Gjest ts Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg tror jeg har forelsket meg. Jeg synes ikke han er spesielt kjekk. Men når han ser på meg og smiler smelter jeg helt. Han har en helt utrolig bra personlighet og det er den jeg har falt for. Noen ganger plager det meg litt at jeg ikke synes han er verdens kjekkeste, noe jeg har synes med tidligere kjærester. Jeg har ikke nor behov for å ta noe bilder av han eller noe. Hvor mye har utseende å si egentlig i det lange løp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg faller ofte for personer som alle andre anser som mindre pene. Grunnen til det er selvfølgelig at jeg finner personligheten søt og sjarmerende, og at jeg stadig oppdager nye og pene trekk ettersom vi blir bedre kjent. Er personen kjempepen med en gang blir det fort kjedelig... En mindre pen/kjekk person blir for meg bare penere og penere med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Ingen av de jeg har vært forelska i har vært "kjekke" pr universaldefinisjon. Men ingen har kanskje vært sritstygge heller. Sjarm, passe fysikk (da mener jeg ikke fitnessguru, men noe innenfor normalen av fysisk grei form), god personlig hygiene og ikke minst kjemi er mer enn nok. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid gått for litt den type gutter som venninnene mine aldri ser to ganger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 17. november 2011 #4 Del Skrevet 17. november 2011 Kommer vel bare an på om du er tiltrukket av han eller ikke det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 18. november 2011 #5 Del Skrevet 18. november 2011 Hvor mye har utseende å si egentlig i det lange løp? Looks fade, simple as that. Så lenge du liker fyren og trives med han, så er det vel ikkje noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TweetyGirl Skrevet 18. november 2011 #6 Del Skrevet 18. november 2011 Looks fade, simple as that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente21 Skrevet 18. november 2011 #7 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg ble forelska i en jeg ikke synes var så kjekk.. Men nå er han såklart verdens peneste og kjekkeste Så må du heller ikke tenke på hva alle andre vil si å mene, for det har ingenting med saken å gjøre. liker du han, så kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 18. november 2011 #8 Del Skrevet 18. november 2011 Ja, absolutt. Hvis han har en fengslende personlighet, en herlig utstråling og sjarm eller et stort intellekt som fascinerer meg, har det lite å si om han ikke er noe poster boy-materiale. Flere av de jeg har vært mest betatt av, har ikke vært noen særlige eyecatchers rent utseendemessig. Kjæresten min er flott med pene trekk, men det er ikke det jeg elsker mest ved ham. Jeg elsker alle de små tingene som ingen andre ser, som de søte, små ørene hans, og måten han strutter med tærne når han fryser. Uansett om ens utkårede er pen eller ikke - min erfaring er at når det blir sterke følelser involvert, så flyttes fokuset bort fra hva alle andre synes og samfunnets mening om hva som er vakkert, og det som står igjen som det eneste som betyr noe er hva man selv synes og føler inni seg når man er nær vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpelure Skrevet 18. november 2011 #9 Del Skrevet 18. november 2011 Ja. Jeg kan bli betatt av utseende men har mer enn en gang etterhvert forelsket meg i menn jeg ikke synes er kjekke. Min mann er et eksempel - men nå synes jeg han er kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. november 2011 #10 Del Skrevet 18. november 2011 Samboeren min er ikke modell-kjekk men heldigvis går jeg ikke etter utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #11 Del Skrevet 18. november 2011 Altså.. Kunne aldri vært sammen men en som ikke er "dritkjekk" for meg, ihvertfall.. Men når det gjelder andres universal definisjon, har jo det lite å si for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå