Gå til innhold

Finnes det dominante damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til damene. Er det noen damer som liker å være dominant i et forhold? At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil, tenker jo da i rettning SMBD. Er det noen som lever slik til vanlig? Eller noen som gjør dette noen ganger som et rollespill?

Har egentlig tro på at dette er svært uvanelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seksuelt dominant, ja. Likeverdig når det kommer til alt annet.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er switch, så jeg liker å være dominant om jeg er i det rette humøret.

• Liker 2
Skrevet

Er en sånn jente jeg ser etter, ikke direkte som du sier, men bare at HUN er den som tar kontrollen. Det er så utrolig opphisende når jenta ikke bare ligger å tar imot, men bynner å bestemme. :D Største turn on for min del.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Til damene. Er det noen damer som liker å være dominant i et forhold? At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil, tenker jo da i rettning SMBD. Er det noen som lever slik til vanlig? Eller noen som gjør dette noen ganger som et rollespill?

Er du fra Fredrikstad, 31 år, og avslutter dine meldinger med "jeg kysser dine føtter"? :lur:

Endret av Belladonna
Skrevet

Ottar! :fnise:

Jeg tror Ottar er mer konservative enn som så. ;)

Skrevet

Jada, heldigvis gjør det det. Dominant og submissiv er vel likt fordelt mellom kjønnene.

Skrevet (endret)

<<< alfatispe :sjarmor:

Men seriøst...å f.eks gå å hente en øl til Norna før fotmasasjen = BDSM? :forvirret:

Jeg tror Ottar er mer konservative enn som så. ;)

De skal herske over folk sin seksualitet og er bare blyge tror nå jeg. ;>

Endret av Norna
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

<<< alfatispe :sjarmor:

Men seriøst...å f.eks gå å hente en øl til Norna før fotmasasjen = BDSM? :forvirret:

Hvor har du dette fra? Skriver dere privat?

De skal herske over folk sin seksualitet og er bare blyge tror nå jeg. ;>

Mener du Ottar?

Endret av Belladonna
Skrevet

Hvor har du dette fra? Skriver dere privat?

Dette:

At mannen i forholdet er en sexslave som du kan utnytte og kommandere til å gjøre hva du vil,

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg må le :fnise: . En mild form for BDSM å "kommandere" noen til å hente en øl :skratte: . Han har nok mye mer ydmykende ting i tankene, tenker jeg.

Skrevet

JA, DESVERRE!

Skrevet

Jeg må le :fnise: . En mild form for BDSM å "kommandere" noen til å hente en øl :skratte: . Han har nok mye mer ydmykende ting i tankene, tenker jeg.

Sikkert, men mange er bare føyelige og tjenestevillige av natur, ønsker bekreftelsen og moderate former i steden for hardcore BDSM, så måtte spørre. :goodbye:

Gjest Eurodice
Skrevet

Sikkert, men mange er bare føyelige og tjenestevillige av natur, ønsker bekreftelsen og moderate former i steden for hardcore BDSM, så måtte spørre. :goodbye:

For å forebygge misforståelser må jeg skynde meg å si at jeg ikke kjenner denne personen eller vet hvem han er. Ordlyden virket bare så kjent.

Skrevet

JA, DESVERRE!

På hvilken måte plager det deg at vi eksisterer?

• Liker 2
Skrevet

Seksuelt dominant, ja. Likeverdig når det kommer til alt annet.

Pfffft! Riiiiiight.

Legg fra deg dataen og hent meg en øl!

Skrevet

Pfffft! Riiiiiight.

Legg fra deg dataen og hent meg en øl!

Tja, kanskje det. Klarer du å drikke øl med begge armene bundet over hodet?

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

På hvilken måte plager det deg at vi eksisterer?

Det ødelegger fastlåste tankemønster om kjønn, biologi, evolusjon og masse sånt, og det er bare såååååååååååååååååå fucking slitsomt ass ;)

• Liker 1
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Tja, kanskje det. Klarer du å drikke øl med begge armene bundet over hodet?

Sugerør?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...