Gå til innhold

miopus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

når den mjauer sier den ikke Mjaaaaaaaaaaau, den sier mjauHIKK! akkurat som den blir klemt på magen eller noe! Hva er galt med bolla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hikker den da? Kanskje bare hennes måte å majue på..?

Mange former for mjau. Den ene katten min breker som en sau og noen ganger høres hun ut som en due.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

neinei ikke hikk, men pikk men jeg kunne ikke skrive det her.... avogtil bare mjækk og en gang hørtes det ut som hun sa "brødkick"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er noe denne katten alltid har gjort, er det sikkert ikke noe galt med den, da kan det sikkert bare være et søtt særpreg!! :D

Men jeg tenkte at hvis dette var noe som katten plutselig hadde begynt med, kunne det være på grunn av benbrudd et eller annet sted... ribbena, brystet... slik at det gjør vondt å mjaue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

pus er for lat til å gå ut og brekke bein uansett :D den er en liten bolle... men dette med brødkick, vil den ha brød eller noe? Kanskje den prøver å kommunisere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pus er for lat til å gå ut og brekke bein uansett :D den er en liten bolle... men dette med brødkick, vil den ha brød eller noe? Kanskje den prøver å kommunisere..

Finnes det noe i din tilværelse som ikke er boller?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...