Gjest bellabulla Skrevet 14. november 2011 #1 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg er så dritt lei av bestevenninna mi, men det er ikke noe alternativ å kutte kontakten da hun også har veldig gode sider og vi har vært der for hverandre i 10 år nå.. Så jeg vil bare sutre litt og invitere andre til å sutre med.. Hun er selvhøytidelig, takler ikke kritikk (hun blir dritforbanna og begynner å kjefte høylytt og argumenterer hit og dit), hun kverrulerer vilt ved hver eneste mulighet, hun avbryter meg når jeg snakker når vi er flere sammen, hun elsker å snu alle samtaleemner til å handle om seg selv, hun latterliggjør meg foran andre (skal liksom være en spøk) og når jeg snakker om henne når vi er flere sammen skal det ingenting før jeg "går over streken" og hun skal begynne å kjefte og være fornærmet slik at hun kan vise andre at hun stiller opp for seg selv, alltid sier hva hun mener og kan vinne en diskusjon over meg. Hun er ikke alltid slik, men når hun er stressa eller i dårlig humør skjer dette alltid. Får lyst til å klappe til henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 14. november 2011 #2 Del Skrevet 14. november 2011 Synes ikke det der høres ut som et bestevenninneforhold jeg.. Det høres jo ikke ut som dere respekterer hverandre i det heletatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellabulla Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Det har du vel rett i, men hva skal man gjøre når hun ikke vil prate om hvordan vi fungerer som venner uten å slenge usaklig dritt og storme ut døra? Det har ikke alltid vært sånn, hun ble slik etter hun fikk seg kjæreste for 2 år siden. Hun har alltid følt at hun er dårligere enn meg, hatt mindre attraktive og gode kjærester (hennes ord), dårligere karakterer og færre venner. Hun konkluderte vel selv med at hennes kjæreste var bedre enn min og etter at hun innså det har hun vært rett og slett ekkel og vi begge har vel mistet respekten for hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #4 Del Skrevet 14. november 2011 Det har du vel rett i, men hva skal man gjøre når hun ikke vil prate om hvordan vi fungerer som venner uten å slenge usaklig dritt og storme ut døra? Det er ingen regel som sier at man må ha en toveisprat om et vennskap. Det er lov til å si 'hei, jeg synes ikke dette fungerer for meg', og hvis hun ikke klarer å respondere ordentlig kan du allikevel reagere slik du vil, som for eksempel er å kutte kontakt en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå