Gjest Knur Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Skal prøve å gjøre dette så kort som mulig.. Jeg og mannen har vært sammen i 9 år, og er begge rundt 25. Vi har bestandig hatt bra sex, det er vi enige om. Men for en tid tilbale hadde vi oss en knekk,og han var egentlig klar til å avslutte hele forholdet..noe av årsaken til det tror jeg var fordi vi nesten ikke hadde sex lenger..han forklarte liksom at grunnen til at vi burde avslutte var at gnisten i forholdet var jo borte - vi hadde jo ikke sex en gang. Men så ble vi ( bare jeg..?) enige om å prøve litt til..Å det gikk sakte men sikkert bedre. Vi har hatt jevnlig sex,og jeg merker jo at det har hjulpet på på samlivet. Men! Nå virker det som at vi nærmer oss en nedgang igjen. Han bruker mye tid på playst., og jeg er mye på jobb. Når vi en og annen gang har mulighet og tid,så skjer det allikevel ingenting. Jeg har ved to anledninger ( og dette anser jeg som veldig relevant) forsøkt å ta initiativ, ved å være direkte og si " skal vi ta en kjappis" osv..Da har jeg bare blitt sett rart på,og ikke fått noe svar. Har prøvd å spurt hvorfor, og da sier han at jeg ikke kan forvente at han skal bli tent SÅNN bare fordi jeg er direkte..For meg er det faktisk en bih deal,jeg hadde nemlig gått lenge og prøvd å manne meg opp! Jeg skjønner at etter ni år sammen er det ikke like brusende som før,men.. Såh..nå har vi en uke uten å ta på hverandre en gang..det verste er at det virker ikke som om det plager han noe særlig..jeg kan gå å sprade halvnaken i stua,men han har bare øynene på playstationen sin..hva kan man gjøre for å vekke litt av den lidenskapen og begjæret man hadde en gang i tiden? Omså bare litt? Jeg vet at jeg ser bra ut,men nå føler jeg ikke særlig atraktiv lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 25 år og Playstation-addicted? Ikke deg det er noe i veien med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knur Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Haha! Ikke helt det svaret jeg hadde ventet meg,men takk for at du la merke til den delen! Jaa,slik har det vært i alle år...så jeg har ikke brydd meg tidligere,har alltid tenkt at det der er en gutteting. Men ser jo de andre guttevennene våre har blitt menn, og nedprioriterer spillingen betraktelig, og ikke bare fordi de MÅ. De kjøper hus, lager barn,kanskje er de ikke 200 prosent med i alt som skjer,men de sier ikke nei til forandringene heller..min kar syns det er kjempestas å leie. Fair enough,det ER jo så klart det. Men den voksne delen av meg syns også det er ganske kjipt å betale ned huslånet til noen andre istedenfor meg selv. Han vil ikke ha barn. Greit,ikke jeg heller. Enda. Det er så mange ting,og så mange som spør meg hvorfor jeg fortsatt er i forholdet..å det er jo fordi jeg er glad i han,tross alt..Håper at han skal våkne en dag han også..men men.. ka ikke vente særlig mye lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knur Skrevet 18. november 2011 #4 Del Skrevet 18. november 2011 Fortsatt ingen som har gode råd til hvordan få litt gnist i forholdet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #5 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg ville avsluttet hele greia, pga dere høres ut som to venner som bor ilag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2011 #6 Del Skrevet 18. november 2011 Prøv Karezza. Det er en form for vestliggjort tantrisk sex. Det fungerer veldig bra for å holde sexlivet vedlike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå