Gå til innhold

Finnes det dominante damer?


gjest31

Anbefalte innlegg

Er du fra Fredrikstad, 31 år, og avslutter dine meldinger med "jeg kysser dine føtter"? :lur:

Nei nå er det en stund siden jeg laget profilen gjest31, så jeg har vokst litt siden da. Det du forøverig beskriver kunne så absolutt ha vært meg. Damebein tenner meg voldsomt, spes i stømper og penesko. Kysse føtter, ja takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må le :fnise: . En mild form for BDSM å "kommandere" noen til å hente en øl :skratte: . Han har nok mye mer ydmykende ting i tankene, tenker jeg.

Du har rett igjen. Tror nok du kan være en type drømmedame for meg. Høres erfaren ut med tanke på dominans, ydmykelse osv. Dog enig med en som sier at man skal være likeverdig på alle andre plan. Kun seksuell dominans og underkastelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, heldigvis gjør det det. Dominant og submissiv er vel likt fordelt mellom kjønnene.

Mulig, men allmenn oppfattning er at det er mannen som tar inniativ og er den "dominante/jegeren" i et forhold. Så er det virkelig sånn at det er likt fordelt mellom kjønnene? Det tror ikke jeg. Skulle ønske det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er submissive ligger gjerne litt lavere i terrenget fordi "noen" ser en motsetning mellom å være sub og være mandig. Andre (menn) later som om de er seksuelt dominante fordi det får de til å føle seg tøffere og mer mandige enn de egentlig er.

tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le :fnise: . En mild form for BDSM å "kommandere" noen til å hente en øl :skratte: . Han har nok mye mer ydmykende ting i tankene, tenker jeg.

Det kan være så enkelt også, så lenge det er seksuelt motivert. Feks; gjest 31 hvis du tar den jævelig store oppvaska som flyter på kjøkkenet:

Skal du få lov å slikke meg

Skal du få sprute i kveld

Skal du få knulle meg

skal du få lov å ronke foran meg

skal du få lov å kose føttene mine til du kommer

skal jeg ronke deg

osv...... Jeg er så dum og enkel at jeg hadde kasta meg over oppvaska. Dette er klart en form for dominans og ydmykelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjest31, jeg tror ikke dette er rette plassen for å prøve å sjekke opp Belladonna. :fnise:

Ingen andre i tråden prøver å sjekke opp noen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det kan være så enkelt også, så lenge det er seksuelt motivert. Feks; gjest 31 hvis du tar den jævelig store oppvaska som flyter på kjøkkenet:

Skal du få lov å slikke meg

Skal du få sprute i kveld

Skal du få knulle meg

skal du få lov å ronke foran meg

skal du få lov å kose føttene mine til du kommer

skal jeg ronke deg

osv...... Jeg er så dum og enkel at jeg hadde kasta meg over oppvaska. Dette er klart en form for dominans og ydmykelse.

Dette skulle jeg lett kunne gjennomføre :Nikke: . Jeg har vært syk av lungebetennelse i tre uker(er på bedringens vei nå, da)og har ikke hatt så mye ork. Kjøkkenbenken er full av oppvask, bokstavelig talt. Jeg har ikke oppvaskmaskin. Det er temmelig lurvete rundt omkring, trengs skikkelig støvsuging og rengjøring. Kunne du påta deg dette, gjest 31, så skal du få rikelig belønning :ler: .

Ikke så seriøst ment da. Jeg blir moderert bort nå, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest31, jeg tror ikke dette er rette plassen for å prøve å sjekke opp Belladonna. :fnise:

Ingen andre i tråden prøver å sjekke opp noen. :fnise:

Belladonna er nok en type dame jeg hadde ønsket å bli kjent med, helt klart. Hun er jo en av få på KG som gir uttrykk for at hun har dominante gener, men at jeg prøver å sjekke opp dama er vel litt drøyt. ( så sant hun ikke er drit lei oppvask da..heheh).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være så enkelt også, så lenge det er seksuelt motivert. Feks; gjest 31 hvis du tar den jævelig store oppvaska som flyter på kjøkkenet:

Skal du få lov å slikke meg

Skal du få sprute i kveld

Skal du få knulle meg

skal du få lov å ronke foran meg

skal du få lov å kose føttene mine til du kommer

skal jeg ronke deg

osv...... Jeg er så dum og enkel at jeg hadde kasta meg over oppvaska. Dette er klart en form for dominans og ydmykelse.

Det tror du forveksler samliv og BDSM.

Du fremstår mer som hjemmekjær, kjælen og komfortabel som 'dame-groupie'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror du forveksler samliv og BDSM.

Du fremstår mer som hjemmekjær, kjælen og komfortabel som 'dame-groupie'.

Eh, nei, mange "bruker" dette i sin dominans og bdsm også. Å gjøre huslige oppgaver er naturlig/ønskelig for veldig mange submissive (og for mange ikke, vi er alle ulike), det kan brukes som ydmykelse, daglig plikt eller bare fordi dem dominante ikke ønsker å gjøre det selv etc.

Jeg og kjæresten min får hauger av meldinger fra submissive menn som tilbyr seg å være husslaven vår, noen av dem forventer ikke en gang noe tilbake (mens andre igjen gjerne vil vaske huset nakne eller bli verbalt ydmyket), så det er helt klart en stor del av underkastelsen og ydmykelsen for noen. Dessverre ønsker jeg å være den eneste i huset som blir ydmyket og tvunget til å vaske golv, så mannlige husslaver har ikke sjans... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror du forveksler samliv og BDSM.

Du fremstår mer som hjemmekjær, kjælen og komfortabel som 'dame-groupie'.

Jeg kan takle langt mer dominans enn dette eksemplet. Bare ment som en hverdagslig hersketeknikk som for meg er en form for mild dominans. Faktum er at jeg hadde gjort en jobb og som belønning får jeg seksuell nytelse, altså dominans. Et annet eks fra dagliglivet kunne være; Du har maks 30 min til å ta oppvaska, ellers henter jeg den store dildoen og knuller deg hardt i rompa mens jeg prater med morra di på telefonen, jævla hore. Sett i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kanskje det. Klarer du å drikke øl med begge armene bundet over hodet?

Hmm, plastglass, mykt nok til at det går ann å bite i det ? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ødelegger fastlåste tankemønster om kjønn, biologi, evolusjon og masse sånt, og det er bare såååååååååååååååååå fucking slitsomt ass ;)

:ler: Dessuten er det rett og slett bare feil! Menn må få lov til å være menn og kvinner må få lov til å være kvinner. Og sånn. Og bare tenk på hvordan det var i steinalderen! ;)

Sugerør?

Ja, burde jo forsåvidt funke bra det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, nei, mange "bruker" dette i sin dominans og bdsm også. Å gjøre huslige oppgaver er naturlig/ønskelig for veldig mange submissive (og for mange ikke, vi er alle ulike), det kan brukes som ydmykelse, daglig plikt eller bare fordi dem dominante ikke ønsker å gjøre det selv etc.

Jeg og kjæresten min får hauger av meldinger fra submissive menn som tilbyr seg å være husslaven vår, noen av dem forventer ikke en gang noe tilbake (mens andre igjen gjerne vil vaske huset nakne eller bli verbalt ydmyket), så det er helt klart en stor del av underkastelsen og ydmykelsen for noen. Dessverre ønsker jeg å være den eneste i huset som blir ydmyket og tvunget til å vaske golv, så mannlige husslaver har ikke sjans... ;)

Dersom det skulle finnes noen submissive damer som har lyst til å vaske og rydde i leiligheten vår og gjerne holde orden i fiskebollbokssamlingen min så er de hjertelig velkomne til å trekke kølapp..

Og nei, jeg forventer ingen ting i retur nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lang tunge.

You tease. ;)

Hmm, plastglass, mykt nok til at det går ann å bite i det ? :)

Her strømmer det på med gode, kreative forslag. :)

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det skulle finnes noen submissive damer som har lyst til å vaske og rydde i leiligheten vår og gjerne holde orden i fiskebollbokssamlingen min så er de hjertelig velkomne til å trekke kølapp..

Og nei, jeg forventer ingen ting i retur nei :)

Det er dessverre svært få damer som sender slike tilbud, det er hovedsakelig underdanige menn som finner dette interessant. Hadde en dame sendt et sånt tilbud hadde nok kjæresten min invitert dem på besøk lenge før jeg hadde rukket å legge merke til meldinga... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...