ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #1 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har dilla på salinas med brie, Solletti saltstenger, marsipanpølser og i morgen skal jeg fortære tre mazariner. Og så drikker jeg veldig mye vann. Er ikke typen som trøstespiser, men må liksom ha noe i munnen når jeg leser. Og nei epler og bananer duger ikke, klementiner går derimot bra. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg er ikke student. Men lillesøstra mi går på skole - og når hun leser til eksamen spiser hun litersvis med Youghurt - hun kan ikke lese uten det :o Sikkert ikke sunt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 12. desember 2003 #3 Del Skrevet 12. desember 2003 Nå sitter jeg og leser store deler av dagen, og det går mye i marsipanpølser, pepperkaker, clementiner og rødbrus! Også snur jeg litt om, og bare drikker vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jotunjenta Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg er svak for usunne "premier" når jeg nå leser til eksamen.... Må innrømme det. Prøvde meg på en pose med sånne små minigulerøtter i går, og det var ganske godt. Så det er ikke det at det absolutt trenger å være usunt, det er bare lettere å komme på småmat som er usunn. Klementiner er godt - uten stein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 12. desember 2003 #5 Del Skrevet 12. desember 2003 Ferdigoppskjært loff med squeezy bringebærsyltetøy, vann, sjokolade, yoghurt. og hvis jeg er trøtt den dagen: cola, kaffe. det blir en måned med veldig dårlig kosthold. *hardt å være student* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 har heldigvis ikke eksamen nå men ellers spsier jeg alt som er søtt med en kopp kaffe til..... Usunne uker ja, men det får gå. Jeg får meg jo tross alt en utdannelse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 13. desember 2003 #7 Del Skrevet 13. desember 2003 Det går veldig mye i sjokolade og frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 13. desember 2003 #8 Del Skrevet 13. desember 2003 For å unngå å spise usunne ting kutter jeg frukt i små biter, f.ex melon og ananas. Før juleeksamen må det allikevel alltid en dose pepperkaker til også. Og vann, fun light og kaffe med melk hvis jeg er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chriselia Skrevet 13. desember 2003 #9 Del Skrevet 13. desember 2003 Da spiser jeg mengder med frukt og drikker litervis med vann.. Stortsett ikke noe annet enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student! Skrevet 13. desember 2003 #10 Del Skrevet 13. desember 2003 Da spiser jeg mengder med frukt og drikker litervis med vann.. Stortsett ikke noe annet enn det Wow! Her er noen som har god selvkontroll! :D Jeg er heldigvis ferdig med mine to eksamener før jul, men var så nervøs at jeg ikke fikk ned stort.. (muntlig er noe dritt!) Men å spise noe salt er godt, og da får man ned mer vann også - dermed blir man mer opplagt! Det er godt å kunne trøste seg med noe godt når man må sitte over bøkene timesvis i strekk! Det skulle bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. desember 2003 #11 Del Skrevet 14. desember 2003 Spiser faktisk ikke mye når jeg leser til eksamen.. Har jo ikke tid til det. Men jeg drikker vannvittig mye.. Vann og Pepsi Max. Tar meg som regel tid til lunsj da, hvis jeg er hjemme, men ikke noe mer enn vanlig.. Er rar jeg visst.. Spiser mer når jeg er ferdig med eksamen, og slipper å tenke på noe og bare kan slappe av foran tv'n eller data'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. desember 2003 #12 Del Skrevet 15. desember 2003 Spiser faktisk ikke mye når jeg leser til eksamen.. Har jo ikke tid til det. Men jeg drikker vannvittig mye.. Vann og Pepsi Max. Tar meg som regel tid til lunsj da, hvis jeg er hjemme, men ikke noe mer enn vanlig.. Er rar jeg visst.. Spiser mer når jeg er ferdig med eksamen, og slipper å tenke på noe og bare kan slappe av foran tv'n eller data'n.. Det kalles kjedespising og er ledig utbredt. kjenner godt til det selv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 16. desember 2003 #13 Del Skrevet 16. desember 2003 Smågodt i kilosvis :oops: Og frukt og saft og vann og kjeks og i det hele tatt det som befinner seg i huset. Konklusjon - det er ikke i jula man legger på seg. Det er i eksamensperioden forut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. desember 2003 #14 Del Skrevet 16. desember 2003 Spiser det samme som ellers. Ok, jeg unner meg nok en ekstra sjokolade som trrøst, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. desember 2003 #15 Del Skrevet 16. desember 2003 Da jeg studerte og leste til eksamen spiste jeg alltid hvit IFA og Lakrisal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå