AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg så sjenert at det plager livet av meg! Tørr ikke åpne kjeften, tørr ikke snakke med noen. Redd for å virke dum. ÅH, jeg hater virkelig å ha det på denne måten! Jeg vil så gjerne være utadvent. Sjenanse er noe herk. Har dere noen virkelig gode tips for å bli kvitt sjenertheten for godt? Jeg føler meg så dum uansett hva jeg sier, og er så redd for å virke teit. Jeg blir så flau av å snakke med folk. Hjelp meg, seriøst, jeg trenger råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleSky Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg forstår veldig godt hvordan du har det! Har slitt med mye med sjenanse gjennom oppveksten...nå er jeg 29 år og har heldigvis blitt mindre sjenert. Noe av det verste synes jeg har vært i klassesammenheng. Har alltid blitt stemplet som "hun stille". Jeg synes det er viktig å huske på at dette faktisk er en del av personligheten vår...og at vi har rett til å være den vi er! Allikevel får du det nok bedre hvis du gradvis klarer å bryte komfortsonen din litt. Prøv å ikke skygge unna situasjonen som skremmer deg, men vær bevisst på at du bare må prøve å hoppe i det. Vet at det er kjempevanskelig men... Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå