Gå til innhold

Selge p-piller og eggløsningstester videre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Siden jeg ble gravid såpass raskt, sitter jeg igjen med noen eggløsnings- og graviditetstester som jeg ikke trenger lenger. Synes det er synd å kaste sånne ting, og lurer på om det er noen som har erfaring med videresalg av det?

Jeg har også en hel pakke Loette p-piller, siden vi brått bestemte oss for å prøve å få et barn til..

Anyone?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lever dem tilbake til apoteket, det er ikke lov å selge reseptbelagt legemiddler videre. Og det er heller ikke lov til å gi andre en medisin som ikke er skrevet ut til deg.

Eller, sjekk holdbarhets datoen og se om du kan gjemme dem til du klar for å begynne på p-piller igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reseptbelagte legemidler er det ulovlig å selge videre eller gi bort. Legemidler man ikke bruker skal leveres tilbake til apoteket, eller destrueres.

Men graviditetstester og eggløsningstester kan du sannsynligvis selge, men det spørs om det er verdt det. Porto og administrasjonstid koster gjerne mer enn du tjener på det, og det spørs om du finner kjøpere når det er så rimelig å kjøpe tester på e-bay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært meg så hadde jeg gidd de til en venninne som brukte samme p pille merke. Jeg og venninnen min som jeg delte hybel med lånte i ny og ne et p pille brett fra hverandre om vi var tom. Ser ikke problemet så lenge man bruker samme merke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...