Scorpina Skrevet 16. desember 2003 #21 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja, men kjære vene deg maiblomst - -da må du for FANDEN si i fra til din ivrige svigermor . . . uansett hvor kanskje "søtt og sjarmerende" det muligens kan være at du har en så ivrig svigermor. Til SLUTT vil det koke over for deg (mest sannsynlig) og du/dere sier ting til hverandre som strengt talt IKKE skulle vært sagt. Man kan si det på den rette måten . . eller den diplomatiske måten Slikt vil du beholde _din_ rygg ren og alle sammen kan glede seg til noe som SKAL være en gledens dag, og ikke en dag der du og sviger skuler på hverandre (uff og uff ) KLART du setter pris på hjelp og råd....men til syvende og sist ER det du (og til tilkomne) som har det siste ordet i saken. UAVHENGIG hva din sviger fikk bestemme/ikke bestemme i det forrige bryllupet! At hun ser på dette som en "selvfølge" er jo litt skremmende da.... Håper det ryddes og ordnes for dere ALLE sammen ....og GOD jul til dere!! *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 16. desember 2003 #22 Del Skrevet 16. desember 2003 Her er de lite interessert ennå. De tenker vel at det er lenge til og kommer mer på banen etterhvert, eller så stoler de på at vi ordner ting og spør om vi trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. desember 2003 #23 Del Skrevet 16. desember 2003 Nå har vi ikke begynt med de store planleggingene enda da, men jeg vet at både svigermor og mamma kommer til å være interessert. Mamma mer enn svigermor. Mamma vil nok helst planlegge alt, men vet forhåpentligvis å begrense seg. Svigermor skal fikse hår og sminke på dagen vår, så hun driver vel å planlegger litt ang det kjenner jeg henne rett... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hildab Skrevet 17. desember 2003 #24 Del Skrevet 17. desember 2003 Mamma'n min har et superavslappet forhold til det hele. Hun hjelper til når jeg ber om det og kommer bare med forslag når jeg spør om hun har noen innspill. :D Min kommende svigermor er stikk motsatt og vil helst planlegge hele bryllupet for oss, lufter sine meninger støtt og stadig og blir dypt skuffet om vi (dvs jeg) ikke tar hensyn til hennes forslag og ideér. :-? Må si at jeg foretrekker mamma'n min sin stil, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å få min kommende svigermor til å roe seg littegranne... Hvordan er ståa for dere? Bryr de seg for mye, for lite eller akkurat passe? Og hvilke "oppgaver" (om noen) overlater dere til mamma eller svigermor? Har det mest som deg jeg. Jeg og samboeren er enige om å holde oss litt unna det alt for tradisjonelle og ikke bruke masse penger på pomp og prakt. Hun har sterke meninger om hva som er "sømmelig" og blir skikkelig oppjaget om noe ikke er bra nok i hennes øyne. Hun sier at hvis det blir slik og slik kan hun kommer til å skamme seg og kan ikke vise seg bla bla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 17. desember 2003 #25 Del Skrevet 17. desember 2003 Mamma: nok Svigermor: aaaaaaltfor myyyye! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå