lille-lure Skrevet 31. desember 2011 #21 Del Skrevet 31. desember 2011 Stå opp for meg selv og si ifra om ting jeg ikke liker Slanke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 1. januar 2012 #22 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har forresten bestemt meg for å ikke bry meg om nyttårsforsetter. De gjør ingen annen nytte enn at de blir ledd av og brutt etter noen uker likevel Jeg har derimot et håp for 2012. Og det er at dette året blir bedre enn forrige år som har vært sterkt preget av sykdom her i huset. Det har vært 2 akuttinnleggelser på sykehus, 3 operasjoner, og mye smerter og ubehag både for meg og gutten vår. Ellers har det vært mye uforutsett, da særlig i siste halvdel som har tatt piffen fra oss på en måte. Det positive med 2011 er at jeg fant min bil og ble kvitt det helvete de kaller Opel, vi fikk nytt kjøkken, og helseproblemer for både meg og gutten ble løst I 2012 får jeg fullført bachelorgraden min, jeg har bestemt at jeg skal få en god jobb og dermed også langt mer romslig økonomi, og det blir veldig spennende å se hvordan vi takler utstillingstrening med hunden vi fikk før jul. Jeg velger å tenke på alt som blir bra i 2012 fremfor å forplikte meg til løfter jeg ikke kan garantere å holde. Godt nyttår alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 1. januar 2012 #23 Del Skrevet 1. januar 2012 igjen, slutte å røyke. I fjor gikk jo det rett t dass, men har veldig lyst til å få det til i år. Slutte å være så lat og trene mer. Bli flinkere til å spare penger og kjøpe ting jeg faktisk trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mally Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 8. januar 2012 Lykke til med nyttårsforsetter alle sammen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #25 Del Skrevet 8. januar 2012 Nytt år, nye muligheter! Og (nesten) helt blanke ark :D Hva er deres nyttårforsetter til nyåret? Er det noen som har begynt å tenke på det? :gjeiper: Kjenner ingen som holder de. Selvsagt kommer de på nyåret med slanking,trening,sluutte å røyke osv....Dum tid å lage slike tanker. Sluttet da jeg var 30...skalleve slik jeg har gjort. Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. januar 2012 #26 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg kom på et til, jeg skal lære meg noe nytt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå