Gå til innhold

Slutte å si AB

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til at ABB er blitt virkelighetens Voldemort? Man skal liksom ikke si, eller skrive navnet hans. Hva skjer om man skriver/sier det liksom?

Jeg tenkte det samme når man hadde "snu-aviser-med-Breivik-på-forsiden"-kampanjer. "Fear of the name only increases fear of the thing itself". Jeg er helt i mot at hans navn eller ansikt skal tabubelegges, det gir ham bare mer makt og mystikk enn han forjtener.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Han heter fortsatt Anders, ja :) Flott mann er han også!

Sønnen min heter også fortsatt Anders og han er også en flott mann. :biggrin:

Skrevet

Kan vi ikke bare slutte å snakke om Anders Behring Breivik en gang for alle? Bare glemme hele fyren og la ham råtne uten vår oppmerksomhet....

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Kanskje vi skal endre på alfabetet også med det samme, slik at A og B ikke står etterhverandre?

• Liker 8
Skrevet

Ja, på mange måter er AB det...

Ikke egentlig. ABB skrev med egen bruker på KG, ikke som gjest eller sporløs AB. Så det så.

Skrevet

Kanskje vi skal endre på alfabetet også med det samme, slik at A og B ikke står etterhverandre?

:jepp:

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til at ABB er blitt virkelighetens Voldemort? Man skal liksom ikke si, eller skrive navnet hans. Hva skjer om man skriver/sier det liksom?

Det som skjer er at det er jævelsk langt, og noen av oss er late! :lur:

• Liker 1
Skrevet

Det som skjer er at det er jævelsk langt, og noen av oss er late! :lur:

Jeg tror det ligger mer bak enn som så.. Anders Behring Breivik, evt. bare Breivik, det er ikke fryktelig vanskelig å skrive.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det ligger mer bak enn som så.. Anders Behring Breivik, evt. bare Breivik, det er ikke fryktelig vanskelig å skrive.

For noen av oss, inkludert meg, handler det utelukkende om antall bokstaver. På samme måte som jeg også skriver AB, og ikke anonym bruker. Kan det kortes ned, så kortes det ned. Som sagt, kronisk lat. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ikke egentlig. ABB skrev med egen bruker på KG, ikke som gjest eller sporløs AB. Så det så.

Hæ? Var han på KG? :klo: Eller er dette en spøk jeg ikke forstår?

• Liker 1
Skrevet

Joda, han var her angivelig og skrev noen av sine meninger. Husker ikke nick og slikt siden jeg leste det i juli.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja, vi bør slutte. Jeg fikk kjæresten min til å bytte navn fra Anders til Andreas. Så det er bare rett og rimelig at vi IKKE skriver AB lengre.

Jeg håper virkelig dette er en spøk. Jeg er ikke spesielt hårsår, men sønnen min heter Anders, og hvis det skal bli noe ala Quisling, så blir jeg veldig trist.

Jeg synes selvfølgelig at det er et fint navn, uavhengig av hvem som heter det.

Og til TS, jeg synes tråden er usmakelig. Mulig du prøvde å være morsom, men jeg ser ikke humoren i å spøke med noe som omhandler 22.7.

Skrevet

Du verden!

Da bør vel del multinasjonalet selskapet ABB (ASEA Brown Boveri] med sine 130.000 ansatte skifte navn også da. Eller?

Skrevet

Jeg håper virkelig dette er en spøk. Jeg er ikke spesielt hårsår, men sønnen min heter Anders, og hvis det skal bli noe ala Quisling, så blir jeg veldig trist.

Og til TS, jeg synes tråden er usmakelig. Mulig du prøvde å være morsom, men jeg ser ikke humoren i å spøke med noe som omhandler 22.7.

OH MY GOD. Slapp av litt!

• Liker 5
Gjest badeand1
Skrevet

x)

Gjest Purple Haze
Skrevet

OH MY GOD. Slapp av litt!

Hvorfor det? Er det utenkelig for deg at folk reagerer på emner som omhandler denne morderen? Jeg synes det er direkte usmakelig at folk skal spøke med dette, og det forbeholder jeg meg retten til. Så kan du rope på engelsk så mye du orker.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor det? Er det utenkelig for deg at folk reagerer på emner som omhandler denne morderen? Jeg synes det er direkte usmakelig at folk skal spøke med dette, og det forbeholder jeg meg retten til. Så kan du rope på engelsk så mye du orker.

Da får du slutte å gå innom disse trådene da.

• Liker 5
Skrevet

Du mener at hun skal slutte å klikke seg inn på tråder som omhandler AnonymBruker i tilfelle noen har dratt linje derfra til Anders Behring Breivik :lete:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Du mener at hun skal slutte å klikke seg inn på tråder som omhandler AnonymBruker i tilfelle noen har dratt linje derfra til Anders Behring Breivik :lete:

Men tråden handla om ABB fra begynnelsen av.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Så du mener jeg burde luktet at en tråd med denne tittelen omhandlet ABB? Right.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...