på damer . Men heldigvis har damer også LYST på en mann iblant : ) Helt naturlig og flott det . Folk som tenker slik om sunne og normale hetrofile kvinner...er ikke gode i hodet sitt. De er gammeldagse og full av fordommer o.a diskriminerende holdninger til kvinner.Sånne folk skal du ikke bry deg om.

Jeg føler meg ALDRI BILLIG når jeg gjør dette, rett og slett forde jeg vet selv at jeg IKKE er billig. Jeg må da vell få lov å vis hvem og hva jeg har lyst på ? Synes du ikke ? På lik linje med menn...likestilling vet du : )

For meg er dette helt naturlig .

• Liker 1
Skrevet

Det er en ting dere kvinner skal ha og det er at dere er mestere i å bekymre dere for hva andre syntes! Både når det kommer til dette temaet her og andre ting i livet!

Drit i hva andre sier og mener og ikke vær så opphengt i "status"!

Skrevet (endret)

jeg sier lev livet litt.

Endret av _frøkna ♥ ♥
Skrevet

Hvorfor pulevenn? Du er sikkert pen nok til å få deg ekte kjæreste.

Skrevet

Hvorfor pulevenn? Du er sikkert pen nok til å få deg ekte kjæreste.

For en merkelig ting å si. For det første trenger man ikke være "pen nok" for å få seg kjæreste - skjønnhet er ikke universelt, og det er da folk med alle mulige typer utseende som har klart å få seg kjæreste. Pene mennesker forelsker seg ikke lettere og de finner ikke lettere noen de passer sammen med. Dessuten er hun sannsynligvis ikke klar for å være i et seriøst forhold siden hun ønsker å ha en pulevenn istedenfor - og det er det da ikke noe galt med?

• Liker 3
Skrevet

For en merkelig ting å si. For det første trenger man ikke være "pen nok" for å få seg kjæreste - skjønnhet er ikke universelt, og det er da folk med alle mulige typer utseende som har klart å få seg kjæreste. Pene mennesker forelsker seg ikke lettere og de finner ikke lettere noen de passer sammen med. Dessuten er hun sannsynligvis ikke klar for å være i et seriøst forhold siden hun ønsker å ha en pulevenn istedenfor - og det er det da ikke noe galt med?

Jeg brukte "pen nok" fordi hun fremhevet skjønnhet som sitt fortrinn.

Jeg stilte spørsmålet fordi jeg tidligere har jobbet som butikkselger, og gjerne har anbefalt

det produktet jeg selv tror på når kunden har spurt etter noe jeg er litt skeptisk til.

Jeg er litt skeptisk til pulevennkonseptet fordi det er mange debatter her på KG, der man klager

på at en har blitt forelsket, men ikke den andre, og ting har endt ulykkelig for den ene parten.

Skrevet

Jeg brukte "pen nok" fordi hun fremhevet skjønnhet som sitt fortrinn.

Jeg stilte spørsmålet fordi jeg tidligere har jobbet som butikkselger, og gjerne har anbefalt

det produktet jeg selv tror på når kunden har spurt etter noe jeg er litt skeptisk til.

Jeg er litt skeptisk til pulevennkonseptet fordi det er mange debatter her på KG, der man klager

på at en har blitt forelsket, men ikke den andre, og ting har endt ulykkelig for den ene parten.

Jeg synes fortsatt at det å si at noen "sikkert er pen nok" til å få seg kjæreste blir fullstendig feil. Å få et forhold til å fungere har ikke noe med utseende å gjøre, selv om verden dessverre er full av mennesker (kanskje spesielt unge jenter) som tror det - og dermed fortviler over at de aldri kommer til å få seg kjæreste fordi de er for feite, for tynne, for høye eller for lave.

At du er skeptisk til pulevennkonseptet er det selvsagt ikke noe galt i, men er du enig i at det å gå inn i et forhold før man er klar for et sannsynligvis fører til at forholdet ikke varer? Da ender man også opp med å såre den ene parten.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...