Gå til innhold

Julegave tips til mannen

gekko92

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk at de har flere størrelser/vanskelighetsgrader. Jeg kjøpte den mellomste til min.

Og det så jeg naturligvis først etter å ha bestilt den enkleste. Da får noen andre få den og typen den mellomste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det så jeg naturligvis først etter å ha bestilt den enkleste. Da får noen andre få den og typen den mellomste! :fnise:

Blir den mellomste på kjæresten og den enkleste til pappa her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mansjettknapper med initialene hans?

(Har ikke lest tråden, så sorry om det er nevnt) ;)

Hvor får man tak i det? Evt bilde?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden vil jeg følge med på, for dette trenger jeg også hjelp til! Min er 20 og har ALT, da mener jeg ALT... Så dette er vanskelig, særlig siden jeg nettopp brukte opp alle idéene mine på bursdagen hans i Oktober!

Kan forsåvidt nevne hva han fikk til bursdagen, kanskje det kan hjelpe noen andre. Den "store" gaven var et armbånd som ser ca slik ut;

http://www.google.no/imgres?q=armb%C3%A5nd+gutt+s%C3%B8lv&um=1&hl=no&biw=1639&bih=800&tbm=isch&tbnid=-tHfHl8l8lmJsM:&imgrefurl=http://whoot.blogg.no/1305964642_nytt_slv_armbnd_med_i.html&docid=uFgQCIxnAgsnPM&w=700&h=470&ei=jBODTtbtAsXc4QT3quBx&zoom=1&iact=hc&vpx=1328&vpy=164&dur=394&hovh=150&hovw=200&tx=179&ty=63&page=1&tbnh=140&tbnw=181&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:8,s:0

Det gravertes på begge sider, på ene siden står navnene våre med hjerte på sidene, og bakpå er datoen vi ble sammen. Var veldig suksess, fikk selv et sånt av han (mer feminint selvfølgelig) på 9mnd-dagen.

I tillegg fikk han en flaske god whiskey (han har snakket mye om hvor digg det hadde vært å kunne ta et glass etter jobb, men det er ikke pol der han bor)

og en sånn BODUM-kaffekopp/presse, og en pose god kaffe.

Kanskje det hjalp litt for noen andre! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor får man tak i det? Evt bilde?:)

De fleste gullsmedbutikker selger noenlunde "blanke" mansjettknapper, og tilbyr gravering. Vurdert dette selv, men dropper det pga jeg nettopp ga noe lignende (armbåndet som nevnt over).

Forøvrig har jeg vurdert å gi han til jul et abonnement på et magasin, hva synes mennene som leser tråden om det? Det beste jeg har kommet på er FHM (pga det er MORSOMT, ikke pga bildene!!), men jeg føler det blir som å be ham om å sitte og se på andre damer.. og det vet jeg ikke om jeg er komfortabel med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et matlagingskurs?

Hvis han har litt interesse for det finnes det masse morsomme matkurs, så kan du kjøpe til deg selv også så dere kan dra sammen:)

Jeg elsker å lage mat, og han har allerede lært mye av meg og er feldig flink til å prøve selv også. Så tror ikke det er noe han har behov for :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden vil jeg følge med på, for dette trenger jeg også hjelp til! Min er 20 og har ALT, da mener jeg ALT... Så dette er vanskelig, særlig siden jeg nettopp brukte opp alle idéene mine på bursdagen hans i Oktober!

Kan forsåvidt nevne hva han fikk til bursdagen, kanskje det kan hjelpe noen andre. Den "store" gaven var et armbånd som ser ca slik ut;

http://www.google.no/imgres?q=armb%C3%A5nd+gutt+s%C3%B8lv&um=1&hl=no&biw=1639&bih=800&tbm=isch&tbnid=-tHfHl8l8lmJsM:&imgrefurl=http://whoot.blogg.no/1305964642_nytt_slv_armbnd_med_i.html&docid=uFgQCIxnAgsnPM&w=700&h=470&ei=jBODTtbtAsXc4QT3quBx&zoom=1&iact=hc&vpx=1328&vpy=164&dur=394&hovh=150&hovw=200&tx=179&ty=63&page=1&tbnh=140&tbnw=181&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:8,s:0

Det gravertes på begge sider, på ene siden står navnene våre med hjerte på sidene, og bakpå er datoen vi ble sammen. Var veldig suksess, fikk selv et sånt av han (mer feminint selvfølgelig) på 9mnd-dagen.

I tillegg fikk han en flaske god whiskey (han har snakket mye om hvor digg det hadde vært å kunne ta et glass etter jobb, men det er ikke pol der han bor)

og en sånn BODUM-kaffekopp/presse, og en pose god kaffe.

Kanskje det hjalp litt for noen andre! :)

Ga min et armbånd til bursdagen hans. Han ble kjempe glad for det. :jepp:

Endret av gekko92
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...