gekko92 Skrevet 15. november 2011 #1 Del Skrevet 15. november 2011 Hei ! Jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg skal gi kjæresten/samboeren min til jul. Han har jo alt og sier at han ikke vet hva han ønsker seg. Hva gir man til en 23 åring som sier han har alt han trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2011 #2 Del Skrevet 15. november 2011 Klær? jeg tror jeg ender opp med noen klær fra Moods of Norway til min :)Eller så kan du gi han en tur? Helgetur et sted? Vi snakket om at det kulle være vår julegave til hverandre, kanskje litt kjedelig men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekko92 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Klær? jeg tror jeg ender opp med noen klær fra Moods of Norway til min :)Eller så kan du gi han en tur? Helgetur et sted? Vi snakket om at det kulle være vår julegave til hverandre, kanskje litt kjedelig men Han kjøper seg nye klær hele tiden så klær er ikke så gøy å kjøpe til han. Han har så alt for mye. En tur hadde vært supert, og vi har snakket mye om å reise bort, men ingen av hos har mulighet eller råd til det akkurat nå og jeg har begynt i ny jobb. Håper kjæresten din blir fornøyd! Endret 15. november 2011 av gekko92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LovelyMonroe Skrevet 15. november 2011 #4 Del Skrevet 15. november 2011 Hva med å lage noe hjemmelaget? mange tror det kan være kjedelig å lage noe hjemmelaget til noen, men det blir ikke bedre enn hva du gjør det til selv Du kan lage noe "stort" utav det med å pakke det inn veldig fint og legge et fint kort med som du selv har skrevet. Hva med og lage noe gode konfekter, kanskje som ser ganske stilige ut også? Hvit og svart sjokoladet blandet f.eks. Du kan pakke det inn i fint celofanpapir og pynte med mye fint du kan finne på din nærmeste hobbybutikk! Kanskje du kan strikke noe til ham?.. eller lage makramearbånd? det er jo fint, om han har og liker den stilen Eller har han noen hobbyer? f.eks noe tilbehør til hobbyen, som et stativ om han liker foto osv? Kanskje du har tatt et flott bilde, eller han, eller bare et godt minne dere to har sammen som er blitt fotografet, og prøvd å fått det opp på lerret i stort format? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. november 2011 #5 Del Skrevet 15. november 2011 Hvilke interesser har han? Jeg har en sønn på 23, og han liker spill av forskjellig slag, både til pc og Xbox, brettspill også. Elektroniske duppeditter er en hit hos han også. Om han har iPad kan jo tastatur til den være en idè. Om han driver med noe sport kan jo utstyr til det være noe. Eller om han har bil kan det hende han trenger noe til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekko92 Skrevet 15. november 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 15. november 2011 Hva med å lage noe hjemmelaget? mange tror det kan være kjedelig å lage noe hjemmelaget til noen, men det blir ikke bedre enn hva du gjør det til selv Du kan lage noe "stort" utav det med å pakke det inn veldig fint og legge et fint kort med som du selv har skrevet. Hva med og lage noe gode konfekter, kanskje som ser ganske stilige ut også? Hvit og svart sjokoladet blandet f.eks. Du kan pakke det inn i fint celofanpapir og pynte med mye fint du kan finne på din nærmeste hobbybutikk! Kanskje du kan strikke noe til ham?.. eller lage makramearbånd? det er jo fint, om han har og liker den stilen Eller har han noen hobbyer? f.eks noe tilbehør til hobbyen, som et stativ om han liker foto osv? Kanskje du har tatt et flott bilde, eller han, eller bare et godt minne dere to har sammen som er blitt fotografet, og prøvd å fått det opp på lerret i stort format? Hjemmelaget ja! Det går jo ann. Jeg er veldig glad i å bake, så kanskje konfekt Har tenkt litt på å kjøpe han et speilreflekskamera så kanskje det, hmm. Der kanskje mye mulig at jeg lager noe men i tillegg kjøper noe, trenger ikke være dyrt eller noe, bare det er noe. Han gir meg alltid så mye pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 15. november 2011 #7 Del Skrevet 15. november 2011 hva med en flaske med no godt han liker? eller bare en fin flaske til å ha på hylla. min får larsens cognac viking skipet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonis Skrevet 15. november 2011 #8 Del Skrevet 15. november 2011 Hva med å lage noe hjemmelaget? mange tror det kan være kjedelig å lage noe hjemmelaget til noen, men det blir ikke bedre enn hva du gjør det til selv Du kan lage noe "stort" utav det med å pakke det inn veldig fint og legge et fint kort med som du selv har skrevet. Hva med og lage noe gode konfekter, kanskje som ser ganske stilige ut også? Hvit og svart sjokoladet blandet f.eks. Du kan pakke det inn i fint celofanpapir og pynte med mye fint du kan finne på din nærmeste hobbybutikk! Kanskje du kan strikke noe til ham?.. eller lage makramearbånd? det er jo fint, om han har og liker den stilen Eller har han noen hobbyer? f.eks noe tilbehør til hobbyen, som et stativ om han liker foto osv? Kanskje du har tatt et flott bilde, eller han, eller bare et godt minne dere to har sammen som er blitt fotografet, og prøvd å fått det opp på lerret i stort format? lol Du mener det åpenbart godt, men disse tingene høres ut som noe du gir ei venninne. Han vil sikkert sette pris på et gavekort til en sjappe med elektroniske duppeditter (a la netshop), konsertbilletter til favorittbandet. Eventuelt gavekort på ti blowjobs som kan løses inn når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #9 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg skal (etter tips fra en annen bruker her) gi en Volkswagen T1 Camper Van Lego-byggesett. Han synes det er gøy å bygge Lego, selv om han nærmer seg 30, og jeg tror et slikt byggesett vil falle i smak. Lego har også andre fine byggesett i alderskategorien 16+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 15. november 2011 #10 Del Skrevet 15. november 2011 En sånn: http://www.coolstuff.no/SpaceRail :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #11 Del Skrevet 15. november 2011 lol Du mener det åpenbart godt, men disse tingene høres ut som noe du gir ei venninne. Han vil sikkert sette pris på et gavekort til en sjappe med elektroniske duppeditter (a la netshop), konsertbilletter til favorittbandet. Eventuelt gavekort på ti blowjobs som kan løses inn når som helst. Man bør være forsiktig med å gi gavekort på sex. Min man hadde blitt såret og fornærmet. Sex er noe som skal være lystbetont og ønsket fra begge parter, og ikke noe man "gir bort gavekort på". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Morgan utlog Skrevet 15. november 2011 #12 Del Skrevet 15. november 2011 Har kjøpt et par sko som han har ønsket seg lenge. Tenkte å kjøpe en skinn-lommebok også, siden han trenger det. Og kanskje noe treningsklær hvis økonomien rekker det. Andre gode tips til kjæresten: Treningsklær om han er en som trener. DVDer om han er en filmelsker. En helgetur om han er glad i å reise. Noe nytt til bilen hans kanskje? Hjemmekinoanlegg? Tror de fleste gutter ville blitt veldig glad for det! Bare synd det er litt dyrt... Jah. Det var det jeg kom på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #13 Del Skrevet 15. november 2011 En sånn: http://www.coolstuff.no/SpaceRail :D THANK YOU! *bestille til kjæresten* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 15. november 2011 #14 Del Skrevet 15. november 2011 Åh, for en fin tråd! iPad! DET skal jeg kjøpe til min kjære, han elsker slike duppeditter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. november 2011 #15 Del Skrevet 15. november 2011 Min skal få en ipod nano med gravering. Dessverre har jeg ikke god nok lønn til at han kan få ipad'en han også ønsker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonis Skrevet 15. november 2011 #16 Del Skrevet 15. november 2011 Man bør være forsiktig med å gi gavekort på sex. Min man hadde blitt såret og fornærmet. Sex er noe som skal være lystbetont og ønsket fra begge parter, og ikke noe man "gir bort gavekort på". Snakker bjs da, har dama sugd den samme kuken 1000 ganger er det ikke nødvendigvis slik at mannen får seg fløytespill så ofte som han ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 15. november 2011 #17 Del Skrevet 15. november 2011 THANK YOU! *bestille til kjæresten* :D Husk at de har flere størrelser/vanskelighetsgrader. Jeg kjøpte den mellomste til min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trine Skrevet 15. november 2011 #18 Del Skrevet 15. november 2011 Kule plakater. Gammeldagse barbersaker. Morsomme gaver. Kanskje noe sportsutstyr? Kule lommebøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tia83 Skrevet 15. november 2011 #19 Del Skrevet 15. november 2011 Hva med et matlagingskurs? Hvis han har litt interesse for det finnes det masse morsomme matkurs, så kan du kjøpe til deg selv også så dere kan dra sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2011 #20 Del Skrevet 15. november 2011 Kule plakater. Gammeldagse barbersaker. Morsomme gaver. Kanskje noe sportsutstyr? Kule lommebøker. Barbersaker hadde jeg selv blitt glad for. Bare ikke spør om han kan barbere ballene med en tradisjonell barberkniv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå