Gå til innhold

Til storebror i militæret

Jenta.

Anbefalte innlegg

Ja, dette er vanskelig. Har en bror som er gardist nå, og som skal inn på befalskolen etter det igjen. Jeg vil gjerne kjøpe noe han kan ha bruk for.. Noe han lett kan ha med seg, siden han er lite hjemme. Forrige gang ga jeg han en Nintendo DS. Håper på noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generelt ting som er greit å ha i hverdagen og på øvelse! Noe underholdende til hverdagen (blir mye laxing på kaserne), f.eks et abonnement på et magasin? Nye joggebukser er ALLTID populert. Styr unna ullundertøy, da militæret utstyrer dem med sånt!

Har selv type i militæret, så dette kjenner jeg litt til.

Og lykke til til Jenta. sin storebror på FOS i sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en samboer som reiser i forsvaret i januar, og mye av det samme problemet. Valget mitt falt på en del gode, varme, lette klær, da jeg vet at han elsker å farte rundt ute (regner med at det blir litt av det i helger o.l).

I ditt tilfelle er det jo ikke dumt å kjøpe et spill til DS'en heller da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode tips fra dere, takk! :) Regner med det blir noe klær, kanskje en parfyme og.

Spill til DS er heller ikke så dumt, må bare finne ut hva han har og ikke har først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal gi han parfyme er mitt tips til deg er Paco Rabanne 1 million parfyme kjempegod! jeg har aldri lukta så god manneparfyme før. Bare så synd at jeg ikke har noen p kjøpe den til som jeg kan gå å lukte på med den parfymen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lillebror i militæret ønska seg ullhansker som det faktisk går ann å bevege fingrene i. De handskene de får der er visst så svære og uhamslige at det ikke går ann å håndtere maskiner og sånn.

Og så ønska han seg små bordhøytalere sånn at dek unne høre på musikk på rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal gi han parfyme er mitt tips til deg er Paco Rabanne 1 million parfyme kjempegod! jeg har aldri lukta så god manneparfyme før. Bare så synd at jeg ikke har noen p kjøpe den til som jeg kan gå å lukte på med den parfymen... :sjenert:

Jeg måtte dra og lukte på den, og den var utrolig god :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...