AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #1 Skrevet 15. november 2011 Bør vi slutte å kalle AnonymBruker for AB? Det er jo litt likt ABB. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #2 Skrevet 15. november 2011 Seriøst? Kom deg ut i litt frisk luft. 30
Gjest SnowLeopard Skrevet 15. november 2011 #4 Skrevet 15. november 2011 Tror de fleste her har vett nok i skallen til å skille mellom de to forkortelsene uansett. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. november 2011 #5 Skrevet 15. november 2011 er det noe annet vi skal slutte med i samme slengen?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #6 Skrevet 15. november 2011 Ja, vi bør slutte. Jeg fikk kjæresten min til å bytte navn fra Anders til Andreas. Så det er bare rett og rimelig at vi IKKE skriver AB lengre. 4
Gjest NozMonster Skrevet 15. november 2011 #7 Skrevet 15. november 2011 jeg tviler på at du får alle de tusen brukerne her på kg til å slutte å skrive AB ved å lage en tråd om det altså... jeg tror man skal være ganske sløv om man surrer med forskjellen mellom AB og ABB..
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. november 2011 #8 Skrevet 15. november 2011 Ja, vi bør slutte. Jeg fikk kjæresten min til å bytte navn fra Anders til Andreas. Så det er bare rett og rimelig at vi IKKE skriver AB lengre. du vet at holdninger ikke følger med navnet?
Gjest badeand1 Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 Bør vi slutte å kalle AnonymBruker for AB? Det er jo litt likt ABB. :skratte: :skratte: :skratte: 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #10 Skrevet 15. november 2011 Ja, vi bør slutte. Jeg fikk kjæresten min til å bytte navn fra Anders til Andreas. Så det er bare rett og rimelig at vi IKKE skriver AB lengre. Å, som jeg håper at dette er en spøk.
Gjest NozMonster Skrevet 15. november 2011 #11 Skrevet 15. november 2011 Ja, vi bør slutte. Jeg fikk kjæresten min til å bytte navn fra Anders til Andreas. Så det er bare rett og rimelig at vi IKKE skriver AB lengre. en stund etter 22.juli, leste jeg om en familie i VG som fikk et barn 22.juli, og som allerede hadde bestemt at ungen skulle hete Anders. han het vel tilåmed Anders før han ble født også... Meeeen, det ble ganske bråbestemt at det skulle han ikke!! ...det ble Vegard i stedet jeg lurer på om dette navnet kommer til å dø ut i norge jeg! 2
Gjest badeand1 Skrevet 15. november 2011 #12 Skrevet 15. november 2011 du vet at holdninger ikke følger med navnet? Trooor det var ironi altså. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #13 Skrevet 15. november 2011 Trooor det var ironi altså. Jepp. Han heter fortsatt Anders, ja Flott mann er han også! 2
Gjesten Skrevet 15. november 2011 #14 Skrevet 15. november 2011 en stund etter 22.juli, leste jeg om en familie i VG som fikk et barn 22.juli, og som allerede hadde bestemt at ungen skulle hete Anders. han het vel tilåmed Anders før han ble født også... Meeeen, det ble ganske bråbestemt at det skulle han ikke!! ...det ble Vegard i stedet jeg lurer på om dette navnet kommer til å dø ut i norge jeg! Hvis det hadde vært et litt mindre vanlig navn, så hadde det sikkert det faktisk. Men nå vedder jeg på at navnet får sterk nedgang, før det begynner å gå opp igjen
kaprifolen Skrevet 16. november 2011 #15 Skrevet 16. november 2011 en stund etter 22.juli, leste jeg om en familie i VG som fikk et barn 22.juli, og som allerede hadde bestemt at ungen skulle hete Anders. han het vel tilåmed Anders før han ble født også... Meeeen, det ble ganske bråbestemt at det skulle han ikke!! ...det ble Vegard i stedet jeg lurer på om dette navnet kommer til å dø ut i norge jeg! Han heter Thomas!
Gjest NozMonster Skrevet 16. november 2011 #16 Skrevet 16. november 2011 Han heter Thomas! heheee...stemmer det jeg visste det var noe som absolutt ikke minnet om navnet anders!
Envy Skrevet 16. november 2011 #17 Skrevet 16. november 2011 Noen andre som har lagt merke til at ABB er blitt virkelighetens Voldemort? Man skal liksom ikke si, eller skrive navnet hans. Hva skjer om man skriver/sier det liksom? 8
Gjest Skrevet 16. november 2011 #19 Skrevet 16. november 2011 Noen andre som har lagt merke til at ABB er blitt virkelighetens Voldemort? Man skal liksom ikke si, eller skrive navnet hans. Hva skjer om man skriver/sier det liksom? ANDERS BEHRING BREIVIK Skjedde ikke noe her så vidt jeg vet.. Og ja, AB og ABB er altfor likt, la oss aldri mer bruke den forkortelsen! 1
Gjest MorAase Skrevet 16. november 2011 #20 Skrevet 16. november 2011 Bør vi slutte å kalle AnonymBruker for AB? Det er jo litt likt ABB. Ja, på mange måter er AB det... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå