Mally Skrevet 14. november 2011 #1 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Nytt år, nye muligheter! Og (nesten) helt blanke ark :D Hva er deres nyttårforsetter til nyåret? Er det noen som har begynt å tenke på det? :gjeiper: Endret 14. november 2011 av Mally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 14. november 2011 #2 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg lager aldri nyttårsforsetter, for jeg er ikke noe flink til å overholde det. Prøver heller å leve opp til mine mål hele året, istedenfor å starte "forfra" hver januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 14. november 2011 #3 Del Skrevet 14. november 2011 Nytt år, nye muligheter! Og (nesten) helt blanke ark :D Hva er deres nyttårforsetter til nyåret? Er det noen som har begynt å tenke på det? :gjeiper: Å ikke ha noen nyttårsforsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mally Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg lager aldri nyttårsforsetter, for jeg er ikke noe flink til å overholde det. Prøver heller å leve opp til mine mål hele året, istedenfor å starte "forfra" hver januar. Det trenger jo ikke å være at du starter forfra, det kan også være at du holder det du allerede har vet du, og ikke skeie ut :D Men det er en mulighet å starte på ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 14. november 2011 #5 Del Skrevet 14. november 2011 For å gi meg selv et ordentlig spark bak så får jeg vel si at jeg følger kostholdet litt mer. Jeg blir utrolig dårlig av fet mat eller sukkerholdige ting, men jeg lærer aldri En annen ting må vel være å begynne å trene igjen, for det har jeg ikke våget det siste året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 14. november 2011 #6 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg skal få orden på saker og ting. Jeg skal gjøre et tappert forsøk på å få orden på kostholdet. Ikke mer "overspising" og ikke mer " sulting" jeg skal ha et NORMALT forhold til mat. Jeg skal kave meg ned på nav, som jeg egentlig skulle gjort for noen uker siden. Jeg skal bruke mindre sminke Jeg skal fullføre lappen Vil så klart jobbe med dette nå også...men innen 2012 er over skal jeg ha jobb, lappen og gjeeeeerne flytte for meg selv. Men siste nevnte vil jeg ikke håpe for mye på Jaa, også skal jeg være flinkere til å gå lange turer med bikkjen. Han eldste er så glad i det, og det er egentlig jeg også så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta. Skrevet 16. november 2011 #7 Del Skrevet 16. november 2011 Begynne å studere Melde meg på trafikalt grunnkurs, jeg er veldig sent ute med det.. lappen frister i en alder av 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 16. november 2011 #8 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Mine nyttårsforsetter har de siste årene ikke innehold noe bør, må eller skal. Jeg velger mine med omhu og det er kun positive ting. Hva jeg skal velge i år vet jeg ikke annet enn at det i hvertfall ikke skal inneholde ordene trening, sunn, kosthold, ikke og slanking. Det skal inneholde glede og kos. Endret 31. desember 2011 av Normalfordeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 16. november 2011 #9 Del Skrevet 16. november 2011 Ikke begynne å røyke i år heller! Fungerer fint hvert år den :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. november 2011 #10 Del Skrevet 17. november 2011 Har ingen - kommer ikke til å få noen. Klarer aldri å holde de, så er enklere å la være - rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #11 Del Skrevet 17. november 2011 Har faktisk ikke tenkt på det. Men har vudert mange ganger å slutte å røyke så nyttår er vel en god anledning til akkurat det. Begynte å røyke i en alder av 11-12 og er nå 24. Kjenner jeg begynner å bli tungpustet og det svir litt i halsen/lungene hver morgen når jeg tar min første for dagen. Er vel på tide å slutte da Må virkelig skjerpe meg på snop og sukker generelt. Kan drikke opp til en liter redbull om dagen, spise masse (og da mener jeg masse!) sjokolade og snop på en dag. Dette skjer HVER eneste dag! Ikke rart jeg er feil... :gjeiper: Så å kutte ned på sukker og