Gå til innhold

Ryktet mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 19 år gammel jente som har et rykte på meg for å være aggressiv, sint og brutal. Jeg er egentlig ikke dette i det hele tatt, og jeg kan virkelig ikke noe for at jeg er slik. Dere skjønner, moren og broren min har ADHD, så jeg har måttet krangle virkelig mye gjennom hele oppveksten min. Ikke nok med det, men jeg har også en sykdom, som gjør meg ganske sliten og ikke så tolerant for alt mulig rart.

Det har heller ikke vært spesielt lett for meg, siden jeg fikk diagnosen på sykdommen min for 9 måneder siden, det virker som om at alle rundt meg bare forventer at jeg forstår den 100% og at jeg har kontrollen på den. Sannheten er at sykdommen kontrollerer meg, og jeg har ikke peiling på den i det hele tatt. Jeg klarer heller ikke å ta meg sammen nok til å forhindre at alle blir går bak ryggen min å snakker om at jeg er så sint.

Klassen min er helt grusom, og jeg har måttet tatt det siste året på videregående på to år, fordi jeg rett og slett hadde problemer med å møte opp på skolen og gi 100%

Jeg syns det er grusomt at folk snakker bak ryggen min og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tror ikke det er så veldig mye jeg kan gjøre med det heller. Jeg blir kun sint og aggressiv når folk trigger meg, noe de gjør hele tiden for de syns det er gøy at jeg sier fra.

Vet ikke om det er relevant eller ikke, men jeg har ME og jeg er en 5-er og en 6-er elev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke råd til deg TS, jeg er lei for det. Men jeg lurer veldig på hvorfor det er slik at tråder som dette blir ignorert, mens alle tulletråder de blir kommentert i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det enkelt å bare gi deg den der "bare stå på, rak i ryggen, ikke ta i mot det folk sier" men den har du vel hørt før kan jeg tenke meg...

Men nå som du har vært så flink at du faktisk fullfører vgs uansett hvor tungt du syns det er, syns jeg du skal tenke på det og belønne deg selv med klapp på skuldra, for det å fullføre 13 år med skole er faen meg hardt(det er mange drittsekker og baksnakkere som du sier)

Går du almenn? Studiespesialisering liksom? Det er mange som bytter skole/linje dersom de går på skole nær en annen, hvis det er lett for deg kan det jo være godt å begynne ,ed blanke ark:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...