Gjest ts Skrevet 16. november 2011 #1 Del Skrevet 16. november 2011 Det er snart et år siden det ble slutt mellom meg og siden. Vi har sammen i 6 år og selv om bruddet var vondt er det ingen vonde følelser mellom oss nå. Jeg ønsker han alt godt i verden. Jeg har selv nylig fått meg ny kjæreste og har det veldig bra. Har ønsket at eksen min også skulle finne noen og få det bra. Nå har jeg oppdaget at han har det. Men hun er 15 år! Han er 27. De er fra samme bygd. Et typisk sted der jentene flytter til større byer og guttene blir sammen med de yngre som ennå ikke har flyttet. Da vi var sammen gjorde han ofte narr av de mennene. Og nå er han blitt en av de selv. Jeg synes det på en måte er så trist. Det er jo ulovlig til og med, hvis de har sex. Jeg er overhode ikke sjalu, men jeg bryr meg om han. Kan dette virkelig fungere? Jeg synes det er på grensen til sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #2 Del Skrevet 16. november 2011 Det samme skjedde med min eks, og det beste er bare å la være å tenke på det. Det er ikke din sak hvem han er kjæreste med, og heller ikke din sak om han kommer i trøbbel for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 16. november 2011 #3 Del Skrevet 16. november 2011 Slutt mellom meg og eksen skulle det stå. Mobilen som gjetter ordene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 16. november 2011 #4 Del Skrevet 16. november 2011 Samme med min eks, han fant en jente på 14 mens vi var sammen, og rett etter vi slo opp ble de sammen. Han var 27 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #5 Del Skrevet 16. november 2011 Samme med min eks, han er 26 ble sammen med en på 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 16. november 2011 #6 Del Skrevet 16. november 2011 Huff.. Hva er dette for noen tapere? Høres ut som virkelige lavmål-typer. Eventuelt skikkelig forvirrede. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 16. november 2011 #7 Del Skrevet 16. november 2011 Jo, jeg synes det er litt sykt. Ei på 15 kan jo være langt mer moden enn sine gjevnaldrende, men hun går fortsatt på ungdomsskolen, og er verken på samme sted i livet som eksen din, eller har i nærheten av samme nivå av livserfaring. I tillegg synes jeg det er rart at han som voksen mann ikke tar mer ansvar for henne. Dersom han bryr seg om henne, burde han i alle fall tenke på at hun som 15 antakeligvis er mye mer impulsiv og uerfaren enn han, og at hun kanskje kan komme til å angre på forholdet senere. Selv var jeg sammen med en på 21 da jeg var 15.... Var jo hodestups forelska så klart, men skjønner ikke hva HAN tenkte med? Selv ble han faktisk oppriktig skuffa da jeg ble lei etter noen måneder. Greit nok at jeg selv mente at jeg var moden for alderen, vi haddde jo helt forskjellige liv! Ingen av mine venner gikk overens med han, og mens han eide leilighet og hadde jobb, gjorde jeg lekser og hadde innetid til klokka 2230! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #8 Del Skrevet 16. november 2011 Sånn det er på bygda. Gubbene tar det som blir igjen av jenter når de eldre flytter ut. Ts skriver det hun også. Jeg var sammen med en på 25 da jeg var 15, var sammen i halvannet år til han gikk lei av fjortissdramaet til meg og venninnene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #9 Del Skrevet 16. november 2011 Er fra en sånn liten bygd og var interessert i en jente som jeg regna med å være 18-19, men det viste seg at hun var 16. Selv er jeg 25 og selv om jeg fremdeles var interessert etter å få vite alderen så gjor jeg ikke noe mer ut av det. Synes at når du er så ung så må du få utforske forhold med andre med like lite erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 16. november 2011 #10 Del Skrevet 16. november 2011 Utrolig mange voksne menn som blir sammen med barn da! Hva er dette for noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 16. november 2011 #11 Del Skrevet 16. november 2011 Sprøtt. Kan kanskje vitne om umodne "menn". Men heldigvis trenger du jo ikke å bry deg om det, han er jo x'en din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 16. november 2011 #12 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) What?? Hvis min 15 år gamle datter hadde kommet drassende med en voksen mann på 27 år hadde jeg rett og slett ringt politiet. Endret 16. november 2011 av Bodillen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2011 #13 Del Skrevet 16. november 2011 Da hadde jeg rett og slett blitt skuffa. Selv om jeg hadde ansett meg ferdig med forholdet på alle plan, ville det vært skuffende å se at en jeg har vært sammen med og tenkt at hadde valgt nettopp meg av "gode grunner", egentlig er så ukritisk når han velger ny kjæreste... Det ville ikke overraske meg så veldig om samboeren min ville valgt ei som var yngre enn meg dersom det ble slutt - vi er i begynnelsen av 30-årene, har ikke barn, har mange venner som er i 20-årene, han ser ok ut og kunne sikkert fått ei som var ti år yngre. Men jeg "forventer" at han velger ei som er tilstrekkelig voksen, og over seksuell lavalder... han er heldigvis såpass bevisst at jeg tror faren er ikkeeksisterende. I tillegg er vi jo sammen ennå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 16. november 2011 #14 Del Skrevet 16. november 2011 What?? Hvis min 15 år gamle datter hadde kommet drassende med en voksen mann på 27 år hadde jeg rett og slett ringt politiet. Samme her. Om en slaskete kar i tjueårene etterspurte min datter på 14/15 år ville jeg bedt vedkommende om å dra til helvete og aldri komme tilbake. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå