Gå til innhold

Slutte å si AB

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Men tråden handla om ABB fra begynnelsen av.

Det visste jeg jo ikke før jeg åpnet tråden, skjønner du vel. Og sist jeg sjekket var det lov å si hva man mener her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du mener jeg burde luktet at en tråd med denne tittelen omhandlet ABB? Right.

Vel, når du skjønte hva den handlet om så kunne du vel gått ut istedetfor å belære hele tråden om hva som er PK/godkjent humor og ikke.

• Liker 2
Skrevet

Vel, når du skjønte hva den handlet om så kunne du vel gått ut istedetfor å belære hele tråden om hva som er PK/godkjent humor og ikke.

Vi er på et diskusjonsforum, hun har lov til å si fra om hun mener noe er upassende.

Gjest badeand1
Skrevet

Enig.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Belære? Herregud, jeg sa bare hva jeg mente, og det var at JEG reagerer på spøk omkring denne mannen og handlingene hans. Mulig jeg ikke er alene om det i Norge, tatt i betraktning hva han har gjort.

Dessuten er det vel ikke din oppgave å fortelle meg hva jeg skal gjøre eller ikke.

Skrevet

Jeg beklager på forhånd for alle tær som blir tråkket på nå, men når det er sagt - Jeg synes folk er veldig hårsåre når det gjelder ABB. Altså, jeg skjønner at han har sikkert såret mange av dere personlig (med nære dødsfall, eller bare frykten for det), så jeg forstår at folk f.eks. reagerte kraftig på "tiltrukket av ABB"-tråden, men jeg synes det blir litt over the top å bli sinna over denne tråden.

• Liker 2
Skrevet

Belære? Herregud, jeg sa bare hva jeg mente, og det var at JEG reagerer på spøk omkring denne mannen og handlingene hans. Mulig jeg ikke er alene om det i Norge, tatt i betraktning hva han har gjort.

Dessuten er det vel ikke din oppgave å fortelle meg hva jeg skal gjøre eller ikke.

Spøken gikk vel heller på bekostning av initialene hans, men om du finner det støtende, så... be my guest.

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Hvorfor i all verden skal det ikke være lov å spøke om Anders Breivik (AB)?

• Liker 3
Skrevet

Kanskje vi skal endre på alfabetet også med det samme, slik at A og B ikke står etterhverandre?

Hahah, så sykt bra! Til tider kan man nesten forelske seg litt i sarkasme :rodmer:

Skrevet

Herregud. Hvorfor i all verden skal det ikke være lov å spøke om Anders Breivik (AB)?

Fordi det er et veldig sensitivt tema. Men det kommer også an på spøken. Å spøke om personen ABB er til en viss grad OK (spørs hvor langt du drar det), men så snart det begynner å ha tilknytning til ofrene av 22 Juli blir det alt annet enn morsomt. Det er i det minste min mening, men siden jeg mistet folk jeg er glad i den dagen er jeg vel litt inhabil.

Skrevet

Bør vi slutte å kalle AnonymBruker for AB? Det er jo litt likt ABB.

ABB er også ett internasjonalt konsern som bl.annet driver med automasjon. Bør de bytte navn? ABB er jo enda likere ABB.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fordi det er et veldig sensitivt tema. Men det kommer også an på spøken. Å spøke om personen ABB er til en viss grad OK (spørs hvor langt du drar det), men så snart det begynner å ha tilknytning til ofrene av 22 Juli blir det alt annet enn morsomt. Det er i det minste min mening, men siden jeg mistet folk jeg er glad i den dagen er jeg vel litt inhabil.

Det fins en tid og sted for alt. Jeg har ingen problemer med 22. juli-vitser, men jeg ville ALDRI dratt dem til noen som er direkte berørt av hendelsen.

Endret av Sol79
Gjest badeand1
Skrevet

Det fins en tid og sted for alt. Jeg har ingen problemer med 22. juli-vitser, men jeg ville dratt dem til noen som er direkte berørt av hendelsen.

Hææ, du ville dratt en vits om 22.juli til de som er direkte berørt?oO

Skrevet

Manglet det en "ikke" der kanskje? :klo: Setningen virker ulogisk på flere måter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...