E82 Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, Jeg og min kjæreste har nå vært sammen i 4,5 år. Vi har 2 barn, og bor sammen. Vi har hatt det litt ekstra tøft den siste tiden, slik at forholdet har vært nære på å gå i oppløsning. Og det er vel ganske vanlig at foreldre glemmer å ta vare på sitt kjæreste forhold. Jeg har gjort tiltak den siste tiden som å ta over de fleste oppgaver i hjemmet, med både renhold og barna. Jeg har også blitt flinkere til å gi henne komplimenter, men jeg ønsker å gjøre enda mer, noe som får forholdet vårt til å blomstre igjen. Jeg ønsker derfor litt innspill fra andre, både gutter og jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadamePuff Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 jeg er veldig glad i små hverdagslige overraskelser, kanskje at han gir meg blomster og noe godt å spise på, spesielt sjokolade liker også om han har planlagt noe gøy ute, som nødvendigvis ikke trenger å koste noe (siden vi er studenter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Ta henne med på date:D Man trenger ikke å være i begynnelsen av forholdet for å gjøre det. Eller kall det bare en middag ute, om du vil. Ordne barnevakt til ungene, reserver bord på en resturant hun liker, og ta det derfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpelure Skrevet 17. november 2011 #4 Del Skrevet 17. november 2011 Lag matpakke til henne Koselige sms Lapp i lomma hvor det står hva du setter pris på Sjekk henne opp på epost Gjør klar et forbad Planlegg barnevakt bak hennes rygg og date! Sjokoladehjerte på putta i oppredd seng Fotmassage 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Del Skrevet 17. november 2011 De små ting - koselig atmosfære etter barna er i seng, med stearinlys og et glass vin, sitte i armkroken å prate om alt og ingenting. Ut på tur med barna i skog og mark,men der du "ser" henne, gir oppmersomhet og blikk, holder hender, mens barna er smiler og er glade fordi deres positivitet smitter overpå dem. En lykkelig familiedag. Skaff barnevakt og be henne ut på date. Spis og drikk og kos dere. Overrask med blikk og oppmersomhet, berøring uten krav, blomster, sjokolade, at du tar initativ/lager istand koselige kvelder / lager middag til dere / Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 17. november 2011 #6 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg ville satt stor pris på... - En stor blomstebukett! - Sjokolade med et søtt kort som kjæresten har skrevet noe koselig på - Plutselig så lager han en kjemepegod middag og har fyrt på stearinlys osv. Ååh! Det er noe jeg ville blitt såå glad for ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #7 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg blir veldig glad når jeg får små lapper i matboksen eller når han en gang i blant gjør ting for meg som egentlig er min oppgave, men han vet hvor utrolig kjipt jeg synes det er. Også setter jeg pris på om han gjør klart for å et koselig bad med stearinlys, te og musikk. Eller foreslår at vi skal gå en tur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 17. november 2011 #8 Del Skrevet 17. november 2011 Vi har ikke barn, men hadde vi hatt ville jeg nok satt pris på ting som barnevakt en kveld hvor vi kunne gått ut og kost oss med middag eller noe sånt. ellers er det jo alltid koselig med massasje, en god middag hjemme, en kosekveld foran tvn med litt god snacks, hyggelige komplimenter (på lapp/sms ol) og syns det er viktig å gi hverandre litt oppmerksomhet og nærhet ihverdagen, bare en klem eller et kyss når man møtes, eller et stryk på ryggen/armen osv. Små gaver som betyr noe liker jeg, men blomster og sånn bryr jeg meg ikke noe særlig om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E82 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 17. november 2011 Vi har ikke barn, men hadde vi hatt ville jeg nok satt pris på ting som barnevakt en kveld hvor vi kunne gått ut og kost oss med middag eller noe sånt. ellers er det jo alltid koselig med massasje, en god middag hjemme, en kosekveld foran tvn med litt god snacks, hyggelige komplimenter (på lapp/sms ol) og syns det er viktig å gi hverandre litt oppmerksomhet og nærhet ihverdagen, bare en klem eller et kyss når man møtes, eller et stryk på ryggen/armen osv. Små gaver som betyr noe liker jeg, men blomster og sånn bryr jeg meg ikke noe særlig om. Hvordan små gaver er det som er romantiske da? Og er det noen steder i Oslo som kan anbefales for en romantisk kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 17. november 2011 #10 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter pris på å høre ting som omhandler meg. Det er ikkeno stas å få blomster synes jeg, hvis han ikke er i stand til å legge merke til de små tingene ved meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E82 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter pris på å høre ting som omhandler meg. Det er ikkeno stas å få blomster synes jeg, hvis han ikke er i stand til å legge merke til de små tingene ved meg. Bortsett fra å si at hun er pen, snill, vakker, flink ect. Hva liker dere å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Morgan Skrevet 17. november 2011 #12 Del Skrevet 17. november 2011 Bortsett fra å si at hun er pen, snill, vakker, flink ect. Hva liker dere å høre? Nydelig! hehe. Eller at jeg er den fineste jenta han vet om. Må være sant å da... :gjeiper: Liker også å høre hvor mye jeg betyr for han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 17. november 2011 #13 Del Skrevet 17. november 2011 Liker å høre at jeg betyr mye for han, at han alltid kommer til å elske meg osv:P sånt prat.. Også