Gå til innhold

Hva setter jenter mest pris på fra sin kjæreste?

E82

Anbefalte innlegg

Bortsett fra å si at hun er pen, snill, vakker, flink ect. Hva liker dere å høre?

Komplimenter på de rare tingene. Jeg sover feks i en veldig rar stilling iblant, og når jeg våkner ligger kjæresten min og smiler, forteller meg hvor søt jeg er der jeg ligger. Iblant sier egentlig blikk og smil mer enn ord.

Har jeg et energikick og sier masse rart og lager håndbevegelser, så smiler han igjen til meg og forteller meg hvor søt jeg er med mine særegne fakter. Og når jeg går rundt halvnaken så hjelper det veldig på når han forteller meg hvor sexy jeg og stumpen min er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Jeg og min kjæreste har nå vært sammen i 4,5 år. Vi har 2 barn, og bor sammen. Vi har hatt det litt ekstra tøft den siste tiden, slik at forholdet har vært nære på å gå i oppløsning. Og det er vel ganske vanlig at foreldre glemmer å ta vare på sitt kjæreste forhold. Jeg har gjort tiltak den siste tiden som å ta over de fleste oppgaver i hjemmet, med både renhold og barna. Jeg har også blitt flinkere til å gi henne komplimenter, men jeg ønsker å gjøre enda mer, noe som får forholdet vårt til å blomstre igjen. Jeg ønsker derfor litt innspill fra andre, både gutter og jenter.

Jeg tror bare at hvis du gir dama noe hun absolutt ikke forventer, så blir hun glad.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...