Gå til innhold

Hjelp..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Først og fremst vet jeg ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje prøve å sette ord på ting. Håper noen tar seg tid til å lese det, og kanskje gi noen råd eller synspunkter.

Jeg flyttet til ny by i august for å begynne å studere. Hele dette halvåret har virkelig ikke blitt sånn jeg trodde. Derfor har jeg bestemt meg for å flytte hjem for å jobbe et halvt år, etter at jeg har tatt eksamenene nå til jul. Kjæresten min har også flytta hit, men ikke sammen med meg. For det første merker jeg hvor tungt det faktisk er å begynne å studere. Det har vel mye å gjøre med at det er vanskelig å finne gode studievaner første året, og at alt er så nytt. I tillegg er det ikke like lett å bli kjent med folk. Jeg tar også et årsstudium som jeg ikke synes er spesielt interessant.

Men i tillegg er det så mange spørsmål som surrer rundt i hodet med hele tiden. Og det plager meg virkelig. Begynner å lure på om jeg har blitt deprimert, lurer på hva som skjer med meg..

Hvem er jeg egentlig? Hva i all verden skal jeg studere? Hva skal jeg bli? Vil jeg være sammen med kjæresten min? Og vil jeg flytte sammen med han neste høst? Merker at vi har kommet i en fase der den første forelskelsen har begynnt å gå over for min del(ikke for hans del). Selv om jeg kjenner hvor utrolig glad jeg er i han. Men jeg har også begynnt å se alle feilene, alt jeg ikke klarer å la vær og irritere meg over. Og det gjør meg så usikker. Tenker også på et studie(neste år) som er i en helt annen by enn den han kommer til å være i. Og da tror jeg hvert fall ikke det hadde funka for oss. Kanskje for min del, men ikke for hans.

Hvorfor må alt være så vanskelig? Vet at jeg tenker alt for mye, og jeg skjønner ikke hva som skjer med meg. Klarer ikke å sette pris på noe. Heller ikke at det snart er jul, og ferie.. Noe som jeg alltid har vært så glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...