hadde en stor blomsterbukett gjort meg kjempe glad synes du fikk mange brae tips fra lumpelure. Så søt at du vil ta vare på forholdet=))naww 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #14 Del Skrevet 17. november 2011 Hei, Jeg og min kjæreste har nå vært sammen i 4,5 år. Vi har 2 barn, og bor sammen. Vi har hatt det litt ekstra tøft den siste tiden, slik at forholdet har vært nære på å gå i oppløsning. Og det er vel ganske vanlig at foreldre glemmer å ta vare på sitt kjæreste forhold. Jeg har gjort tiltak den siste tiden som å ta over de fleste oppgaver i hjemmet, med både renhold og barna. Jeg har også blitt flinkere til å gi henne komplimenter, men jeg ønsker å gjøre enda mer, noe som får forholdet vårt til å blomstre igjen. Jeg ønsker derfor litt innspill fra andre, både gutter og jenter. Diamantring på fingeren og høy inntekt hos mannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. november 2011 #15 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg vet faktisk ikke hva hun setter mest pris på. Dermed prøver jeg å gjøre alt jeg kan, slik at jeg ihvertfall må gjøre noe riktig. Bortsett fra blomster. Tror jeg aldri har gitt henne blomster... Når jeg tenker meg om, har jeg aldri gitt noen som helst blomster. Annet enn begravelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest song Skrevet 17. november 2011 #16 Del Skrevet 17. november 2011 Har ingen barn, men kan fortelle litt hva jeg liker og som har fått tilbake noe av gnisten i et forhold som har holdt på å dø ut. Du kan sende henne meldinger om hva du har lyst til å gjøre med henne når hun kommer hjem fra jobb, letter sikkert litt på humøret hennes og gjør dagen på jobb bedre. Innebærer barnevakt, såklart. Gjøre noe av husarbeidet som hun pleier å gjøre. Fortelle henne hvor mye du elsker henne, setter pris på henne og er glad for at hun er din. Ta henne med ut på middag, eller lage et gourmetmåltid en gang iblant. Dere kan for eks. ha en fast dag i uka, eller en dag i uka der dere får noen til å passe barna, da kan dere bruke dagen på å begjære hverandre, finne tilbake til følelsen av å være nyforelsket igjen. Synes de små tingene man gjør teller mest, å heller gjøre mange av de. Enn bare en stor ting. Bedre med de engang iblant. Da føles det mer spesielt når man gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 17. november 2011 #17 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter iallefall veldig pris på når samboeren vasker eller rydder på eget initiativ. Det er helt nydelig å komme sliten fra jobb eller skole mens man tror at kjøkkenet ser ut som et helvete, og så er det helt strøkent hjemme og middagen står klar. Elsker også når han uten oppfordring eller tigging fra meg masserer føttene mine (uten å forvente noe tilbake, hehe ). Liker også veldig godt når han hjelper til med vanlige oppgaver hjemme, bretter tøy, setter igang en vask, osv. Dessuten er små komplimenter i hverdagen aldri å forakte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #18 Del Skrevet 17. november 2011 at kjæresten ikke glemmer hvem jeg er, hva jeg liker og hva jeg ikke liker. hadde kjæresten(i langvari forhold) kjøpt blomster eller konfekt til meg hadde jeg ærlig talt blitt kjempeskuffa, man trenger ikke kjenne meg godt for å vite at slikt driter jeg langt i. kommer derimot kjæresten hjem med en pose saltsild(på eget initiativ)etter å ha vært på butikken å kjøpt brød, bruser blodet i ren skjær glede over å ha en kjæreste som vet akkurat hva som kan gjøre dagen min superduper og i hvert fall aldri kan bli feil. det nest beste er når kjæresten kan kose med meg å tydelig viser at det ikke er noe forventning om sex tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E82 Skrevet 17. november 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 17. november 2011 Har ingen barn, men kan fortelle litt hva jeg liker og som har fått tilbake noe av gnisten i et forhold som har holdt på å dø ut. Du kan sende henne meldinger om hva du har lyst til å gjøre med henne når hun kommer hjem fra jobb, letter sikkert litt på humøret hennes og gjør dagen på jobb bedre. Innebærer barnevakt, såklart. Gjøre noe av husarbeidet som hun pleier å gjøre. Fortelle henne hvor mye du elsker henne, setter pris på henne og er glad for at hun er din. Ta henne med ut på middag, eller lage et gourmetmåltid en gang iblant. Dere kan for eks. ha en fast dag i uka, eller en dag i uka der dere får noen til å passe barna, da kan dere bruke dagen på å begjære hverandre, finne tilbake til følelsen av å være nyforelsket igjen. Synes de små tingene man gjør teller mest, å heller gjøre mange av de. Enn bare en stor ting. Bedre med de engang iblant. Da føles det mer spesielt når man gjør det. Hjemme hos oss har rollene snudd, jeg jobber 8t arbeidsdag, hun 11t (noe hun selv ønsker) og jeg er hjemme å gjør alt normalt dere jenter gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 17. november 2011 #20 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg setter veldig stor pris på småting som mannen min gjør. Ett eksempel er da jeg kom hjem etter å ha vært på jobb i en annen by i en uke, da hadde han laget et hjerte på dusjveggen av det lange håret mitt som hadde løsnet da jeg dusjet siste gangen før jeg dro XD Kanskje noen synes det er ekkelt, men jeg syntes det var kjempesøtt XD Og når han kommer snikende bak meg når jeg står og lager middag, bare for å gi meg en klem. Eller roper HEI PUS! når han kommer hjem fra jobben, og så gjentar det når katta vår kommer løpende for å hilse han velkommen hjem. De små tingene er de som gjør dagen morsom :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå