Gå til innhold

økt utflod ++

silja

Anbefalte innlegg

rundt antatt eggløsning fikk jeg økt utflod, seiegere og melkeaktig. Dette avtok ikke, ble værre ei ukes tid etter, men er nå over like før IKM -som er tirs 16/12 (ca)

Er det vanlig rundt EL?

kan det være graviditetstegn??

Må legge til at jeg hadde siste pillestyrte mens 5/11, fikk ny blødning den 18/11. Har sluttet på pillen etter ca et halvt års bruk. Og har aldri opplevd slikt før -altså heller ikke før pillene...

En annen ting; regnet ut at min EL var tirs 2/12, men helga etter da (altså 5-7/12) hadde jeg skikkelige tak i magen som om noen tok tak og vred rundt samtidig som det presset ned i underlivet, noe jeg heller ikke har kjent tidligere... Kan dette ha vært EL??

Itillegg er jeg dårlig i magen, treg/oppblåst mage. Vet jo at dette også kan skydles andre ting, men....

For tidlig til å være sympt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
En annen ting; regnet ut at min EL var tirs 2/12, men helga etter da (altså 5-7/12) hadde jeg skikkelige tak i magen som om noen tok tak og vred rundt samtidig som det presset ned i underlivet, noe jeg heller ikke har kjent tidligere... Kan dette ha vært EL??

Itillegg er jeg dårlig i magen, treg/oppløst mage. Vet jo at dette også kan skydles andre ting, men....

For tidlig til å være sympt???

Hm, akkurat sånn har jeg det i magen min i dag også....men jeg er neppe gravid, for det er bare noen uker siden vi sluttet på pillen...

Er veldig spent på hva slags svar du får her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har utfloden kommet tilbake -"værre" enn noengang... Forts melkeaktig, men med klumper liksom :klø:

Dessuten kjenner jeg det godt nå -at det "renner" ut om dere forstår meg rett... Tror hele tiden at mensen er kommet..... -men det er jo ikke tilfelle det heller

Og smertene i magen er ikke bedre akkurat, kjenner forts på tak samt følelse av å måtte ordentlig på do hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Utfloden som er hvit og klumpete kan være et tegn på graviditet og et tegn på soppinfeksjon.

Mange får smerter i magen lik menssmerter selv om de er gravide.

Det kan også være vanlig omgangssyke.

Du må kjenne etter andre tegn ; tretthet, kvalme, ømmepupper osv.

Også ta en test på tirsdag ! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trett ja.... dagen lang, og sover leeenge hver morgen nå -vanligvis er jeg en morgenfugl og idag sov jeg til halv 12(!) Her en dag orket jeg ikke stå opp til skolen for de jeg var så trøtt...

kvalm er jeg også, men ikke omgangssyk-kvalm *krysser fingrer for å ikke få den iår, selv om vi på jobben fikk skriv om at den er i omløp igjen*

Klarer ikke helt å beksrive kvalmen, men føler det henger sammen med det å ikke få komme på do/treg mage, eller kanskje bare fordi jeg er sulten?? :klø:

øm i brystene er jeg ennå ikke -men vil snart bli det om ikke min kjære slutte å kjenne så GRUNDIG etter :hoho: han nærmst "klyper" og håper i det lenste at de ømme skal bli, dog av riktig grunn..

alt i alt, det blir en spennende kommende uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...