Gå til innhold

Finnes det dominante damer?


gjest31

Anbefalte innlegg

Til damene. Er det noen damer som liker å være dominant i et forhold? At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil, tenker jo da i rettning SMBD. Er det noen som lever slik til vanlig? Eller noen som gjør dette noen ganger som et rollespill?

Har egentlig tro på at dette er svært uvanelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en sånn jente jeg ser etter, ikke direkte som du sier, men bare at HUN er den som tar kontrollen. Det er så utrolig opphisende når jenta ikke bare ligger å tar imot, men bynner å bestemme. :D Største turn on for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Til damene. Er det noen damer som liker å være dominant i et forhold? At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil, tenker jo da i rettning SMBD. Er det noen som lever slik til vanlig? Eller noen som gjør dette noen ganger som et rollespill?

Har egentlig tro på at dette er svært uvanelig.

Er du fra Fredrikstad, 31 år, og avslutter dine meldinger med "jeg kysser dine føtter"? :lur:

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<<< alfatispe :sjarmor:

Men seriøst...å f.eks gå å hente en øl til Norna før fotmasasjen = BDSM? :forvirret:

Jeg tror Ottar er mer konservative enn som så. ;)

De skal herske over folk sin seksualitet og er bare blyge tror nå jeg. ;>

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

<<< alfatispe :sjarmor:

Men seriøst...å f.eks gå å hente en øl til Norna før fotmasasjen = BDSM? :forvirret:

Hvor har du dette fra? Skriver dere privat?

De skal herske over folk sin seksualitet og er bare blyge tror nå jeg. ;>

Mener du Ottar?

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du dette fra? Skriver dere privat?

Dette:

At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg må le :fnise: . En mild form for BDSM å "kommandere" noen til å hente en øl :skratte: . Han har nok mye mer ydmykende ting i tankene, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til damene. Er det noen damer som liker å være dominant i et forhold? At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil, tenker jo da i rettning SMBD. Er det noen som lever slik til vanlig? Eller noen som gjør dette noen ganger som et rollespill?

Har egentlig tro på at dette er svært uvanelig.

Finnes det dominante damer?

JA, DESVERRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må le :fnise: . En mild form for BDSM å "kommandere" noen til å hente en øl :skratte: . Han har nok mye mer ydmykende ting i tankene, tenker jeg.

Sikkert, men mange er bare føyelige og tjenestevillige av natur, ønsker bekreftelsen og moderate former i steden for hardcore BDSM, så måtte spørre. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sikkert, men mange er bare føyelige og tjenestevillige av natur, ønsker bekreftelsen og moderate former i steden for hardcore BDSM, så måtte spørre. :goodbye:

For å forebygge misforståelser må jeg skynde meg å si at jeg ikke kjenner denne personen eller vet hvem han er. Ordlyden virket bare så kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pfffft! Riiiiiight.

Legg fra deg dataen og hent meg en øl!

Tja, kanskje det. Klarer du å drikke øl med begge armene bundet over hodet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

På hvilken måte plager det deg at vi eksisterer?

Det ødelegger fastlåste tankemønster om kjønn, biologi, evolusjon og masse sånt, og det er bare såååååååååååååååååå fucking slitsomt ass ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...