Gå til innhold

Magen min vokser!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må også innrømme at jeg ble litt lang i maska når jeg så at du bare veier 34. Det blir en bmi på 14.0, men slikt kan være misvisende. Jeg er 164 høy og min vekt er 53, men jeg ser på min idealvekt som 45-50. Alt er forskjellig fra person til person. Kommer mye an på benbygning.

Ja, jeg vet jo selv at det virker veldig lite, men siden du er 165 blir det som om du veier 44 liksom..

Jeg syns jo ikke at jeg er feit akkurat, hadde jo ikke skadet med litt mer kjøtt på beina, men har ikke sånn "mager" eller modelltynn type kropp. Ser liksom normal ut :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sevastra
Skrevet

Ja, jeg vet jo selv at det virker veldig lite, men siden du er 165 blir det som om du veier 44 liksom..

Jeg syns jo ikke at jeg er feit akkurat, hadde jo ikke skadet med litt mer kjøtt på beina, men har ikke sånn "mager" eller modelltynn type kropp. Ser liksom normal ut :)

:)

Skrevet

kan også være mangelsykdom...

Skrevet

kan også være mangelsykdom...

Kwashiorkor? Regner med hun hadde nevnt det hvis hun var rammet av hungersnød... :fnise:

Skrevet

Hungersnød er det nok ikke! Hehe! Spiser sunt og godt! :)

Til du som spør om jeg har hatt mensen, ja en gang! Men det var betydlig mye mindre enn jeg bruker å ha, blødde bare litt i to dager. Ellers har jeg hoppet over siden jeg går på p-piller..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...