heller ta meg noen druer om jeg kjenner søtsuget kommer kan jo være en idé da kanskje. Uff... begynner å savne sjokoladen allerede. Heller en sjokolade om dagen enn røyk altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 17. november 2011 #12 Del Skrevet 17. november 2011 Heller sjokolade enn røyk? Da kan du like gjerne slutte å røyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #13 Del Skrevet 17. november 2011 Hehe! Ja, jeg kan klare meg en dag uten røyk, men sjokoladen MÅ jeg bare ha! Kan vel like greit bare slutte ja sikkert, selv om det kan være like vanskelig som å kutte ut sjokoladen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korall Skrevet 17. november 2011 #14 Del Skrevet 17. november 2011 Mitt nyttårsforsett for 2012 skal være det samme som for 2011. Nemlig å ha det mest mulig morro! Jeg skal omgås humoristiske mennesker, bruke tid på morsomme og sosiale ting, ta alt med et smil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 30. desember 2011 #15 Del Skrevet 30. desember 2011 mine er: - aldri ta taxi mer. har så dårlig erfaring med det. tok taxi i hytt og pine i 2011 og var flere negative opplevelser enn bra. - bli mer sosial - spare penger til sommeren - få kontroll på sinnet mitt som bare har blitt verre det siste året. - være mildere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jytte Skrevet 31. desember 2011 #16 Del Skrevet 31. desember 2011 - Jeg skal bli flinkere til å lage salat hjemme og ta med i en boks på jobbem som lunsj-mat. - Kutte ut sjokolade i ukedagene (selvom det er mørk sjokolade så er jeg typen som ikke klarer å stoppe før jeg har proppet i meg en halv plate) - Jeg skal gjøre øvelser for rygg, mage og armer hver dag (er flink til å gå og sykle - men styrkeøvelser blir lett kjedelige - må innarbeide et system her) - Jeg skal bli mer avslappet og mindre hønemor overfor mine voksne barn (herregud, jeg er håpløs til tider) - Jeg skal lese mer bøker. - Jeg skal begynne å strikke og hekle. - Jeg skal reise mer Etterhvert som ungene er blitt voksne og flyttet hjemmefra så har jeg all den tid jeg trenger for meg selv ... Huset mitt er lettstelt og jeg har en fin automatikk for daglig rydding og renhold ... MÅ lære meg og slappe av og nyte at jeg kan bruke omtrent all min fritid på meg selv og akkurat det jeg ønsker å gjøre. Rett og slett begynne å gi mer faen i andre og tenke mer på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 31. desember 2011 #17 Del Skrevet 31. desember 2011 - Prøve å spare så mye penger som mulig, både på BSU og sparekonto. Dvs shoppe mindre så jeg heller kan legge av litt penger til framtidig boligkjøp. -PRØVE å ikke spise så mye godteri, men vi får nå se hvor lenge det varer:p - Prøve å handle mat for flere dager, ikke dra på butikken HVER dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hybelkanin Skrevet 31. desember 2011 #18 Del Skrevet 31. desember 2011 Hybelkaninens nyttårsforsetter! *Spare penger til Bryllupet! *Krabbe meg bort på treningsenteret litt oftere enn "aldri" *Begynne å tenke på å kanskje vurderere å slutte å røyke! *Være snill og grei, og ha tålmodighet med mennesker rundt meg! *Ble en bedre husmor! Tårn med oppvask er tøysete, og det er bedre å vaske litt oftere, enn å stå i timesvis! *Gjøre en god gjerning hver dag! (Det hadde jeg i fjor også, og med et par unntak gitt denne strålende!) *Prøver igjen, som jeg har gjort alle andre år: Minke inntaket av godis! Det blir nok altfor mange, så mistenker at den siste på lista ryker ut... Igjen.. xD Godt nytt åt alle sammen! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 31. desember 2011 #19 Del Skrevet 31. desember 2011 Som alle andre SKAL jeg: Trene mer Lese mer Studere mer Men de nyttårsforsettene jeg har hatt før, har fungert strålende, ergo skal jeg IKKE: Gifte meg Hoppe i fallskjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 31. desember 2011 #20 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg skal -bli flinkere til å vise mannen min hvor mye jeg setter pris på ham -bli flinkere til å se folk i øynene når jeg prater med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå